تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793488772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«گلشیفته» دختر ایران است!/ سفر غیر انتخاباتی رئیس جمهور به اراک!/ ادعای قهر‌ نوبخت با نمایندگان مجلس/ روحانی نیاید تا وضع مردم بهبود پیدا کند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. سفر غیر انتخاباتی روحانی به اراک! آغاز تبلیغات غیرقانونی انتخاباتی ستادهای روحانی با شعار روحانی1400  
«گلشیفته» دختر ایران است!/ سفر غیر انتخاباتی رئیس جمهور به اراک!/ ادعای قهر‌ نوبخت با نمایندگان مجلس/ روحانی نیاید تا وضع مردم بهبود پیدا کند!
ادعای قهر‌ نوبخت با نمایندگان مجلس قاضی‌پور عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه می‌گوید:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چند روزی است که با حالت قهر جلسات کمیسیون تلفیق را تحریم کرده و در این جلسات شرکت نمی‌کند.پس از مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا پایان اجرای برنامه ششم آقای نوبخت همراه سایر نمایندگان دولت جلسه کمیسیون را ترک کردند و از آن زمان تاکنون در جلسات کمیسیون شرکت نمی‌کنند.بنا نیست که مجلس به ساز دولت برقصد و باید دانست که مجلس در راس امور است.  روایت فاطمه هاشمی از استعفای سه وزیر فاطمه هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت:استعفای وزرای ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و ارشاد با یکدیگر فرق دارند و هر سه آن‌ها به خاطر یک موضوع استعفا نداد‌ه‌اند.  واکنش دری نجف آبادی به ابطال آراء مینو خالقی دری نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شورای نگهبان آرای خانمی را در اصفهان باطل اعلام کرد، هنوز ماجرا ادامه دارد. هر روز یک نفر سر این مسئله موضع می‌گیرد. حالا کشور این همه مسئله دارد این هم یکی از مسائل مهم کشور می‌شود، خوب این حقوق رأی دهندگان و داوطلبان است هزینه فراوانی دستگاه‌های دولتی، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و مردمی برای انتخابات انجام می‌دهند، حتی هزینه‌های غیرمستقیم انتخابات خیلی بیشتر از هزینه‌های مستقیمش است بنابراین باید از تکرار این اتفاقات پیشگیری شود.شورای نگهبان هم اگر از نظر زمان مشکل دارد موضوع زمان را تدبیر کند که مشکلش حل شود تا بتواند جوابگوی دقیق باشد. البته مقطعی هم مجلس باید اقدام لازم را انجام دهد. تا ببینیم شورای نگهبان بحث نظارت استصوابی را تا چه محدوده ای تعریف می‌کند. این مسئله هنوز تبیین روشنی نشده است شاید از مجلس برود شورای نگهبان از شورای نگهبان برگردد مجلس، بعد دوباره برود شورای نگهبان، سپس برگردد مجلس حتی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود نمی‌توانم جواب قطعی بدهم که سرانجام چه خواهد شد.  روحانی نیاید تا وضع مردم بهبود پیدا کند! کریمی قدوسی، نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای گفت در این روزها معاون اول رییس جمهور(جهانگیری) به افراد مختلف مراجعه می‌کند و می‌گوید که روحانی امید ندارد و دچار تردید شده است تا به نوعی خود او بتواند وارد عرصه شود.ظرسنجی‌های مراکز معتبر نظرسنجی نشان می‌دهد که اقبال از رییس دولت یازدهم از سوی مردم به شدت کاهش یافته است. امروز طبقات ضعیف جامعه به نمایندگان مجلس و در مجامع عمومی می‌گویند؛ قبل از دولت یازدهم دارای شغل بوده‌اند اما در حال حاضر با معضل بیکاری مواجه هستند.بنده هم خیرخواهانه به روحانی گفته‌ام به جریان انتخابات ورود نکند تا شرایط کشور و منطقه دست به دست هم بدهد تا در نهایت به نقطه عطفی برسیم که وضع مردم بهبود پیدا کند و یک دولت قوی، انقلابی و پر انرژی روی کار بیاید.  تفاوت تغییرات روحانی و احمدی نژاد از نگاه عطریانفر عطریانفر در گفت و گویی بیان داشت که رویکرد آقای روحانی در تغییر کابینه حتما متفاوت از آقای احمدی نژاد است اگرچه در آن دوره تغییرات خیلی سریع، تند و پرشتابی می دیدیم چون نسبت به رئیس جمهور موجود چنین تصوری نیست و اطمینان خاطر داریم علی القاعده تصمیم او که تابعی از مصلحت گرایی ها و عقلانیت ها است در همین زمان معنی و مفهوم پیدا می کرد. 

رئیس‌جمهور خانه‌تکانی را به تیم رسانه‌‎ای هم برساند حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان «ترمیم ناقص» نوشت: یکی از اساسی‌ترین ضعف‌های دولت شما جناب آقای رئیس جمهور، فعال نبودن بخش رسانه‌ای آن و همینطور مجموعه دفتر ریاست جمهوری است. در این زمینه مطالب زیادی وجود دارد که شاید انتشار عمومی آن به صلاح نباشد ولی درباره اینکه لازم است شما در این بخش‌ها تجدیدنظر اساسی نمائید میان دلسوزان دولت یازدهم و دوستان شما و صاحب نظران اتفاق نظر وجود دارد. اکنون که تصمیم به خانه تکانی گرفته اید، این بخش‌ها را، که نزدیک‌ترین بخش‌ها به خودتان و از مؤثرترین بخش‌ها هستند، نیز مشمول این خانه تکانی قرار دهید. 

برخی پس از صحبت های رهبری حرف های بی ربط می زنند حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام، تولیت آ‌ستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برخی از ناآگاهان در مصادر سیاسی به زبان می آوردند که نمی توان با دنیا جنگید و باید با همه ارتباط داشته باشیم، یک جهت این است که باید تعامل داشته باشیم و نمی شود بیگانه با دنیا بود که معنای درستی است البته به شرطی که در حصن حصین لا اله الا الله و امیرمؤمنان برویم و باحفظ هویت تعامل داشته باشیم؛ اگر صحبت تعامل با دنیا است و خطری که حضرت آقا این قدر به آن تصریح می کنند و برخی از بزرگان ندانسته با یک سخنرانی بعد از صحبت های آقا حرف های بی ربط می زنند بحث ها باید مشخص شود.انتخاب این خبر را منتشر کرد. 

کلید دولت در قفل شکسته است حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص عملکرد دولت گفت: کلید ایشان قفل را باز نکرد، کلید قفلی که بخواهد با کمک آمریکایی‌ها، سازمان ملل و مذاکره با دنیا بچرخد، بازنشدنی است، چهره استکبار را تحمل نمی‌کنیم، ما می‌خواهیم سر به تن ظالم و ستمگر نباشد، انسان باید از قید هر حاکمیت غیر الهی رها باشد. دشمنان در مقابل آنها نیز توحید را سد راه خود می‌دانند دعوای ما با استکبار بر سر توحید، شرک، ایمان، کفر و مبانی است، این قفل با قدرت باز می‌شود و کاش دولت روحانی با اقتدار و قدرت در برابر دشمن وارد می‌شد. رهبر معظم انقلاب صریح در زمینه اعتماد به خدا، تکیه به مردم و بی‌اعتمادی به دشمن نصایحی را بیان کردند. با ابراز تأسف باید بگویم این کلید را فکر کردیم باید دیگران بچرخانند یا با کمک آنها بچرخانیم، در حالی که این کلید در قفل شکسته شد و کار را خراب کرد.انتخاب این خبر را منتشر کرد. 

توضیحات آشنا درباره توئیت نظرسنجی‌اش حسام‌الدین آشنا در حساب توئیترش نوشت: برخی عزیزان در داخل و خارج دولت از نظرخواهی مطرح شده در فضای مجازی ناخرسند بوده اند. برخی میگویند چه فایده و برخی میگویند چه پرافاده! من این کاررا ازهمان ابتدای شکل گیری کابینه درسال 1392 دنبال کرده ام. پیشنهادها وملاحظات عزیزان همواره حاوی تذکرات ارزشمندی برای دولت است. انتقال این نظرات به ریاست محترم جمهوری وظیفه ای است که بر عهده خود دانسته و به عنوان امین شما آن را انجام می دهم. 

مدیر سامسونگ به 10 سال حبس محکوم شد علیرضا امیدوار به جرم همکاری با دولت آمریکا، به 10 سال زندان محکوم شد. بنا بر اعلام شب نامه؛ ابن محکومیت 10 ساله برای علیرضا امیدوار در حالی است که وی پیش از دستگیری، «مدیر بخش توسعه مشارکت اجتماعی شرکت سامسونگ در ایران» بوده است. همچنین یادآور می شود علاوه بر این، امیدوار سابقه همکاری با بیژن خواجه پور و باقر نمازی را نیز در کارنامه خود داشته است. میزان این خبر را منتشر کرد. 

نگاهی به سوابق امنتی افراد کابینه روحانی تسنیم به مناسبت تغییرات کابینه حسن روحانی نگاهی به سابقه امنیتی مدیران حسن روحانی انداخته و آن را در جدول زیر به نمایش گذاشته است:  
«گلشیفته» دختر ایران است!/ سفر غیر انتخاباتی رئیس جمهور به اراک!/ ادعای قهر‌ نوبخت با نمایندگان مجلس/ روحانی نیاید تا وضع مردم بهبود پیدا کند!


گلشیفته دختر ایران است! بهزاد فراهانی به تازگی در گفت‌وگویی در خصوص دخترش گلشیفته فراهانی گفت: گلشیفته اعجوبه است، او دختر ایران است وبه چرت و پرت ها در مورد گلشیفته گوش نمی كنم. انتخاب ویدئوی این گفت و گو را منتشر کرده است. 

معضل بزرگ کشور از نگاه رئیس جمهور رئیس‌جمهور بیکاری و عدم اشتغال را یک معضل بزرگ برای سراسر کشور دانست و گفت: امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی شغل وارد بازار کار شدند که نمی توانیم پاسخگوی این تعداد متقاضی کار باشیم. 

دربست به وزرای پیشنهادی رای نمی‌دهیم یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رایزنی دولت با مجلس برای معرفی گزینه های پیشنهادی سه وزرات خانه ارشاد، وزرش و آموزش و پرورش گفت که نمایندگان درجریان رای اعتماد به وزرا مستقل عمل می کنند و به سوابق و تجربیات آنها توجه می کنند.علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با اظهار کرد: تغییر کابینه مدتها در مجالس نخبگان سیاسی و محافل مطبوعاتی مورد بحث و انتظار بود که این تغییر زودتر انجام شود. البته این از اختیارات دولت است اما به نظر می رسد تغییر باید منجر به بهبود و حمایت از برنامه های دولت شود و انجام آن به نفع مردم و مصالح عمومی باشد.وی افزود: خوب است آقای رئیس جمهور با مجلس کمیسیون‌های تخصصی و گروه های سیاسی مخصوصا گروه های سیاسی نزدیک به دولت برای معرفی وزرا رایزنی کند و در این باره استمزاجی داشته باشد و فکر نکند که نمایندگان لیست امید چشم بسته به هر کسی که رئیس جمهور معرفی می کند رای می دهد. 

ترمیم کابینه در مقطع فعلی هم شجاعت بود هم مصلحت عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه تغییر کابینه براساس شجاعت، عقلانیت و مصلحت‌سنجی زمانی انجام شد، گفت: رویکرد روحانی در تغییر کابینه حتما متفاوت از احمدی‌نژاد است.محمد عطریانفر در واکنش به تصمیم رییس جمهور برای ترمیم کابینه در این مقطع زمانی و مباحث مطرح شده پیرامون به مصلحت بودن و شجاعت رییس جمهور در این موضوع گفت: شجاعت با مصلحت در تعارض نیست. شجاع کسی است که مبتنی بر شجاعت و مصلحت سنجی انجام عملی را تشخیص می دهد و دست به اقدام می زند، به تعبیری شجاعت اعمال تشخیص‌اش را دارد اما انسان متهور ممکن است کسی باشد که بدون مصلحت سنجی، تعقل لازم و عقلانیت کافی وارد صحنه عمل شود.وی رئیس جمهور را دارای ویژگی های شجاعت، عقلانیت و مصلحت سنجی برای تصمیم گیری و به اجرا درآوردن تصمیمات خواند و درباره مناسب بودن زمان ترمیم کابینه و میزان اثربخشی آن تا انتخابات ریاست جمهوری افزود: انجام یک کار را بدون درنظر گرفتن مسائل بعد و قبل از آن نمی توان ارزیابی کرد حتما در این مقطع تشخیص رئیس جمهور بر ترمیم بوده است. نمی توان گفت زودتر یا دیرتر باید تغییر کابینه را انجام می داد. تشخیص رئیس جمهور تابع شرایط، صلاحیت سنجی ها و زمان است از این جهت ما نمی توانیم روی تصمیم گیری یا تصمیم سازی رئیس جمهور بدون اینکه مبانی مدنظر او را دقیق مطلع باشیم صلاح سنجی زمانی کنیم. 

اولین مصاحبه وزیر سابق ورزش پس از استعفا وزیر مستعفی ورزش و جوانان ضمن رد کلیه اظهارنظرهایی که در طی روزهای گذشته به نقل از او در رسانه‌های مختلف منتشر شده تاکید کرد که از هیچ کس گلایه‌ای ندارد و از تغییرات ایجاد شده نیز استقبال کرده است.محمود گودرزی اظهار کرد: از روز پس از استعفا، بعضا نقل قول‌هایی عجیب از زبان من در رسانه‌های مختلف مطرح و بازنشر شده که بر این اساس ضمن رد کلیه این اظهارنظرها، تاکید می‌کنم که هیچ گفت‌وگویی با هیچ رسانه‌ای نداشته‌ام و کلیه نقل قول‌های مطرح شده مردود است.وزیر مستعفی ورزش و جوانان همچنین درباره استعفایش از وزارت ورزش و جوانان گفت: شخصا از تغییرات در دولت استقبال کرده‌ام و در این موضوع هیچ گلایه‌ای از هیچ کس وجود ندارد.گودرزی تاکید کرد: هیچ ادعایی و هیچ زاویه‌ای با مجموعه دولت نداشته و ندارم و برای وزیر آینده ورزش و جوانان نیز آرزوی توفیق دارم. 

معرفی کاندیدای ویژه «مردم‌سالاری» برای ۹۶ مطهری نژاد با بیان اینکه گزینه اصلی حزب مردم‌سالاری حسن روحانی است در عین حال گفت که کمیته‌ سیاسی گزینه‌ ویژه دیگری را برای انتخابات ۹۶ در دستور کار دارد.وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این حزب در روز گذشته (30 مهرماه) اظهار کرد: یکی از دستورکارهای این جلسه برگزاری نشست فصلی در تاریخ 28 آبان ماه بود تا سیاست‌های انتخاباتی حزب را به تفصیل بررسی کنیم.مطهری‌نژاد با بیان اینکه پیشنهاد شد انتخابات 96، رویکرد اصلی ما حمایت از روحانی باشد، تصریح کرد: با این‌حال کمیته سیاسی حزب معرفی گزینه ویژه حزب مردم سالاری را در دستور کار داشته باشد.وی افزود: معرفی گزینه ویژه حزب مردم‌سالاری برای اتفاقات پیش بینی نشده است و حتی اجازه داده شده این گزینه خارج از اعضای حزب باشد.عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: در نشست آبان ماه «مردم‌سالاری» سیاست‌های حزب برای انتخابات شوراها و نحوه برگزاری گنکره سراسری در بهمن ماه را بررسی می‌کنیم. 

نجفی: فردا به مجلس معرفی می‌شوم محمد نجفی (مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور و وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید اینکه فردا به عنوان گزینه نهایی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر در حال تدوین برنامه‌های پیشنهادی خود برای تصدی‌گری در وزارت آموزش و پرورش هستم و پس از تکمیل آن را به دولت ارائه خواهم داد تا در نهایت دولت برنامه‌ها را به مجلس ارائه دهد.  
خطای پزشکی عامل فوت خبرنگار فرهنگی بود؟
در پی فوت رضا رستمی، خبرنگار حوزه فرهنگ رسانه‌‎ها، اخبار و شایعاتی در خصوص قصور پزشکی و تاثیر ان بر علت مرگ این خبرنگار در فضای مجازی پیچید که منجر به صدور بیانیه‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی شد. در این بیانیه ضمن تشریح نوع بیماری رستمی و اقدامات پزشکی صورت گرفته برای درمان او امده است: تیم پزشکی و جراحی بیمارستان شهدای تجریش تمام تلاش خود را کردند تا بیمار علی‌رغم داشتن تومور پیشرفته، خونریزی مغزی پیش از عمل و اختلال در رگ‌های مغز بتواند به حیات خود ادامه دهد، اما برای درمان این عارضه وقت زیادی از دست رفته بود و تلاش­‌های پزشکان نتیجه نداد. بدیهی است فقدان چنین شخصیت فرهنگی برای همگان و به خصوص خانواده ایشان بسیار سخت است، اما در چنین شرایطی باید از اظهار نظرهای غیر کارشناسانه پرهیز کرد. پرونده پزشکی وی و دلیل مرگ بسیار روشن است. بازگشت به زندگی برای بیماری که با حالت اورژانسی و به دلیل تومور مغزی و خونریزی مغزی و اختلالات عروقی که قبل از ورود به بیمارستان به وجود آمده، کار آسانی نیست.ایسنا این خبر را منتشر کرد. 




۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن