تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797765724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکر در گفت‌وگو با فارس: جنس اتفاقات «پادری» شبیه به «دودکش۱‌» نیست/ دوست دارم نقش جدی بازی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تشکر در گفت‌وگو با فارس:جنس اتفاقات «پادری» شبیه به «دودکش۱‌» نیست/ دوست دارم نقش جدی بازی کنم
خبرگزاری فارس: جنس اتفاقات «پادری» شبیه به «دودکش۱‌» نیست/ دوست دارم نقش جدی بازی کنم
بازیگر سریال «پادری» گفت: جنس اتفاقاتی که در «پادری» می‌افتد، شاید خیلی شبیه به «دودکش۱» نباشد، اما آدم‌ها همان آدم‌ها هستند و کل‌کل‌هایشان را با یکدیگر دارند.

«بهنام تشکر» بازیگر سریال «پادری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس  درباره پخش سریال‌هایی که در جند فصل ساخته می‌شوند و زمان پخش‌شان گفت: معتقدم که زمان پخش اعم از مناسبتی بودن و یا نبودن به کلیت اثر و حتی دیده شدن آن لطمه نخواهد زد و اگر مردم و مخاطبین این کاراکترها را دوست داشته باشند، می‌خواهند تا در تمامی مناسبت‌ها آنها را در قاب تصویر ببینند.

  وی درباره تغییر نویسنده سریال «پادری» و اینکه ممکن است این موضوع تاثیری در روند تولید، بیان و بازی بازیگران داشته باشد، بیان داشت:‌ اینکه بازیگران بخواهند همان فرمی که در «دودکش1» بازی کرده بودند را ایفا کنند، کار سختی نبود، اما به نظر می‌رسد به دلیل تعداد قسمت‌های کمی که در زمان پخش اولیه سریال در نوروز داشتیم، تعدد اتفاق‌هایی که در «پادری» می‌افتاد کمتر بود و نویسنده‌ سریال با انشای خود این سریال را به نگارش درآورده است. جنس اتفاق‌ها شاید خیلی شبیه به «دودکش1» نباشد، اما آدم‌ها همان آدم‌ها هستند و کل‌کل‌هایشان را با یکدیگر دارند. وی درباره پخش سریال‌هایی که سری اول آن در رمضان و سری دو در مناسبتی دیگر بروی آنتن می‌روند،‌ نیز گفت: معتقدم زمان پخش اعم از مناسبتی بودن و یا نبودن به کلیت اثر و حتی دیده شدن آن لطمه نخواهد زد و اگر مردم و مخاطبین این کاراکترها را دوست داشته باشند، می‌خواهند تا در تمامی مناسبت‌ها آنها را ببینند.

  بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» با اشاره به کمبود بودجه سازمان صدا و سیما که در «دودکش1» مشکلاتی را برای بازیگران به همراه داشت، افزود: به هر حال همه ما می‌دانیم که شرایط تلویزیون به چه شکل است و نمی‌توانیم چشمانمان را ببندیم و بگوییم اینکه تلویزیون چقدر بودجه دارد به ما ربطی ندارد! در حالیکه ما نیز مثل تمامی افرادی که در سازمان صدا و سیما کار می‌کنند، با این موضوع دست به گریبان هستیم. وی ادامه داد:‌ خوشبختانه در «پادری» به لحاظ امنیت و آرامش و اینکه بچه‌ها با یکدیگر صمیمی‌تر هستند، تولید خیلی خوبی داشتیم و در یک کلام باید بگویم تولید و تهیه «پادری» با «دوکش1» قابل قیاس نبود.

  این بازیگر ضمن اشاره به صمیمیتی که بین عوامل تولید و بازیگران در این سریال وجود دارد، نیز گفت: در سریال «پادری» سومین همکاری مشترکم را با محمدحسین لطیفی و هومن برق نورد و همچنین چهارمین همکاری‌ام را با سیما تیرانداز تجربه کردم. به هر حال تعدد این همکاری‌ها دوستی و رفاقتی را بوجود می‌‌آورد که در کنار آشنایی با نوع بازی‌هایمان تکمیل کننده این جنس از رفاقت و صمیمیت است. تشکر درباره حضورش در نقش‌های جدی گفت: همیشه و در این سالها به حضور در نقش‌های جدی علاقه داشتم، اما خب پیشنهادهایم بیشتر به سمت نقش‌های کمدی رفته است، اما در حال حاضر مدتی است که دوست دارم این دست نقش‌ها را در کارنامه کاریم قرار دهم که پیشتر در فیلم سینمایی «لاک قرمز» و «استرداد» نقش جدی را تجربه کردم.

  سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی شب‌های رمضان ساعت 22:15 از شبکه یک سیما بروی آنتم می‌رود. انتهای پیام/    

95/04/16 :: 13:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن