تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796889235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آنجلینا جولی از یک کودک بازیگر به مشهورترین هنرپیشه هالیوود تغییر مسیر داد با شرکت در فعالیت های بشردوستانه، تبدیل به یکی از معروف ترین زنان این عصر شد. وی شایعات فراوانی مبنی بر چگونگی شکل گیری رابطه عاطفی اش با همسر فعلی خود، برد پیت، را نیز پشت سر گذاشت.

چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر
آنجلینا جولی

آنجلینا جولی هنگامی که دومین عمل جراحی را برای پیش گیری از سرطان سینه پشت سر گذاشت، همزمان برای حفظ زندگی مشترکش هم تلاش می کرد.
 
 
او که از یک کودک بازیگر به مشهورترین هنرپیشه هالیوود تغییر مسیر داد با شرکت در فعالیت های بشردوستانه، تبدیل به یکی از معروف ترین زنان این عصر شد. وی شایعات فراوانی مبنی بر چگونگی شکل گیری رابطه عاطفی اش با همسر فعلی خود، برد پیت، را نیز پشت سر گذاشت.در ادامه بخشی از اتفاقات مهم زندگی او را با هم مرور می کنیم:آنجلینا جولی در سال 1354 و در لس آنجلس متولد شد. والدین او یعنی «ژون وُیقت» و «مارچلین برتراند» هر دو هنرپیشه بودند. او سال های نخستین زندگی را با مادرش سپری کرد. مادر جولی به عنوان زن سرپرست خانواده، برای مراقبت از او و برادرش، کارش را کنار گذاشته بود.
 چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر

 او نخستین نقش خود را در سال ۱۳۶۱ و زمانی که تنها یک کودک بود در کنار پدر و در فیلم «در انتظار خروج» (Lookin’ to Get Out) بر عهده گرفت. اما فعالیت اصلی هنری او در واقع یک دهه بعد یعنی در سال ۱۳۷۲ با «سایبورگ Cyborg 2) «۲) که فیلم کم هزینه ای هم بود، آغاز شد.او در سال ۱۳۷۴ در جریان بازی در فیلم «هکرها» (Hackers) با جانی لی میلر، آشنا و یک سال بعد نیز با وی ازدواج کرد. این زوج سه سال بعد، یعنی در سال ۱۳۷۷ رسما از هم جدا شدند.
 چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر

جولی پس از بازی در فیلم هکرها، در سال ۱۳۷۷، برای نقش آفرینی در فیلم Gia که در آن نقش یک سوپر مدل معتاد را بازی کرد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم برای کمپانی HBO ساخته شده بود.
 در سال ۱۳۷۸ برای بازی در فیلم Girl, Interrupted نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.در همان سال، در کنار بیلی باب ثُرنتُن در فیلم Pushing Tin ایفای نقش کرد. پس از گذشت دو ماه از این جریان جولی در سال ۱۳۷۹ و در لاس وگاس با ثُرنتُن ازدواج نمود.
 در سال ۱۳۸۰ نقش اصلی را در فیلم Lara Croft: Tomb Raider بازی کرد و به عنوان یکی از گران ترین هنرپیشه های هالیوود مطرح شد.

 چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر
 جولی در مورد نخستین حضورش در فعالیت های بشردوستانه می گوید زمانی که در کامبوج در فیلم Tomb Raider بازی می کرد، با دیدن کمپ پناهجویان، به فکر افتاد در چنین فعالیت هایی نیز شرکت کند. زمان زیادی نگذشت که او به عنوان سفیر سازمان ملل به فعالیت های بشردوستانه خود در سراسر جهان روی آورد.
جولی و  ثُرنتُن در سال ۱۳۸۱ اعلام کردند که سرپرستی یک کودک اهل کامبوج را پذیرفته اند. اما یک سال بعد، از هم جدا شدند. جولی خود شخصا حضانت این کودک به نام «مَدُوکس» را پس از جدایی بر عهده گرفت.
 جولی در سال ۲۰۰۵ میلادی با بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» به دنیای اکشن بازگشت و در همان جا نیز با همسرش «برد پیت» آشنا شد.
درز روابط پنهان این دو نفر در آن روزها سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیار مشهور شد، آن هم در حالی که «جنیفر آنیستون» هنر پیشه سرشناس، همچنان همسر برد پیت به شمار می رفت.
 جولی در سال ۲۰۰۶ برای نخستین بار از برد پیت باردار شد.این زوج اکنون ۶ فرزند دارند که ۳ تای آن ها بچه های واقعی و سه تای دیگر فرزند خوانده هستند.
 چگونه آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر جهان شد؟!+تصاویر

 در سال ۲۰۱۱، خانم جولی نخستین فیلم خود به نام «در سرزمین خون و عسل» را کارگردانی کرد. این اثر بر اساس داستانی عاشقانه در زمان جنگ بوسنی ساخته شد.بعد از ۱۰ سال فعالیت به عنوان سفیر حسن نیت، جولی در سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی وقت انتخاب شد. وی توانسته جوایز انسان دوستانه زیادی را از آن خود کند.
آنجلینا جولی با درآمد سالانه ۲۷ تا ۳۰ میلیون دلاری، بارها عنوان پردآمد ترین بازیگر زن جهان را از نشریه «فوربز» دریافت کرده است .زوج مشهور هالیوود بعد از گذشت ۷ سال از رابطه شان، رسما نامزدی خود را در سال ۲۰۱۲ اعلام کردند. 
آنجلینا جولی برای رهایی از خطر سرطان دست به عمل جراحی زد.آینده آنجلینا جولی روشن بود. وی توانست در سه فیلم مطرح سال گذشته به ایفای نقش بپردازد و دومین فیلم خود به نام «ناشکسته» را کارگردانی کند.روزیاتواخبار مرتبط :متن قرارداد آنجلینا جولی و برد پیت قبل از ازدواج!آنجلینا جولی و برد پیت و فرزندانشان در افتتاحیه فیلم +عکساحتمال جدایی و طلاق آنجلینا جولی و برد پیت زوج سرشناس!+تصاویرآنجلیناجولی به همراه کوچکترین و بزرگترین پسرش! +عکسآنجلینا جولی و سه فرزندش درپاساژی در لس آنجلس +عکس



سوختن لباس‌تان را فراموش کنید


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



الی گشت


زیبایی و تناسب اندام

آرایش صورت
برای اینکه آرایش بهتر روی صورتت بشینه این محصول ها رو استفاده کن

بهترین لوازم آرایشی
با گوشیت خرید کن.جلوی درب خونه تحویل بگیر بهترین لوازم آرایشی دنیا با 90درصد تخفیف

لاغری و تناسب اندام
در 45 چجوری میتونم این مقدار اضافه وزن باقیمانده رو از بین ببرم

جلوگیری از ریزش مو
چجوری می تونم جلوی ریزش موهامو بگیرم؟؟؟





پنجشنبه 8 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن