تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797727987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها توسط 60 صاحب نظر داوری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آثار جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها توسط 60 صاحب نظر داوری می‌شود
داوری جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها از دوم آبان شروع خواهد شد و تا پایان این ماه کار داوری ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری معاون امور استان‌ها با اعضای هیات داوران جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با حضور اعضای هیئت داوران از جمله علی دارابی، پروانه معصومی، ضیا‌ءالدین دری، مهدی فرجی، علیرضا فضله، ضابطی جهرمی، هوشنگ جاوید و حسن عابدینی، سید مهرداد سید مهدی و جمعی از اساتید مراکز دیگر استان‌ها در این برگزار شد.

علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در ابتدای نشست گفت: در حوزه رسانه و هنر هدف دیده شدن است. امسال نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز در استان خوزستان از سه‌شنبه 30 آذر تا پنجشنبه 3 دی ماه برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه در طول سال 93 – 94 این جشنواره برگزار نشده زحمت زیادی برای داوران به همراه داشته است. یک هزار اثر در بخش‌های مختلف به دست ما رسیده است و داوران باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

وی در خصوص آمار آثار ارسالی به هیات داوران عنوان کرد: در بخش سیما 207 اثر شامل 15 عنوان انیمیشن، 61 عنوان مستند، 41 عنوان نمایش، 83 عنوان هم برنامه‌ رسیده است. در بخش صدا 325 عنوان که شامل 118 برنامه ترکیبی ساده، 97 ترکیبی نمایش، نمایشی 30 عنوان، 28 عنوان مسابقه، 51 عنوان مستند، در بخش موسیقی 197 عنوان، در بخش خبر 253 عنوان که شامل 198 عنوان بخش تلویزیون، 99 خبر رادیو، 66 عنوان خبر مکتوب، همچنین در بخش پژوهش بیش از 141 عنوان به هیات انتخاب رسیده است.

معاون امور استان‌ها ادامه داد: از 60 نفر صاحب نظر، مدیران ارشد، اساتید برای مسئولیت داوری این جشنواره استفاده می‌کنیم و از دوم آبان بررسی آثار شروع خواهد شد و تا پایان آبان ماه کار هیات داوران برای ارزیابی آثار ادامه خواهد داشت.

دارابی اظهار داشت: نکته دوم این جشنواره این است که از رهگذر این کار داوری بیشتر یک انتقال تجربه صورت گیرد تا نقاط ضعف و قوت مراکز روشن شود و ما از طریق بیانیه کمیسیون‌ها می‌توانیم این انتقال تجربه را انجام دهیم. از طرفی باید داوری سالم صورت گیرد چرا که بیشتر مراکز توجه خاصی به این داوری‌ها دارند و باید رقابت سالم بین مراکز صدا و سیما انجام شود.

وی در ادامه عنوان کرد: جشنواره تولیدات مراکز اهداف گوناگونی را دنبال می‌کند از جمله ایجاد رقابت تخصصی بین مراکز صدا و سیما و انتقال تجارب موفق، نمایش بهترین برنامه‌ها و در نهایت برقراری نظام تشویقی و انگیزشی در فرایند تولید و اداره مراکز استان‌ها است. در شهرهای مختلف استان خوزستان ویژه‌ برنامه‌هایی برای این جشنواره ترتیب داده شده از جمله برنامه‌های فرهنگی، هنری، شعرخوانی، اجرای موسیقی در این زمینه تدارک دیده شده است

دارابی تصریح کرد: از طرفی تلاش کردیم از مدیران با سابقه و خوشنام در این جشنواره استفاده کنیم. افتتاحیه و اختتامیه به عهده آقای فرجی که یکی از مدیران با سابقه تلویزیون است. همچنین شبکه اول و شبکه پنج سیما برنامه‌های جشنواره را پوشش می‌دهند. همچنین شبکه‌های شما و شبکه‌های استانی هم این رخداد را دنبال می‌کنند.

در ادامه مراسم هر یک اعضای کمیسیون‌ها در خصوص این جشنواره صحبت کردند.

هوشنگ جاوید عضو کمیسیون موسیقی اظهار داشت: با تجربه‌هایی که در دوره‌های قبلی در جشنواره‌های مراکز داشتیم باید اسیب‌شناسی پس از جشنواره را جدی بگیریم هیئتی در این خصوص جلسه داشته باشند تا تجربه‌هایی را برای سال‌های آینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین بررسی الگوهای مستند، انتقال فرهنگ‌ درست از طریق جشنواره صورت می‌گیرد حتی می‌توانیم یک آیین‌نامه داشته‌باشیم تا یک الگوی مستند در این جشنواره‌ها فراهم شود از طرفی بانک اطلاعات در فضای مجازی ایجاد شود تا مردم بتوانند با این جشنواره در ارتباط باشند البته کارگاه‌های آموزشی در کنار این جشنواره را جدی بگیریم.



خبر در حال تکمیل است...







۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن