تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797971616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه مسابقات ملی قرآن شنبه شب با تجلیل از 35 نخبه قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختتامیه مسابقات ملی قرآن شنبه شب با تجلیل از 35 نخبه قرآنی
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با تجلیل 35 نفر از بر گزیدگان رشته های حفظ ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم خبر داد.


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در نشست خبری اختتامیه این دوره از  مسابقات که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عادلی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان گیلان واصحاب رسانه در زیبا کنار برگزار شد با بیان اینکه  امسال علاقه مندان و عاشقان قرآن با همت و پشتکار اصحاب رسانه به ویژه شبکه قرآن ومعارف سیما در هر کجای  ایران اسلامی اراده می‌کردند می‌توانستند این مسابقات را مشاهده کنند این اتفاق را یکی از اتفاقات نادر برای اولین بار در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بزرگترین رویداد قرآنی کشور زمانی می تواند اثر گذار باشد که حداقل چندین میلیون بیننده  داشته باشد؛ فلذا پخش مسابقات سراسری قرآن  در سه نوبت صبح وظهر وشب یک اتفاق  نادر پس از انقلاب و حضور گروههای مختلف رسانه ای وتولید برنامه های مختلف تحلیلی و ارزیابی  مسابقات سراسری از طریق بر نامه رصد  و فعالیت گسترده رسانه ها در فضای مجازی ومکتوب  سال متفاوتی را در حوزه رسانه برای مسابقات سراسری قرآن کریم رقم زده است.

امسال شبکه قرآن برای اولین بار همه مسابقات را کامل پوشش داد
حجت الاسلام حسینی در ادامه  به پوشش مطلوب رسانه ای مسابقات اشاره کرد و گفت: امسال شبکه قرآن و معارف سیما برای اولین بار همه مسابقات را به طور کامل پوشش داد و در کنار آن در فضای مجازی هم به خوبی و به لحظه رویداد های مسابقات پوشش داده ‌شد تا حدی که شاید پوشش فضای مجازی امسال بسیار گسترده تر از پوشش شبکه های تلویزیونی و رادیویی در سال های قبل بود، البته در فضای مجازی هنوز به ایده آل نرسیدیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی از رونمایی سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف در مراسم اختتامیه  خبر داد و گفت: این سند طی یکسال توسط کارشناسان سازمان اوقاف تدوین و به امضای نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رسید که فردا شب و در آیین اختتامیه مسابقات رونمایی می شود.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره گسترده شدن سطح بندی در مراحل قبل و برگزاری مسابقات یکسان و بدون حذف افراد در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی گفت: این کاری است که نیاز به زیر ساخت دارد و فعلا زمان به ما اجازه نمی دهد مسابقات را به این صورت برگزار کنیم زیرا با حالت حذفی کنونی هم رقابت های قرائت چهار روز زمان می برد. البته اگر روزی به این نتیجه برسیم که می شود مسابقات را در 10 روز برگزار کرد این کار را خواهیم کرد زیرا به عدالت نزدیک تر است.

رئیس مرکز امور قرآنی درباره برنامه های آیین اختتامیه مسابقات گفت: مراسم اختتامیه مسابقات شنبه شب برگزار و در آن برنامه های مختلف و متنوعی مانند اجرای نمایش، اجرای مدیحه سرایی، رونمایی از سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و تجلیل از برگزیدگان پنج رشته را داریم.
 
در این نشست حجت الاسلام عادلی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان گیلان هم   با اشاره به  بر گزاری مسابقات با شیوه جدید برای اولین بار در گیلان گفت: امسال برای اولین بار همه رشته ها در مسابقات قرآن تجمیع و مسابقات بانوان از مسابقات آقایان تفکیک شده است.

استقبال مردم گیلان از مسابقات
وی از استقبال مردم گیلان از مسابقات امسال خبر داد و گفت: برای حضور مردم در مسابقات به خوبی برنامه ریزی شد و برای اینکه بتوانیم به نحو شایسته ای پذیرای قرآن دوستان باشیم برای هر شهر  استان سهمیه ای را تعیین و با این کار و برگزاری محافل قرآنی و نشست ها در سایر شهرها  ها فضای قرآنی خوبی در استان گیلان حاکم شد.

عادلی از انتخاب گیلان برای میزبانی مسابقات از یک سال قبل خبر داد و گفت : بیش از یکسال قبل استان گیلان برای میزبانی مسابقات انتخاب شد و برنامه های امسال در نشستی در کنار مسابقات کرمانشاه هماهنگ شد.

در آخرین روز سی ونهمین دوره مسابقات ملی  قرآن چه می‌گذرد؟
آخرین روز  سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن از صبح روز شنبه اول آبان‌ماه آغاز شد  تا با برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی  چهار رشته از پنج رشته مسابقات سراسری قرآن کریم، پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود.

در این روز و در نوبت صبح شاهد رقابت حا فظان کل قرآن  کل در سالن  جام جم خواهیم بود. در این بخش ۱۰ نفر موفق به حضور درمرحله نهایی  مسابقات شده‌اند که عبارتند از؛

موسی معتمدی از استان اصفهان
سعید علی‌اکبری از استان قزوین
رضا نژاد بریزی از استان اصفهان
ابوذر کرمی از استان مرکزی
رضا گلشاهی از استان خراسان رضوی
محمدرسول تکبیری از استان تهران
محمدعلی اسلامی از استان تهران
پیمان ایازی از استان مازندران
محمدرضا جاهدی‌نیا از استان خراسان رضوی
محمود محمدنیا از استان خراسان رضوی

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم نیز که هفت نفر موفق به حضور در مرحله نهایی  شده‌اند، رقابت‌ها در نوبت صبح و در سالن شهید آوینی آغاز شده است. فینالیست‌های این بخش عبارتند از؛

محمد سیلاوی از خوزستان
مصطفی سعیدی از مرکزی
محمد شریفی از مرکزی
رضا رحیمی از لرستان
محمد ستمار از گیلان
مسعود داوودی همراز از همدان
علی خضری قرایی از کرمان

همچنین در نوبت بعدازظهر که مسابقات از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود. شاهد برگزاری رقابت‌ها در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم در مرحله فینال در سالن شهید آوینی خواهیم بود. در این رشته هفت شرکت‌کننده موفق به حضور در این مرحله شده‌اند که عبارتند از؛ 

محمدعلی شریعتی از قم
سعید قره داشی از خراسان رضوی
محمد لائینی از مازندران
مهدی بنی‌هاشمی از اصفهان
محسن محمدی از اصفهان
علی محبی‌پور از هرمزگان
محمد امیری‌فرد از خوزستان

در رشته قرائت تحقیق نیز که رقابت‌های آن از ساعت ۱۵ در سالن جام جم برگزار می‌شود، ۱۰ قاری برتر این دوره از مسابقات رقابت خود را برگزار می‌کنند. این ۱۰ نفر عبارتند از؛

حامد علیزاده از استان خراسان رضوی
سعید پرویزی از استان تهران
سید مصطفی حسینی از استان قزوین
محمد حسن موحدی از استان تهران
حسین رفیعی از استان گیلان
محمد جماله از استان بوشهر
وحید نظریان از استان کرمانشاه
امیر لعل اول از استان خراسان رضوی
کاظم آذرپیرا از استان خوزستان

همچنین فینالیست های رشته قرائت ترتیل شب گذشته رقابت خود را در سالن شهید آوینی برگزار کردند. فینالیست های معرفی شده در این رشته ابتدا هفت نفر بودند که بعد از تصمیم هیئت داوران به ۱۳ نفر افزایش یافتند، این افراد نیز عبارتند از؛

محمدجواد نصیری از استان اصفهان
سیدحجت ترحمی از استان خراسان رضوی
سیدحامد حسینی از استان خراسان رضوی
احسان محمدی از استان خراسان رضوی
حسین نصر از استان اصفهان
محمد عربان از استان لرستان
روح الله آقایی از استان قم
عبدالامام حمادی از خوزستان
محمدمهدی انگالیان بوشهر
بهزاد صادق زاده از اردبیل
محمدجواد جاوری از تهران
بهنام رحمانی از اردبیل
محمدرضا رجبی شاد از قزوین

سی ونهمین دوره  مسابقات سراسری قرآن کریم امشب با برگزاری آیین پایانی از  ساعت ۱۹ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه و مدیران ومسئولان ملی واستانی  با تجلیل از 35 نفر از برگزیدگان  پایان می یابد  و رقابت های بخش بانوان نیز از روز دوم آبان‌ماه آغاز می شود و تا 7 آبان ادامه دارد .







۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن