تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796998075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكران كنندگان نباید معطل امكانات بمانند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اكران كنندگان نباید معطل امكانات بمانند
اكران‌كنندگان مردمی نباید در قید و بند امكانات باشند، بلكه باید سعی كنند با كمترین امكانات بهترین كار را انجام دهند.

اكران كنندگان نباید معطل امكانات بمانند
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین فلاح، رابط اكران مردمی جشنواره عمار در شهرستان ایرانشهر سیستان وبلوچستان درباره چگونگی آشنایی خود با این جشنواره گفت: سال 91 در اردوی طرح ولایت استانی، بخشی مربوط به پخش فیلم داشتیم كه آثار مربوط به جشنواره عمار را اكران می‌كرد و این اتفاق اولین آشنایی‌ام با این جشنواره بود كه متوجه شدم برخلاف اینكه فكر می‌كردم اكران فیلم فقط باید در سینما باشد، می‌توان با امكانات كم هم فیلم پخش كرد و به همین دلیل، از اكران كنندگان عمار شدم.
 
وی درباره فعالیت‌های خود در جشنواره عمار اظهار كرد: سال‌های 92 و 93 در بخش بزمان كه در 100 كیلومتری ایرانشهر قرار دارد، به عنوان رابط اكران مردمی جشنواره عمار فعالیت ‌می‌كردم كه بعد از حضور در این شهر با توجه به رفتن رابط قبلی، بخاطر تجربیاتم مسئولیت ستاد اكران مردمی ایرانشهر را برعهده گرفتم و در این مدت، ارتباط خوبی با مردم گرفتیم.
 
رابط مردمی جشنواره عمار در ایرانشهر در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و عنوان كرد: برای شروع اكران‌های ششمین دوره جشنواره عمار همزمان با روزهای برگزاری این جشنواره در تهران، در یكی از مدارس دخترانه شهر، برنامه اكران داشتیم.
 
وی ادامه داد: این مدرسه، پروژكتور و لپ‌تاپ برای پخش فیلم را در اختیار داشت اما اتاقی كه برای اكران درنظر گرفته شده بود، پرده نمایش و موكت برای نشستن نداشت، همچنین پنجره بزرگی هم وجود داشت كه باعث بد دیده شدن فیلم می‌شد اما علی‌رغم این موارد، دانش‌آموزان با ذوق و شوق و به طور فشرده كنار هم روی زمین نشستند و روی دیوار فیلم‌ها را تماشا كردند.
 
فلاح در همین باره اضافه كرد: بعد از اتمام اكران، وقتی با بچه‌ها درباره فیلم مصاحبه كردیم از اكران فیلم‌های جشنواره عمار لذت برده بودند و خواستار ادامه نمایش فیلم‌ها بودند.
 
این فعال فرهنگی در بخش دیگری از سخانش خاطرنشان كرد: متاسفانه علی‌رغم اینكه ایرانشهر، یك شهرستان كاملا فرهنگی و هنری است و حتی سال گذشته، یك سریال تلویزیونی هم در این شهرستان تولید شد ولی در حال حاضر، سینما نداریم و فقط چند سال پیش، مسئولان، تعدادی از فیلم‌های دفاع مقدس را برای مردم اكران كردند.
 
وی تصریح كرد: در حال حاضر، تنها فیلم‌های جشنواره عمار در نقاط مختلف شهرستان مثل مساجد، مدارس، خوابگاه، دانشگاه‌ها و هرجایی كه محل تجمع مردم است، اكران می‌شوند كه آن ها هم از این فیلم‌ها، استقبال خوبی می‌كنند.
 
فلاح در ادامه با بیان اینكه شهرستان ایرانشهر، اولین شهدای مدافع حرم استان را تقدیم كرده است، اظهار داشت: مردم ایرانشهر، مردم هنردوستی هستند و به همین دلیل حاضرند برای كمك به كسانی كه در عرصه هنر حضور دارند، هزینه كنند و در همین راستا هم از اكران بلیتی فیلم «هنگامه» استقبال خوبی شد؛ به نحوی كه قصد داریم اكران‌ها را علاوه بر نقاط مختلف شهر در روستاها و برای عشایر منطقه نیز برگزار كنیم.
 
رابط مردمی جشنواره عمار در ایرانشهر تاكید كرد: اكران‌های بلیتی، كمك به كسانی است كه با دغدغه در عرصه هنر وارد شدند اما به خاطر مشكلاتی نمی‌توانند به خوبی پیش روند. به همین دلیل، مثل سینما كه برای تماشای فیلم پول می‌دهیم در اكران‌های مردمی عمار هم باید به این سمت حركت كرد كه این باعث دلگرمی فعالان هم می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به ذكر خاطره‌ای پرداخت و گفت: یكی از اكران ‌كنندگان علی‌رغم نبود امكانات نمایش فیلم در میان عشایر پیشنهاد داده بود كه برای اكران از تبلت استفاده كنیم؛ چرا كه قطعا با استقبال عشایر به خصوص فرزندان آن ها مواجه می‌شود.
 
فلاح با بیان اینكه جشنواره عمار، پیشینه انقلابی دارد، ادامه داد: اكران‌كنندگان مردمی جشنواره عمار نباید در قید و بند فراهم بودن همه امكانات باشند، بلكه باید سعی كنند با كمترین امكانات، بهترین كار را انجام دهند، همان طور كه شهدای ما در دفاع مقدس با كمترین امكانات ایستادگی كردند.





۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن