تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796424136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات برای درمان مجروحان مدافع حرم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت گفت: جامعه پزشکی همانگونه که در دوران دفاع مقدس در میدان و خطوط مقدم حضور داشتند، در حال حاضر هم در جبهه مقاومت در کنار رزمندگان در داخل و خارج از کشور هستند و از تمامی پرستاران، پزشکان، اورژانس، بسیج جامعه پزشکی و نیروهای امدادی قدرانی می کنیم.

دکتر سید حسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه عیادت از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن در بیمارستان بقیه الله تهران، اظهار کرد: جامعه پزشکی همیشه آماده، مشتاق و داوطلب هستند تا در کنار مردم و رزمندگان حاضر شوند و وزارت بهداشت هم متولی سلامت است و طبعا به وجود چنین عزیزانی در این وزارتخانه افتخار می کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی در چندین سال گذشته، خدمات مناسبی به رزمندگان اسلام ارائه داده اند، افزود: تا کنون دارو و تجهیزات مورد نیاز آنها تامین شده و در آینده نیز چنین خواهد بود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و مهمترین اولویت وزارت بهداشت، حمایت از همکاران ما در ارائه خدمات به رزمندگان جبهه مقاومت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تا کنون هر زمان نیاز به اعزام تیم پزشکی در جبهه های مقاومت بوده این امر انجام شده و امکانات وزارت بهداشت نه تنها در تهران بلکه در استانهای مرزی برای درمان مجروحان مدافع حرم در اختیار آنها قرار گرفته است.

هاشمی اظهار کرد: خوشبختانه تماس های مداومی بین ما و وزرای بهداشت کشورهایی که گرفتار ظلم و ستم بیگانگان شده اند، وجود دارد.

وزیر بهداشت مهمترین مشکل در اعزام بیماران به ایران را موانع بیگانگان برای انتقال آنها عنوان کرد و گفت: در برخی از کشورها مانند یمن هیچ امکانی برای کمک رسانی به مردم مظلوم وجود ندارد و علاوه بر مدعیان حقوق بشر در دنیا اما صلیب سرخ جهانی هم اقدام موثری را انجام نمی دهد و سازمان ملل باید در حمایت از زنان و کودکانی که مورد بمباران ها و حملات وحشیانه قرار می گیرند، حداقل امکان درمان آنها را فراهم کند.

دکتر هاشمی اضافه کرد: اگر مجروحین کشورهای مظلوم به ایران اعزام شوند حتما به آنها کمک خواهیم کرد البته اولویت ما کمک به مجموعه پزشکی این کشورها است و ترجیح می دهیم که امکانات مورد نیاز آنها را فراهم کنیم زیرا آنها توانمندی بالایی در حوزه بهداشت و درمان دارند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: امروز به همراه دوستانمان در سپاه قدس و پیشنهاد برادر ارزشمند سردار قاسم سلیمانی در بیمارستان بقیه الله حضور یافتیم تا از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن عیادت کنیم و برای کمک های بیشتر بهداشتی و درمانی تصمیماتی بگیریم.

دکتر هاشمی با اشاره به تشکیل ستادی برای ارائه خدمات مناسب به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین، گفت: این ستاد با محوریت وزارت کشور تشکیل شده و استقبال مردم امسال بیشتر از سالهای گذشته است زیرا این خاصیت و فرهنگ عاشورا است و آمادگی دستگاه های مسئول در این زمینه بسیار بیشتر از سالهای گذشته است.

وزیر بهداشت گفت: در وزارت بهداشت تمام خدمات بهداشتی و درمانی با محوریت اورژانس به زائران ارائه می شود و در حوزه بهداشت برنامه های بسیار مفصلی برای نظارت بر اغذیه و آشامیدنی هایی که در طول راه عرضه می شود، وجود دارد.

دکتر هاشمی در پایان یادآور شد: مراکزی که برای استراحت زائران در نظر گرفته شده باید دارای استانداردهای مشخص و شرایط بهداشتی مطلوبی باشند و در هفته های آینده، برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه تشریح خواهد شد.




۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن