تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797967866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌توجهی گزینه وزارتی به فوتبال بانوان!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در چند روز اخیر اتفاقات جالبی در فوتبال بانوان رخ داد که برای پیگیری آنها اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد نایب رییس بانوان فدراسیون است، کسی که مسئولیت آن رسیدگی به امور بانوان در فدراسیون است، اما خانم نایب رییس کجاست؟


به گزارش تابناک ورزشی، محمود گودرزی به کرات در زمان حضورش در وزارت ورزش نشان داد که به دخالت در فوتبال علاقه زیادی دارد. او در همین راستا به فدراسیون فوتبال این فشار را وارد کرد که فریده شجاعی از نایب رئیسی بانوان برکنار شود و به جای او لیلا صوفی زاده را به عنوان سرپرست کمیته بانوان در فدراسیون فوتبال جای دادند. اما خانم صوفی زاده از روزی که این سمت را عهده دار شده است کمتر در فدراسیون دیده شده و جالب است حتی در مسابقاتی که خودشان برنامه ریزی کرده اند حضور ندارد. 
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در حالی به میزبانی کشورمان برگزار شد که ورود خبرنگاران و عکاسان خانم به این دیدار ممنوع اعلام شد. ممنوع شدن ورود خبرنگاران و عکاسان سیاستی بود که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته بود و شهریان معاون امور ورزش بانوان نیز اعلام کرد که برای گرفتن پاسخ از نایب رییس بانوان فدراسیون اقدام کرده است ولی در آن زمان نایب رییس در ایران حضور نداشته است.


بعد از دیدار دوستانه فوتسال، این بار نوبت به ملی‌پوشان فوتبال رسید. قرار بر این بود تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان یک دیدار دوستانه را با تیم‌ ‌ملی سوئد برگزار کند، اما کدام تیم ملی؟ به گفته سارا قمی (ملی‌پوش فوتبال بانوان) از فروردین سال 1394 خبری از اردوهای تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسالان نبوده است.


با وجود این شرایط، با ترکیب دو تیمِ لیگ برتریِ شهرداری سیرجان و شهرداری بم، یک تیم را در قالب تیم‌ ‌ملی روانه دیدار دوستانه با سوئد نایب قهرمان المپیک ریو کردند، اعزامی که در سکوت اتفاق افتاد و عملا علیرغم ایرادات فراوانوارده به این اردو و پرسش‌های مکرر رسانه‌ها دقیقا هدف از این اعزام مشخص نشد و باز هم برای گرفتن پاسخ با نایب رییس بانوان تماسی گرفته شد، اما بار دیگر نیز دستگاه مورد نظر خاموش بود. مسئول دپارتمان بانوان تماس در این باره گفت‌ که " خانم "صوفی زاده" مجددا برای انجام کاری در خارج از کشور به سر می‌برد و امکان صحبت با او نیست".


با شرایط به وجود آمده، سوالی که به ذهن می‌رسد این است که مسئولیت و شرح وظایف کاری نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال چیست؟


درست در زمانی که در رسانه‌های خارجی صحبت از مهم ترین دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان ایران بود، تیمی ملی که در واقعیت وجود خارجی ندارد، نایب رییس بانوان پاسخگوی سوالات بی‌شمار نبود، چرا که اصلا در ایران حضور نداشت و در حال حاضر نیز حضور ندارد، دیدار دوستانه ای که در واقعیت نباید به نام تیم‌ ‌ملی تمام می‌شد، اما سوئدی‌ها این تیم را به عنوان تیم‌ ‌ملی می‌شناختند، در حالی که تیم‌ ‌ملی از فروردین 1394 وجود خارجی ندارد و یک شبه بدون هیچ اردوی تدارکاتی و هماهنگی تیم اعزام شد برای دیدار دوستانه مقابل تیمی که برزیل را شکست داده است.


۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن