تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796333663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند ترفند برای انتخاب بهترین کرم برنزه کننده


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
sun-care
این روزها که در اوایل پاییز به سر میبریم آفتاب جنوب کشور برای برنزه شدن مناسب میباشد؛ چرا که آفتاب تا حدودی مایل تر میتابد و دیگر آن حالت تیز و سوزان مرداد ماه را ندارد. ولی نکته ای که وجود دارد این است که قبل از رفتن به حمام آفتاب، باید یک محصول برنزه کننده مناسب، مختص پوست خودتان انتخاب کنید. اگر شما هم قصد برنزه شدن دارید و نمیدانید چه برنزه کننده ای مناسب شماست، در ادامه با ما همراه باشید تا طی چند ترفند، به شما بگویم چه کرم برنزه کننده ای، بهترین محصول برای شما خواهد بود.
  محصولات برنزه‌کننده بدون نور خورشید اغلب این امکان را به خانم‌ها می‌دهد تا بدون آنکه مجبور شوند پوست خود را در معرض پرتوهای مضر نور خورشید قرار دهند، بتوانند آن را درخشان و براق کنند. این محصولات در طیف گسترده‌ای به لحاظ کاربردی در دسترس هستند از جمله در قالب انواع کرم، ‌لوسیون، اسپری و ژل. اکثر این محصولات اغلب در قالب بی‌رنگ ساخته شده که بعد از یک ساعت یا همین حدود، پوست را تیره می‌کند. سایر محصولات حاوی ته‌رنگ مختصر یا کمی رنگ بوده که دارای اثرات تیره‌کننده در زمان استفاده است.
چطور می‌توان بهترین کرم برنزه‌کننده را برای پوست انتخاب کرد؟
زمانی که می‌خواهید یک کرم برنزه‌کننده را انتخاب می‌کنید، سه گزینه دارید: روشن، متوسط و تیره. اگر پوستتان تیره است، گزینه‌های کمتری خواهید داشت. اغلب برای پوستی با رنگ روشن، گزینه‌های بیشتری در کار خواهد بود. به طور کلی بهتر است کرم برنزه‌ای را انتخاب کنید که رنگ آن یک شماره تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان بوده تا به نتایج ایده‌‌آل‌تان برسید. نکته مهم، درک و شناخت این مسئله است که محصولات برنزه‌کننده توصیه‌شده برای پوست شما تنها یک توصیه ساده است. اگر کرم برنزه‌کننده اشتباهی را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید، به معنای آن نیست که اتفاق وحشتناکی خواهد افتاد، و یا این‌که کرم‌ برنزه‌کننده مذکور جواب نمی‌دهد.
نکاتی درباره استفاده از کرم‌های برنزه‌کننده
محصولات برنزه‌کننده در زمان قدیم، اغلب نتایجی که بر روی پوست به جا می‌گذاشت یک‌دست نبود اما امروز این محصولات درخشندگی خوبی روی پوست به جا می‌‌گذارند. خرید لوسیون مناسب برنزه‌کننده با توجه به نوع پوست یکی از نخستین اقدامات برای کاربرد موفقیت‌آمیز آنهاست. فرقی نمی‌کند که به دنبال کرم برنزه‌کننده صورت باشید یا بدن، شما می‌توانید محصول مشابهی را برای این دو هدف استفاده کنید.
پیش از استفاده از آن، بهتر است پاهایتان را کاملا با تیغ تمیز کنید. توصیه می‌شود این کار را دوبار انجام دهید تا مطمئن شوید که پوستتان صاف شده است. علاوه بر این مسئله، پوستتان را شسته و برای از بین رفتن لایه‌های مرده پوستی حتما لایه‌برداری انجام دهید. اگر می‌خواهید کرم برنزه شما اثر صاف و یکدستی روی پوست داشته باشد پس باید بدانید که این مرحله اهمیت زیادی دارد.
زمانی که از کرم‌ برنزه‌کننده استفاده می‌کنید، بهتر است آن را به‌طور یک‌دست و یکنواخت بمالید. زمانی که آن را روی نواحی خشک، ‌زمخت یا ضخیم بدن می‌مالید، ترجیحا سعی کنید میزان کمتری از آن را استفاده کنید. این نواحی با شدت بیشتری محتویات آن کرم‌ها را جذب کرده و منجر به تیره‌تر شده آنها می‌شود. حواستان باشد که چه میزان از آن را روی آرنج، قوزک پا و زانوهایتان هم می‌مالید.
نکته بسیار مهمی که باید به خاطر داشته باشید، این است که حتما بعد از اتمام کار، دست‌هایتان را بشویید. به منظور جلوگیری از بروز هر نوع لکه یا رنگ یا به جا ماندن اثر آن روی کف دست، بهتر است دست‌هایتان را به خوبی بشویید. بعد از پاک کردن اثرات به‌جا مانده کرم برنزه‌کننده روی دست‌ها و ناخن، حالا زمان آن است که آن را روی نوک انگشتانتان بمالید. برای این کار از پنبه‌ای استفاده کرده و کرم را تا حد امکان به میزان برابر روی دست بمالید.
چه چیزهایی را باید درباره کرم‌های برنزه‌کننده بدانیم؟
یکی از مهم‌‌ترین نکات درباره این کرم‌ها، این است که این کرم‌ها به هیچ وجه از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش نور خورشید محافظت نخواهد کرد. این محصولات حاوی عامل ضدآفتاب نیستند. بنابرای باید از کرم ضدآفتاب که عامل محافظت در برابر نور خورشید یا SPF دارد هم در طول تماس با نور خورشید استفاده کنید. هرچه میزان SPF بالاتر باشد، میزان محافظت در برابر نور هم بیشتر خواهد بود.
نحوه تمیز کردن کرم برنزه‌کننده
در اکثر موارد، شاید اصلا دلتان نخواهد که کرم برنزه‌کننده را پاک کنید و کافی است به راحتی بگذارید که خودش پاک شود و از بین برود. این کرم‌ها به طور طبیعی ظرف چند روز از بین خواهند رفت. به خاطر داشته باشید که تنها لایه بیرونی پوست برنزه شده است و این لایه پوست ظرف چند روز بعد از استفاده از محصول، خود به خود پوسته‌پوسته شده و می‌ریزد.
با این حال اگر تصمیم گرفتید که سریع آن را پاک کرده و از بین ببرید، سعی کنید با توجه به نقطه مورد نظر بدن‌تان محصول مورد نظر را انتخاب کنید تا مانع از ایجاد التهاب و حساسیت پوستی شود. در واقع باید محصول پاک‌کننده را در نواحی کوچک بدن بمالید. اگر حساسیت رخ داد، بهترین کار متوقف کردن استفاده از محصول است و بهتر است بگذارید این فرآیند به طور خود به خود روال طبیعی‌اش را طی کند تا سلول‌های مرده از بین بروند.
منبع: الو دکتر
10 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن