تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797856222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در خطبه های نمازجمعه بناب مطرح شد:
فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است

اقامه نماز جمعه تهران


شناسهٔ خبر: 3801767 - جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } بناب- امام جمعه بناب گفت: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است و موتور محرکه ای است که جامعه را از بحران ها خارج می کند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به آیه هایی از سوره انفاق اظهار کرد: فلسفه وجود و رویارویی جریان حق و باطل همیشه بوده و این دو رو در روی هم قرار گرفته اند و مشیت و قسمت الهی باید پیاده شود. وی افزود: نه تنها جریان بدر بلکه تمام غزوات صدر اسلام آزمایش و درس بزرگ عبرت برای همه مسلمانان بود که آینده نگر باشند. هر چند مشکلات فراوانی در بر داشته باشد ولی انجام کارهای بزرگ در وقت خود نتیجه می دهد. خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه تشیع از صبر، استقامت و شجاعت امام حسین(ع) و یاران باوفای سیدالشهداء(ع) درس ایستادگی و مقاومت را آموختند؛ خاطرنشان کرد: آن ها در سخت ترین شرایط پیش آمده کوتاه نیامدند و تا آخرین قطره خون ایستاده و از ارزش های الهی دفاع کردند. انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا دارد حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: امام حسین(ع) به تمام آزادگان جهان آموخت که می شود با یک قوای کم لشگرهای بزرگی را شکست داد و از گردونه تاریخ آن ها را حذف کرد. وی تصریح کرد: سیدالشهداء(ع) با خلق حماسه عاشورا نشان دادند حتی در اوج غربت نیز می شود سرافرازانه ایستادگی کرد و عزت مدار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب گفت: این نظام و انقلاب ریشه در عاشورا دارد و عاشورا ریشه در ابدیت. و تا دنیا هست عاشورا نیز وجود دارد و خون امام حسین(ع) جاویدان است و هرچه زمان می گذرد عاشورا گسترده تر می شود و رفته رفته می رود که پرده های ابهام را کنار زده و دنیا به تدریج بیدار شود. حجت الاسلام باقری بنابی سپس با اشاره به اینکه دشمن ما را در تنگنا و تحریم قرار داده است؛ گفت: در کنار آن فشارهایی را که به دشمن وارد است به مراتب بیشتر شده است و اگر از این تهدیدها و تحریم ها نهراسیم، مدتی طول نخواهد کشید که دشمنان شکست خواهند خورد. آمریکا در تمامی اتفاقات اخیر شکست خورده است وی تصریح کرد: دشمن هر زمان و هر قدر خواسته به انقلاب اسلامی ضربه ای بزند، دست های غیبی تمام توطئه های آن ها را خنثی و نقش بر آب کرده است. امام جمعه بناب با اذعان به اینکه غربی ها و آمریکا در تمامی اتفاقات و جریانات اخیر شکست خورده اند؛ بیان کرد: غربی ها در آینده نیز شکست خواهند خورد ولی اگر صبر داشته باشیم. حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه بناب یادآور شد: البته در برخی جاها مشکلاتی بوجود آمده که اشتباه به خود آن ها برمی گردد. برای نمونه سران حماس نمک نشناسی کردند و راه را خطا رفتند، برای اینکه در شناخت دوست و دشمن کم لطفی کردند. لذا ضربه این اشتباه را نیز خوردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن