تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796323030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه آنچه باید از رویداد این پنجشنبه اپل بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: قرار است شرکت اپل در روز پنجشنبه ۶ آبان‌ماه یک رویداد خبری برگزار کند. در این رویداد باید حتما منتظر مک‌بوک‌های جدیدی باشیم، دست کم چندسالی هست که هواداران اپل منتظر تغییرات در مک‌بوک پروی قدیمی هستند اما آیا این کنفرانس فقط به معرفی مک‌بوک اختصاص دارد یا محصولات دیگری هم در آن معرفی خواهند شد؟

مک‌بوک پرو با طراحی جدید

 
همه آنچه باید از رویداد این پنجشنبه اپل بدانید



اپل لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو (MacBook Pro) با اندازه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی خود را کاملا تغییر داده است. این موضوع اهمیت دارد چون طراحی مک‌بوک پرو از سال ۲۰۱۲ که اپل مک‌بوک پرو را با صفحه‌نمایش‌های رتینا روانه بازار کرد تا کنون تغییری نکرده است.

چندماه قبل مینگ‌ چی-کو یکی از تحلیل‌گران موسسه KGI گزارش داد اپل قصد ایجاد تغییراتی اساسی در مک‌بوک پرو را دارد، قصد دارد آن را باریک‌تر کند و همچنین در بخش بالایی کیبورد این دستگاه از صفحه‌نمایش لمسی OLED استفاده کند.

در واقع این صفحه‌نمایش لمسی در جایی قرار می‌گیرد که در حال حاضر Function Keys قرار دارند اما با توجه به اپلیکیشن و برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید این کلید‌ها هم تغییر می‌کنند و حالتی پویا دارند.

تصویر پایین یک تصویر لو رفته از بدنه این لپ‌تاپ است که در آن می‌توانید جایی که قرار است صفحه‌نمایش لمسی در بالای کلیدها قرار بگیرد را هم ببینید.

 
همه آنچه باید از رویداد این پنجشنبه اپل بدانید



انتظار می‌رود مک‌بوک پروی جدید درگاه‌های USB-C و Thunderbolt 3 داشته باشد تا اتصالات و نقل و انتقال داده‌ها در آن از همیشه سریع‌تر انجام شوند. البته یک گزارش جدید ادعا می‌کند مک‌بوک پرو فقط درگاه‌های USB-C خواهد داشت. حتی برخی حدس می‌زنند اپل از شر MagSafe (آداپتور مک) خلاص شود و به جای آن از درگاه USB-C استفاده شود.

درباه قطعات به کار رفته در این مدل جدید هم حدس‌هایی زده شده. گفته شده احتمالا اپل در مک‌بوک پرو از کارت‌های گرافیکی AMD استفاده می‌کند و پردازنده این دستگاه هم یا پردازنده نسل ششمی اسکای‌لیک خواهد بود و یا از پردازنده‌های جدید کبی‌لیک استفاده خواهد شد. به هر حال هواداران مک‌بوک پروی جدید امیدوارند در این مدل از جدیدترین پردازنده‌های کبی‌لیک استفاده شده باشد.

مک‌بوک ایر جدید

 
همه آنچه باید از رویداد این پنجشنبه اپل بدانید



گرچه ستاره مراسم پنجشنبه شب مک‌بوک پروی جدید است اما اپل قرار است مک‌بوک ایر (MacBook Air) را هم بروزرسانی کند. به هر حال این دستگاه هنوز هم به صرفه‌ترین و پرفروش‌ترین نوت‌بوک اپل است و روزآمدسازی آن برای این شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد.

مک‌بوک ایر جدید درگاه‌های USB-C و Thunderbolt خواهد داشت اما ویژگی‌های سخت‌افزاری آن که از سال ۲۰۱۰ تغییر نکرده احتمالا کماکان تغییری نخواهد کرد و احتمالا از نظر صفحه‌نمایش هم شاهد تغییر بخصوصی نباشیم. در عین حال اپل دیگر مک‌بوک ایر ۲۸ سانتی‌متری تولید نمی‌کند و فقط مدل‌های ۳۳ سانتی را در خط تولید خود نگه خواهد داشت.

iMac و نمایشگر جدید

 
همه آنچه باید از رویداد این پنجشنبه اپل بدانید



چندی پیش خبرگزاری‌ها از احتمال عرضه iMac و نمایشگر جدید اپل هم سخن به میان آوردند.

بعضی از تحلیل‌گران معتقد بودند اپل iMac های ۴K و ۵K خود را با تراشه‌های سریع‌تری بروزرسانی کند. این موضوع از این نظر منطقی بود که این اتفاق سال پیش هم رخ داده بود و یک‌سالی می‌گذشت که چنین بروزرسانی‌ای برای iMac ها تجربه نشده بود. احتمال دیگری که مطرح شده بود هم افزوده شدن USB-C به iMac بود. درباره کارت‌ گرافیکی iMac هم گفته می‌شد که ممکن است با تراشه‌های جدید AMD جایگزین شوند.

از دیگر موضوعات مورد اشاره تحلیل‌گران نمایشگرهای شرکت اپل بودند. چندی پیش تولید نمایشگر Thunderbolt متوقف شد و پس از آن شایعاتی درباره تولید یک نمایشگر ۵K با کارت گرافیکی قدرتمند خارجی قوت گرفت. بنابراین احتمال معرفی یک نمایشگر جدید هم در میان حدس و گمان‌ها وجود داشت.

اما در آخرین اخبار یکی از تحلیل‌گران معتبر با فرضیه معرفی iMac و نمایشگر جدید مخالفت کرده است.

مینگ-چی کو، از محققان فعال در موسسه KGI معتقد است اگر منتظر معرفی نمایشگر ۵K اپل هستیم باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنیم. این موضوع ظاهرا درباره کامپیوترهای iMac هم صادق است. یکی از نکات ابهام برانگیز در این میان این بود که اخیرا سایت Best Buy هم یک دستگاه iMac با اندازه ۲۷ اینچ و پردازنده Kaby Lake را در فهرست خود قرار داده بود. به هر حال می‌شود در نظر گرفت که احتمال دارد پیش از این قرار بر معرفی بوده اما حال تغییراتی ایجاد شده است. به هر حال اگر تا پنجشنبه شب صبر کنیم همه چیز برای‌مان مشخص خواهد شد.





۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن