تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797884150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترنم نغمه های آسمانی در سرزمین باران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: روزهای پایانی نخستین ماه فصل خزان در شهر باران با ترنم تلاوت برگزیدگان قرآنی کشور همراه شد و طراوت و نشاط این سرزمین را با معنویت قرآنی در هم آمیخت.



به گزارش جام جم آنلاین، 25 مهرماه بزرگترین رقابت نخبگان قرآنی کشور در شهر باران و در کنار سواحل پر تلاطم خزر آغاز و با ریزش بی سابقه باران رحمت ، شور و هیجان این مسابقات مضاعف شد. آیین آغازین سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن شامگاه یکشنبه در مجتمع فرهنگی زیباکنار با حضور چهره های قرآنی در رشته های قرآئت، حفظ، ترتیل، اذان، معارف، ابتهال، تواشیح و مدیحه سرایی آغاز و با رقابت فشرده در رشته های فوق بزرگترین رخداد قرآنی کشور رقم خورد. رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف درباره تغییرات مسابقات سراسری قرآن در سال جاری به خبرنگار ما می گوید: این دوره از مسابقات، امسال با تجمیع رشته های مختلف برای نخستین بار در قالب المپیاد بزرگ قرآنی برگزار شد و همچنین مسابقات آقایان از خانم ها تفکیک و پوشش شبکه قرآن هم تغییر اساسی داشته است . این تغییرات مسابقات را از فرآیند و روال عادی و جاری خود خارج کرد.

شعار محرمی مسابقات یکی از اتفاقات امسال همزمانی مسابقات با ماه محرم بود ؛ ماه عزای سید و سالار شهیدان که در این زمینه هم شعار مسابقات حول ظلم ستیزی انتخاب شد چرا که قیام امام حسین(ع) نیز بر مبنای استکبارستیزی بوده است، حسینی در این زمینه بیان می کند: فعالان قرآنی باید تلاش کنند تا این پیام قرآنی انتقال یابد، بر همین اساس شعار این دوره از مسابقات همان تعبیر تاریخی امام حسین(ع) در شب عاشورا یعنی «أَنّی کُنْتُ اُحِبُّ الصَّلاةَ لَهُ وَتِلاوَةَ کِتابِهِ» انتخاب شده است. پوشش تحسین برانگیز رسانه ملی یکی از اتفاقات مهم مسابقات امسال همانطور که اشاره شد پوشش شبکه قرآن سیما بود، امسال شبکه قرآن و معارف سیما برای اولین بار همه مسابقات را به طور کامل پوشش داد و در کنار آن در فضای مجازی هم به خوبی و به لحظه رویداد های مسابقات پوشش داده ‌شد. سیمای قرآن برای نخستین بار در سه نوبت مبادرت به انعکاس برنامه های مسابقات پرداخت که به اذعان رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در سالهای بعد از پیروزی انقلاب کم نظیر بوده است.

کتابخوانی علما و انس با قرآن کریم امسال در حاشیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، کتابی با عنوان علما و اُنس با قرآن کریم تهیه و تنظیم و در فضای مجازی منتشر شد ؛ این کتاب قصه‌هایی ست کوتاه از سبک زندگی قرآنی عالمان دینی و محتوای این کتاب به مسابقه گذاشته شده است. جهت شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی «علماء و انس با قرآن» هنوز زمان باقی ست و لازم است ابتدا فایل کتاب را دریافت کرده و با دقت مطالعه کنید؛ سپس فایل سؤالات را دریافت کرده و طبق دستورالعمل زیر به سوالات پاسخ دهید. تمامی مواد مسابقه و اطلاع رسانی مسابقه در سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی http://www.quraniran.ir/ قابل دریافت و مشاهده است و فرصت تا 7 آبان برای علاقه مندان برای شرکت در مسابقه باقی است . معرفی برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن با پایان رقابت ها شنبه شب برگزیدگان خود را از میان 400 نخبه قرآنی در بخش برادران معرفی می کند و از روز یکشنبه مسابقات در بخش بانوان در زیباکنار آغاز می شود و تا 7 آبان ادامه خواهد یافت.






شنبه 1 آبان 1395 ساعت 16:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن