تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797576129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستبرد مسلحانه مخوف مقابل دیدگان کودک 7 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  3 عضو یک باند مسلحانه پراید سوار که با بستن دست و پاهای زوج جوان و کتک کاری آنان مقابل دیدگان کودک 7 ساله طلاها و وجوه نقدی را به سرقت برده بودند پس از 2 ماه فعالیت های اطلاعاتی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.
 
به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در گفت و گوی اختصاصی با خراسان به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت و گفت: حدود 2 ماه قبل 3 جوان پرایدسوار که مسلح به کلت کمری بودند وارد منزلی در شهرک شهید رجایی مشهد شدند.
 
سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: «دزدان خشن» با بی رحمی تمام و مقابل دیدگان کودک 7 ساله زوج جوان دست و پاهای آنان را با استفاده از دستبندهای پلاستیکی بستند و در حالی که این زوج را کتک می زدند داخل اتاق خواب انداختند.
 
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: سارقان مسلح با تهدید به مرگ، طلاهای زن جوان را از دست و گردن وی به زور کشیدند و سپس با سرقت 3 دستگاه گوشی تلفن همراه و حدود 3 میلیون تومان وجه نقد از محل متواری شدند.
 

این در حالی بود که پسر بچه 7 ساله این زوج، وحشت زده به رفتارهای خشن دزدان مسلح می نگریست و از ترس به گوشه اتاق خزیده بود. سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: با ارسال این پرونده به پایگاه شرق پلیس آگاهی خراسان رضوی و با توجه به اهمیت ماجرا، گروهی از کارآگاهان زبده به سرپرستی سرگرد سیدی زاده وارد عمل شدند و تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند.
 
وی گفت: کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات اطلاعاتی خود و بازدید از صحنه جرم به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد: سارقان مسلح از افراد سابقه دار و حرفه ای هستند بنابراین رصدهای پلیسی درباره مظنونان سابقه دار متمرکز شد و بدین ترتیب کارآگاهان با به کارگیری عوامل و مخبران محلی و همچنین انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند یکی از عاملان سرقت مسلحانه را در منطقه پنجتن مشهد شناسایی کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه این متهم 35 ساله به محاصره درآمد و روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
 
وی افزود: با کشف طلاها و گوشی های مسروقه در بازرسی از مخفیگاه وی، این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و متهم مذکور که مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود سرکرده باند دیگر همدستش را به پلیس لو داد.
 
سرهنگ حمید رزمخواه اضافه کرد: در پی اعترافات متهم 35 ساله بلافاصله عملیات کارآگاهان در 2 شاخه جداگانه آغاز شد و مخفیگاه سرکرده باند که «م» نام دارد در منطقه رسالت و همدست دیگر آنان در منطقه قاسم آباد مورد بازرسی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی با اشاره به کشف سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه از منزل سرکرده باند تصریح کرد: در این عملیات همچنین خودروی پراید مورد استفاده سارقان نیز توقیف شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت.
 
وی با بیان این که تحقیقات از 3 متهم 35،38 و 34 ساله همچنان ادامه دارد یادآور شد: متهمان مذکور دارای سوابق سرقت، اعتیاد و مواد مخدر هستند که با صدور دستور قضایی و برای کشف جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفته اند.


۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن