تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797606486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم شهرهای ساحلی مازندران از اجرای امربه معروف رضایت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران: مردم شهرهای ساحلی مازندران از اجرای امربه معروف رضایت دارند ایلنا: دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت:مکاتبات مردم و کسبه شهرهای ساحلی استان با ستاد امربه معروف، نشان از اعلام رضایت نسبی ساکنین بومی این شهرها است.
مردم شهرهای ساحلی مازندران از اجرای امربه معروف رضایت دارند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، خلیل صالحی، در نشست خبری تبیین و تشریح برنامه های هفته امربه معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد، به قانون امربه معروف و نهی ازمنکر اشاره کرد و اظهار کرد: امربه معروف فراتر از صرف اقامه نماز، روزه داری، عفاف و حجاب و...است.
وی با بیان اینکه هفته امر به معروف از 12-18مهرماه جاری مصادف با اول تا هفتم ماه محرم حسینی در تقویم رسمی کشور جانمایی شده، افزود:انجام فعالیت های این هفته با عنوان «همه مسئولیم» در دهه اول ماه محرم مورد تاکید این ستاد است.
 دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران با تاکید اینکه بهره گیری از فضای معنوی ایام محرم در جهت تبیین و ترویج قانون مصوب و اشاعه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در تمامی سطوح جامعه با اتکا به فرهنگ متعالی عاشورا مورد توجه این ستاد است، خواستار حضور پررنگ رسانه های مکتوب و مجازی استان در برنامه های هفته امربه معروف شد.
وی ضمن اشاره به روزشمار هفته احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر، گفت: دوشنبه 12مهر (همه مسئولیم) در حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقاء معنوی دانش آموزان و سه شنبه 13مهر (همه مسئولیم) در حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقاء معنوی دانشجویان نامگذاری شده است.
صالحی به نقش آموزش و پرورش و دانشگاها در راستای ارتقای معنویت دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و یادآورشد: چهارشنبه14مهر به شعار (همه مسئولیم) در سلامت محیط اداری، پنج شنبه15مهر(همه مسئولیم) در سلامت نهاد خانواده و زنان اختصاص یافت.
وی هدف از برگزاری برنامه های ویژه این هفته را رونق بیش از پیش این فریضه واجب در جامعه دانست و بیان داشت: جمعه16مهر(همه مسئولیم) در تقویت باورهای دینی«مساجد» می پردازد.
 صالحی به نقش مردم در نهادینه کردن امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: شنبه 17مهر(همه مسئولیم) در حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر و یکشنبه 18مهر(همه مسئولیم) در سلامت محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی نامگذاری شد.
وی احیای امربه معروف و نهی از منکر را هدف مهم قیام امام حسین(ع) اعلام کرد و اظهار داشت: مبنای فعالیت ستاد در مقوله اجرای امربه معروف و نهی از منکر، دین، شرع، عرف، قانون و گفته های مراجع تقلید است
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران از چادر به عنوان حجاب برتر یاد کرد و گفت: بی حجابی به معنای پوشش خارج از عرف و شرع است.
وی با بیان اینکه بی حجابی مختص قشر خاصی نیست و در سنین و مشاغل مختلف مشاهده می شود، افزود: تلاش داریم با بررسی و پژوهش های علمی به راهکارهای درست و عملیاتی جهت ترویج حجاب و حذف معضل بدحجابی دست یابیم.
صالحی با بیان اینکه بزودی جلسات ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان با حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مجمع نمایندگان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بسیاری از نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی برای اجرای این فریضتین الهی دغدغه دارد
وی به فعالیت گروه طلایه داران معروف اشاره کرد و گفت: این گروه در شهرهای ساحلی که بیشترین آسیب را به خاطر وجود مسافران با فرهنگ های مختلف تجربه می کنند، مستمر فعالیت دارند و از طریق مکاتبات مردم و کسبه شهرهای ساحلی استان با ستاد امربه معروف، از اعلام رضایت نسبی ساکنین بومی شهرهای استان باخبر هستیم.
صالحی از مراسم تجلیل از خادمین امربه معروف و نهی از منکر در اولین روز از هفته امربه معروف با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد و افزود: سایت ستاد امربه معروف نیز در هفته امربه معروف رونمایی می شود.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران به 12شهید امربه معروف و نهی از منکر مازندران اشاره کرد و از برگزای مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا در هفته امربه معرف خبر داد
 

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ۱۳:۲۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن