تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797038997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 1395/07/29


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فـال روزانـه - Daily Omen






فال روزانه جمعه 29 مهر 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 30 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!  امسال از لحاظ فرصت های مالی و شانس رسیدن به موفقیت کاری سالی فوق العاده برای شما خواهد بود. البته این که موقعیت های ارزشمند و بی ارزش را به خوبی از هم تشخیص دهید نیز برای رسیدن به این موفقیت از اهمیت بسیاری برخوردار است. شاید گاهی مسائل خانوادگی به شما اجازه ندهد آنطوری که باید روی کارتان تمرکز کنید، اما بهر حال اهمیت خانواده را هم نمی شود دست کم گرفت. شما در حال حاضر قدرت ایجاد تغییرات مثبت و اساسی در زندگی خود را دارید، تنها کاری که باید بکنید این است که دست به کار شده و قدم در راه بگذارید. تا آخر پاییز باید در زمینه کاری همچنان به سختی به تلاش کردن ادامه دهید تا بتوانید نتایجی که انتظارش را دارید به دست بیاورید. اکنون زمان بیکاری و تنبلی نیست، استراحت را برای بعد بگذارید. زمستان برای شما زمان خوبی برای خرید و فروش و فعالیت های تجاری خواهد بود. در زمینه روابط عاطفی چه مجرد باشید و چه متاهل سال هیجان انگیز و خوشایندی را در پیش خواهید داشت.




فـال روزانـه - Daily Omen

 
پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. نکته مهم این است که در حین فکر کردن به رویاهایتان ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید. اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید. امروز به توصیه هایی که به شما می شوند اهمیت بیشتری بدهید، زیرا تا مدت های طولانی به کارتان خواهند آمد.



فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز وسواس شدیدی نسبت به انجام وظایف و مسئولیت هایتان پیدا کرده اید ولی عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. خلاقیت در وجود شما امروز به اوج خود رسیده است، پس از این فرصت استفاده کرده و به انجام کار هنری مورد علاقه خود پرداخته و هم ایده های خلاقانه ای که در سر دارید را به کار گرفته و هم با انجام فعالیت های هنری احساس آرامش را به خود هدیه کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز دوست دارید احساسات خود را به زبان آورده و با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش و انتقاد آنها قرار بگیرید. این کار باعث می شود که در روابط شما مشکلاتی به وجود بیایند که حل شدن آنها ممکن است مدت ها طول بکشد. قرار نیست یک روزه همه چیز روبراه شود، کافی است صبور باشید و به خود و اطرافیانتان فرصت بدهید. امروز روز خوبی برای انجام معاملات می تواند باشد، زیرا شما در انجام مذاکراتی که بده و بستانی در آنها باشد خیلی خوب و حرفه ای عمل می کنید. شاید امروز خیلی رمانتیک نباشید، اما صداقتی که در رفتارتان نشان می دهید می تواند زمینه ساز اعتماد و اطمینان طرف مقابلتان نسبت به شما باشد.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز از صبح با خودتان قرار بگذارید که برای خودتان و خواسته هایتان وقت بگذارید. درست است که وفای به عهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به وعده هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست. امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد، برخی افراد با فکر بیماری که دارند حرف هایتان را به اشتباه ترین شکل ممکن برداشت کرده و از آنها بر علیه شما استفاده خواهند کرد. در زمینه روابط عاطفی شما در حال حاضر فرصت فوق العاده ای در دست دارید، پس از آن استفاده کنید و اگر در تصمیم خود جدی و نسبت به احساساتی که در دل دارید مطمئن هستید، از نشان دادن احساستان هراسی نداشته باشید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
طی چند روز آینده برطرف شدن برخی سوء تفاهم ها شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد، البته شرط اول این است که خودتان بخواهید و زمینه لازم را برای داشتن چنین روزی فراهم کنید. از یک صبحانه رمانتیک دو نفره شروع کنید.



فـال روزانـه - Daily Omen




شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. قبل از هر کاری کمی دست نگه داشته و به این که واقعا چه می خواهید و چه انگیزه هایی پشت این کارتان قرار دارند خوب فکر کنید؛ آیا از این که واقعا می خواهید این کار را انجام دهید مطمئن هستید؟ شما امروز دچار این توهم شده اید که یک نفر دارد زیر آبتان را می زند و به ضررتان کار می کند، ذهن خودتان را با این افکار مسموم نکنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند؛ در غیر این صورت به جایی خواهید رسید که حتی نمی توانید تصمیم بگیرید که حرکت بعدیتان چه باید باشد. اجازه ندهید با روبرو شدن با کوچک ترین مانعی که سر راهتان سبز شد ترس از شکست و عدم موفقیت اعتماد به نفس شما را از بین ببرد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 
در حال حاضر از لحاظ احساسی ثبات چندانی ندارید و ممکن است کارهایی انجام دهید که صرفا بر اساس غریزه شما هستند و هیچ دلیلی پشت آنها نیست. ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید. شاید خودتان فکر کنید که نبودن کمک و حمایت از جانب دیگران باعث عدم پیشرفت و موفقیت شما شده است، اما در واقع این خود درگیری ها و مشکلات درونی شما است که باعث به وجود آمدن این وضعیت شده است و پیش از هر چیزی باید مشکلتان را با خودتان حل کنید.





فـال روزانـه - Daily Omen


 
فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید. امروز از آن درخشش و سرزندگی همیشگیتان خبری نیست و کوچکترین چیزها هم باعث نگرانی و ناراحتیتان می شوند. تا می توانید استراحت کنید و به دنیای درونتان پناه ببرید و با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید به خودتان آرامش ببخشید. اگر نتوانید منظورتان را به طرف مقابلتان بفهمانید ممکن است ناگهان رفتارتان عوض شده و حالت تهاجمی به خود بگیرید. خونسردی خودتان را حفظ کنید!



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز ناگهان انگار دچار احساس افسردگی شده اید؛ در درونتان طوفانی برپاست و از آرامش فکری هیچ خبری نیست. احساس می کنید که نیروهایی پنهانی دست به دست هم داده اند تا امروز را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. با این حال نباید تسلیم این وضعیت شوید، خودتان را مجهز کرده و بی هیچ وحشتی در دل طوفان فرو بروید؛ اگر این کار را کنید خواهید دید که خیلی زود هوا آفتابی خواهد شد. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. اگر کسی خواسته های غیر منطقی و نابجایی از شما دارد در مقابل او تسلیم نشوید.


فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید. احساس می کنید یک نفر دارد از روی قصد و غرض اوضاع را برای شما سخت و پیچیده می کند، اما حقیقت ماجرا این است که این موانع و مشکلات در واقع از درون خود شما ریشه می گیرند و باید پیش از هر کاری مشکلتان را با خودتان حل کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen







 
در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید، برای هر چیزی به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه که فکر می کنید لازم است وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. نمی دانید که دیگران دقیقا چه انتظاری از شما دارند و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. به جای این که ذهنتان را درگیر این موضوع کنید می توانید به راحتی و به طور مستقیم از آنها بپرسید که چه می خواهند. امروز تمرکز کردن روی هیچ کاری برای شما راحت نخواهد بود، شاید بهتر باشد بیخیال انجام کارهای مهم شده و روزتان را به تفریح و استراحت بگذرانید تا حالتان بهتر شود و از اول هفته کارهایتان را به طور مجدد از سر بگیرید.





۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن