تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797829130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 24 درصدی نزاع و درگیری در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: سردار اسکندر مومنی؛ جانشین فرمانده انتظامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: تقویت کلانتری و پاسگاه‌های موجود در کشور هدف اصلی و اولویت‌دار نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به ابعاد اقدامات در این زمینه، تصریح کرد: تجهیزات و ساختمان کلانتری‌ها، توجه به رفتار و برخورد پرسنل با مردم، افزایش توان حرفه‌ای نیروهای کلانتری‌ها از جمله ابعاد مختلفی است که در این خصوص مورد توجه قرار دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: ارتقای توان کلانتری‌ها اولویت نیروی انتظامی بوده و تمام پرسنل کلانتری‌ها دوره یک هفته‌ای را برای ارتقای توان حرفه‌ای خود خواهند گذراند.

این مسؤول با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی، یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، ایجاد قرارگاه آموزشی و ارتقای توان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال 95 است.

مومنی با بیان اینکه در زمینه تجهیز کلانتری‌‌ها نیازمند طرفیت‌های درونی و بیرونی هستیم، اعلام کرد: در این خصوص علاوه بر منابع داخلی نیروی انتظامی، از توان دولت و مجلس نیز بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در این میان آذربایجان غربی در خصوص ارتقای سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از نظر تجهیزات و آموزش یکی از استانهای مورد آزمایش است، یادآور شد: بخشی از تجهیز و ارتقای سطح ساختمان پاسگاه را امسال و بخش دیگر را سال آینده ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاهد ارتقای سطح امنیتی آذربایجان غربی هستیم، ادامه داد: آذربایجان غربی یکی از استان‌های موفق در زمینه ارتقای شاخص امنیتی است.

این مسؤول با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی طی سال جاری، گفت: امسال 372 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 13 درصد رشد دارد.

مومنی با بیان اینکه در زمینه درگیری شاهد افزایش جرایم هستیم، اظهار داشت: برخورد جدی با باندهای بزرگ مواد مخدر را در برنامه کاری خود داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در این راستا شاهد کاهش چهار درصدی سرقت هستیم، اعلام کرد: برخی سرقت‌ها از جمله سرقت خودرو افزایش یافته است.

این مسؤول با بیان اینکه امسال میزان قتل در کشور 10 درصد کاهش یافته است، ادامه داد: 98 درصد قتل‌های به وقوع پیوسته کشور در سال جاری کشف شده‌اند.

مومنی از کاهش 24 درصدی نزاع، درگیری، شرارت و اوباش‌گری در کشور خبر داد و گفت: شاخص امنیتی کشور در هفت ماه گذشته ارتقا یافته است.

وی با اشاره به تردد عابر غیرمجاز در مرزهای کشور، گفت: 8 هزار کیلومتر مرز در کشور داریم که در مرحله نخست نسبت به انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها توجه داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: میزان جرایم امنیتی نیز امسال در کشور کاهش یافته است و در حالی که کشورها اطراف شاهد ناامنی در کشورشان هستند، امنیت خوبی در داخل کشور ما برقرار است.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات در سال‌های اخیر را شاهد هستیم که در این راستا عوامل موثر شامل عوامل انسانی، مناسب نبودن خودروها و مناسب نبودن جاده‌‌ها مطرح است.

مومنی با بیان اینکه آن دسته از خودروهایی که دارای مجوز استاندارد بوده و سازمان ملی استاندارد آنها را تایید می‌کند پلاک گذاری می‌شوند از خودروسازان درخواست کرد تا نسبت به ارتقای سطح کیفی خودروهای خود توجه جدی داشته باشند.



۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن