تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796887480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمي‌خواستم پدرزنم را بكشم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داماد جوان چند ساعت بعد از مرگ پدرزن در بيمارستان به خاطر درگيري با او بازداشت شد.
 
به گزارش اعتماد، ساعت يازده شب دوشنبه، پنجم مهرماه، ماموران كلانتري ١٣٢ نبرد از داخل خيابان صداي داد و فريادهاي مردي ميانسال با جواني را شنيدند كه مقابل چشم‌هاي مردم با هم درگير شده بودند. مدتي بعد از اين درگيري مرد ميانسال بيهوش شد و روي زمين افتاد. جوان، مرد ميانسال را با خودروي شخصي‌اش به بيمارستان برد اما او بعد از سه ساعت روي تخت جان باخت. ماموران كلانتري گزارش اين مرگ مشكوك را به بازپرس سجاد منافي آذر دادند و به اين ترتيب اكيپ جنايي براي انجام تحقيقات راهي بيمارستان شد.
 
دختر مرد ميانسال كه در محل حادثه حضور داشت به بازپرس سجاد منافي آذر گفت: «من و همسرم ميلاد مدتي بود كه سر مسائل مختلف با هم درگير بوديم. روز حادثه من داخل ماشين او بودم كه بحث مان بالا گرفت و ميلاد من را كتك زد. تا به آن روز چنين رفتاري را از او نديده بودم به خاطر همين شوكه شدم. توقعش را نداشتم. در حالي كه گريه مي‌كردم به او گفتم تا من را به كلانتري ببرد چون مي‌خواستم از او به خاطر رفتارش شكايت كنم. ميلاد پذيرفت. چند لحظه بعد من با مادر و پدرم تماس گرفتم تا آنها هم به كلانتري بيايند و همراه من باشند. اما وقتي به كلانتري رسيديم و ميلاد پدرم را ديد با او درگير شد. ميان دعوا پدرم محكم زمين خورد و بعد بيهوش شد. با اورژانس تماس گرفتيم و او را به بيمارستان برديم اما او بعد از سه ساعت فوت كرد.»
 
ميلاد كه از مرگ پدر زنش شوكه بود در شعبه سوم دادسراي جنايي تهران به بازپرس ويژه قتل گفت: «من قصد كشتن پدر زنم را نداشتم، وقتي با او درگير شدم ناگهان روي زمين افتاد و بيهوش شد.»
 
بازپرس منافي آذر پس از شنيدن اظهارات ميلاد و همسرش مينا دستور انتقال جسد متوفي را به پزشكي قانوني براي تعيين علت دقيق مرگ صادر كرد و ميلاد بازداشت شد.
 
پيش از ظهر ديروز ميلاد به شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و درباره جزييات بيشتر شب حادثه به بازپرس گفت: «من و همسرم مينا تازه عقد كرده بوديم، شبي كه حادثه اتفاق افتاد مينا داخل خودروي من نشسته بود. دوباره همان مشكلات تكراري زندگي مان باعث درگيري شده بود. من از رفتارهايش به تنگ آمده بودم. مينا شب قبل از حادثه با پدر و مادرم تماس گرفته و با آنها دعوا كرده بود، به خاطر همين با او جر و بحث كردم، مينا چند بار قصد داشت خودش را از داخل ماشين بيرون پرت كند و من اجازه اين كار را به او ندادم. هر بار كه خواستم او را دعوت به آرامش كنم موضوعي را پيش كشيد و دوباره آتش دعوا تندتر شد. تا اينكه ناگهان گفت مي‌خواهد از من شكايت كند. به او گفتم كه مشكلي با اين موضوع ندارم و او را جلوي كلانتري مي‌رسانم. در اين هنگام مينا با مادر و پدرش تماس گرفت و از آنها خواست كه براي رفتن به كلانتري او را همراهي كنند.» ميلاد ادامه داد: «وقتي مقابل كلانتري رسيديم پدر و مادر مينا هم آنجا بودند.
 
ناگهان پدر زنم با من درگير شد و در آن لحظات مادر زنم و مينا به كمك پدر همسرم آمدند و من را كتك زدند. من مي‌دانستم پدر مينا تازه عمل قلب باز انجام داده است، به خاطر همين فقط پيراهنش را گرفتم و او را كتك نزدم. چند دقيقه بعد درگيري ميان ما تمام شد و من به طرف خودرويم رفتم.
 
در راه رسيدن به ماشينم ديدم كه ناگهان حال پدر زنم بد شد و او در نزديكي ماشينش به زمين افتاد. من با ديدن اين صحنه با اورژانس تماس گرفتم تا او را به بيمارستان بردند. وقتي عوامل اورژانس از راه رسيدند پدر زنم هنوز نفس مي‌كشيد و زنده بود.
 
اما چند ساعت بعد متوجه شدم كه پدر مينا در بيمارستان فوت كرده است.» سرانجام سجاد منافي آذر، بازپرس امور جنايي تهران داماد جوان را آزاد كرد و تحقيقات درباره علت مرگ متوفي همچنان ادامه دارد.



۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن