تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796430547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حالت پرتره آیفون 7 پلاس شگفت انگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت کلیک: پس از این که آیفون۷ و آیفون۷ پلاس عرضه شدند، سیستم عامل جدید آی او اس ۱۰ هم با آن ها آمد. اما کمی بعد آپدیتی برای آن منتشر شد که ویژگی جدیدی را برای دوربین آیفون۷ پلاس به همراه داشت.
 
 
حالت پرتره آیفون۷ پلاس شگفت انگیز است





قبلا در مورد این ویژگی که پرتره (Portrait) نام دارد توضیحات مختصری دادیم، اما حالا می خواهیم بیشتر به این ویژگی که به نوعی می توان گفت دنیای عکاسی در گوشی های هوشمند را تغییر داده است، توضیح دهیم.

حالت پرتره در آیفون۷ پلاس برای عکاسی از دو دوربین پشت گوشی استفاده کرده و با ایجاد عمق میدانی بیشتر، بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کرده و به صورت خودکار پس زمینه کار را به حالت بلور یا تار در می آورد. باید اعتراف کرد تصاویر ثبت شده بسیار جالب و زیبا هستند و این نوآوری اپل بی نظیر است. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این حالت تصویربرداری، این است که قبل از ثبت عکس می توانید آن را مشاهده کنید.

هم چنین این گوشی عمق تصویری متفاوتی را در هنگام ثبت تصویر در اختیار کاربر قرار می دهد، در نتیجه تنها با یک عکس شاخص و منصر به فرد همراه نیستید. اگر بخواهیم به بیان ساده تر این ویژگی را شرح دهیم، این گونه می شود که کاربر می تواند پس زمینه عکس را به اندازه دلخواه خود تار کند و میزان تاری بودن را افزایش یا کاهش دهد. از مزایای این کار می توان به این اشاره کرد که می توان دو عکس را از نظر تار بودن با هم مقایسه کرد و بر اساس سلیقه مورد بهتر را انتخاب نمود.

هنگامی که شما حالت پرتره را انتخاب کنید، دوربین به طور خودکار به لنز تله فوتو تغییر می کند. این بدان معنا است که شما در این حالت تصویربرداری از ۲ برابر زوم اپتیکال در مقایسه با دوربین معمولی برخوردار هستید.

 

حالت پرتره آیفون۷ پلاس شگفت انگیز است

 
 
حالت پرتره آیفون۷ پلاس شگفت انگیز است



 
اپل برای این که روال کار این حالت را به بهترین شیوه ممکن به کاربران یاد دهد، آموزش هایی را همراه با سیستم عامل در درون خود دوربین عرضه کرده است. این آموزش به این گونه است که وقتی برای اولین بار وارد حالت پرتره شوید، به شما گفته می شود که شی ای را در فاصله ۸ فوتی از دوربین دستگاه قرار دهید و عکسی بگیرید. اگر جسم را در فاصله مناسب قرار دهید به راحتی می توانید عکس برداری کنید، ولی اگر جسم را بیش از حد نزدیک کنید، پیام هشداری به شما داده می شود که جسم بسیار نزدیک قرار دارد و لنز دوربین نمی تواند به خوبی و با بالاترین کیفیت روی آن زوم کند. هم چنین بعد از پیام، پیغام دیگری داده می شود و از کاربر می خواهد که جسم را دورتر کند و در فاصله مناسبی قرار دهد. به نظر که اپل در این کار سنگ تمام گذاشته و اگر این ویژگی همان طور که گفته شد عمل کند، نشان دهنده پیشرفت بزرگی خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که این ویژگی در نور کم عملکرد چندان دل چسبی ندارد و فقط می توان تصاویر معمولی را ثبت کرد، از طرفی در حالت نوری مناسب هم نمی توان به دوربین خرده گرفت و عملکرد قابل ستایشی دارد.

همان طور که از نام آن پیداست، حالت پرتره برای عکس گرفتن از افراد و چهره ها طراحی شده است، و با استفاده از عمق تصاویر به صورت هوشمند کیفیت چهره را پردازش می کند. این ویژگی به خوبی کار می کند و به راحتی می توان تصاویر شگفت انگیز و باکیفیتی ثبت کرد.

به خاطر داشته باشید که iOS 10.1 هنوز در مرحله بتا قرار دارد، بنابراین شانس این که اپل بر روی آن کار کند و کیفیت مدل نهایی آن بهبود ببخشد، بسیار خواهد بود. ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و تا شاهکار جدید اپل با چنین نواقصی همراه نباشد.





۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن