تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796304521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فـال روزانـه - Daily Omen






فال روزانه چهارشنبه 5 آبان 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 5 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال یک سال خوب در انتظار شماست  و به ویژه در مسائل مربوط به امور عاطفی اوضاع به کامتان خواهند بود و پیشرفت خواهید کرد. شاید در ابتدا متوجه فرصت های تازه ای که برایتان به وجود می آیند نباشید، اما کافیست چشم هایتان را خوب باز کنید تا آنها را ببینید. اگر مجرد هستید شخص بسیار جذابی پیش رویتان قرار خواهد گرفت و عشق را وارد زندگیتان خواهد کرد. شاید در مسیرتان گاهی قدم های اشتباهی بردارید، ولی خیلی زود متوجه اشتباه خود شده و خواهید فهمید که برای بازگشتن به مسیر درست چه وقت چکار باید بکنید. در طول مسیرتان با کسانی که دیدگاه ها و علایقی شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید و برایشان وقت بگذارید. اگر برای پروژه و یا ایده ای که دارید برنامه ای در سرتان دارید به جزئیات آن رسیدگی کنید و قبل از عملی کردن آن تمام جوانب مختلف آن را در نظر بگیرید تا چیزهای زیادی که به دنبالشان هستید را به دست بیاورید.




فـال روزانـه - Daily Omen

 

با وجود این که امروز در محل کارتان مسئولیت های زیادی در انتظارتان هستند و کارهایتان لحظه به لحظه بیشتر نیز می شوند، دلتان می خواهد برای مدتی کوتاه هم که شده از زیر کار در بروید و برای یک ناهار طولانی و یا پیاده روی در پارک نزدیک محل کارتان دفتر را ترک کنید. اما پای عملی کردن این نقشه که به میان می آید خودتان از عاقلانه نبودن این کار آگاه خواهید شد. لزومی ندارد که حتما برای لذت بردن از روزتان این کارها را انجام دهید، گاهی حتی فکر کردن به چیزهای خوب کافیست تا حال و هوایتان عوض شود. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از اتمام آنها در کمال تعجب خواهید دید که برای تفریح و خوشگذرانی همراه با عشقتان هنوز انرژی زیادی دارید.



فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز داشتن نگرشی مثبت در مورد تمامی مسائل خیلی راحت به نظر می رسد. با این حال اگر کسی بخواهد شما را به عنوان شخصی خوش باور و ساده لوح مورد قضاوت قرار دهد سخت در اشتباه است. شما با وجود این که نگاه مثبتی به قضایا دارید رفتاری منطقی و عمل گرایانه از خودتان نشان می دهید و حاضر نیستید هیچ وقت و سرمایه ای صرف چیزی که از آن اطمینان کامل نداشته باشید بکنید. شما خیلی خوب این نکته را می دانید که زندگی مجموعه ای از انتخاب های کوچک ماست. اگر به عشقتان قولی داده اید حتما سر قولتان بمانید و کارهای زیاد امروزتان را بهانه ای برای بدقولی خود نسازید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز شاید پیش از پذیرفتن مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند اعتراض کرده و یا حتی صدایتان را بالا ببرید. با این حال چه دلتان بخواهد و چه دلتان نخواهد کارهایی هستند که باید انجام دهید و توجه خود را روی آنها متمرکز کنید. شما باید به عنوان شخصی بزرگسال مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را بپذیرید، پس دست از غرغر کردن برداشته و مشغول به کار شوید. اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشند امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز برای رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی لازم نیست راه دوری بروید. به این که عزیزانتان را در کنار خودتان دارید و به نعمت هایی که هر چند به چشمتان کوچک هستند فکر کنید تا خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید. در کارها و فعالیت های دیگری که انجام می دهید باید استعدادهای هنری و خلاقانه خود را به کار بگیرید. این کار شاید برایتان دشوار باشد و باعث شود دچار نگرانی شوید. با این حال در اطرافتان افرادی هستند که بتوانند به شما کمک کنند و اوضاع را رو به راه کنند. احساسات خود را تحت کنترل در بیاورید و اجازه ندهید عملکردتان را به طور منفی تحت تأثیر قرار دهند.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز شما بدون هیچ تلاشی، کافی است جادوی جذابیت خود را به کار بیندازید تا همه اطرافیانتان به سادگی تحت فرمان شما در بیایند. با این حال باید کمی وقت صرف کرده و برنامه هایتان را با هوش و درایت پیش ببرید تا همان افرادی که تا به حال پشت سرتان حرف می زده اند از شما حمایت کنند. امروز خیلی خوب از نقاط ضعف و کمبودهای رابطه خود آگاه خواهید بود ولی با این حال همچنان خیلی مطمئن و آرام هستید. با پیدا کردن راه حلی ساده برای مشکلی پیچیده احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. فکر نکنید که برای رسیدن به رویاها و خواسته هایتان فقط داشتن رویکردی منطقی و کاربردی کافی خواهد بود، شما باید به صدای قلبتان هم گوش کنید و احساسات خود را نیز در نظر بگیرید.



فـال روزانـه - Daily Omen




امروز شما از همه سخت گیر تر و مشکل پسند تر هستید، اما اشتیاقی که به رها شدن از این ایده آل گرایی بیش از اندازه داریدمی تواند به شما کمک کند که از این وضع رها شوید. به جای این که ساعت ها وقتتان را صرف پرداختن به جزئیات بی اهمیت کنید، قدرت تشخیص خود را به کار بگیرد تا در مورد این که چه کارهایی می توانید انجام دهید تصمیم بگیرید. از این انتقادجویی بیش از اندازه خود دست بردارید تا هم خودتان و هم اطرافیانتان از نتیجه ای که با این تغییرات به دست خواهد آمد خوشحال شوید. پرسیدن سوال های سخت برای پیدا کردن معنای زندگی هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید این سوال ها شما را از زندگی عادیتان باز دارند.


فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز شما در انتخاب کردن اهدافتان خیلی خوب عمل می کنید. در واقع رفتار پر جذبه ای که دارید ذهن هر کسی که روبرویتان قرار بگیرد را مسحور خود کرده و آنها به راحتی در کاری که می خواهید انجام دهید با شما همکاری خواهند کرد. اما ممکن است برای به دست آوردن حمایتی که به آن نیاز دارید بخشی از ماجرای اصلی را از آنها مخفی کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید یک دروغ مصلحتی می تواند آغازگر صدها دروغ دیگر شود. اگر از ابتدای کار حقایق را به زبان بیاورید خیلی راحت تر خواهید بود، یادتان باشد که دروغگو همیشه کم حافظه است. اجازه ندهید دغدغه های مالی شما و شریک زندگیتان را عصبی و دچار درگیری با یکدیگر کنند.

 


فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید ایت است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید. پول در آوردن در ابتدای راه خیلی راحت است، اما در واقع کارتان وقتی شروع می شود که قدم در راه گذاشته و فرصت جدیدی که برایتان به وجود آمده است را بپذیرید. پس از آن به این نکته پی خواهید برد که آنچه در ابتدا مثل آب خوردن به نظر می رسید به تلاش بسیاری نیاز دارد. چشم هایتان را به جایزه ای که در انتظارتان است بدوزید و تمام توان خودتان را برای رسیدن به آن به کار بگیرید. پیش از آن که به آن ایده های بزرگی که در سر دارید بپردازید باید وظایف اصلی و کارهای روزمره تان را انجام دهید.





فـال روزانـه - Daily Omen


 
این روزها زندگی اجتماعیتان برای شما منبع شور و هیجان و سرشار از لذت است، به ویژه اگر دوستانان به خاطر شما و نشان دادن عشق و علاقه ای که به شما دارند از خود گذشتگی کرده و از منافع خودشات چشم بپوشند. اما یک چیزی پشت این همه خوبی و خوشی نهفته است که شما هم بدون آن که دلیل و ریشه اصلی اش را بدانید حضور آن را احساس می کنید. نیازی نیست که این احساس خود را انکار کنید، اما برای پی بردن به آن زیاد هم پافشاری نکنید. اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد. کنجکاوی یک شمشیر دوسر است که یک طرف آن همیشه به سوی خودتان هدف گرفته شده است.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید و از قبل خبری به شما داده شده باشد، در محل کارتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت. با این حال با دیده شدن تلاش ها و زحماتتان کار شما سخت تر خواهد شد، زیرا از شما انتظار خواهد رفت که همان قدر زحمت بکشید و موثر باشید. مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت برده و انرژی مثبت خودتان را نشان دهید. همراه با عشقتان این موفقیت را جشن بگیرید و او را به یک رستوران خوب دعوت کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


نارضایتی از برخی از شرایط کاریتان امروز به اوج خود خواهد رسید؛ شاید لازم باشد با برخی از دوستانتان صحبت کنید تا از پیچیده تر شدن مشکلات موجود جلوگیری کنید. برای این که از به وجود آمدن هر گونه سوء تفاهمی جلوگیری کنید باید به طور رک و صریح و همراه با صداقت تمام با یکدیگر صحبت کنید. اگر اجازه ندهید احساسات کنترل اوضاع را از دست شما خارج کنند همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت و همه در نهایت از نتیجه راضی خواهند بود. این اوضاع موقت است و احتمال این که اثرات منفی پایداری داشته باشد خیلی کم است. با آرامش و ملامت صحبت کنید، با پنبه هم می شود سر برید.


فـال روزانـه - Daily Omen







 
امروز هر چقدر هم که دیگران در مورد قضاوت قرار دادن عملکرد شما برخوردی انتقادی داشته باشند، شما باید از زاویه ای گسترده تر به اوضاع نگاه کنید و با ذهنی باز به حرف های آنها گوش کنید. به جای این که حالت دفاعی به خودتان گرفته و واکنش منفی نشان دهید به حرف های آنها گوش کنید و ببینید چه نکات سازنده ای در میان حرف هایشان می توانید پیدا کنید. اگر به جای تمرکز کردن روی مسائل منفی به محبت و توجهی که پشت این حرف ها نهفته است دقت کنید، فرصت رشد و موفقیت بیشتر را برای خودتان به وجود خواهید آورد. اگر به فکر این هستید که به یک سفر هوایی بروید امروز روز خوبی برای اقدام به خرید بلیط و برنامه ریزی برای این سفر می تواند باشد.





۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن