تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797001377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش تحلیلگران غرب به مناظره ترامپ وکلینتون


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش تحلیلگران غرب به مناظره ترامپ وکلینتون
واکنش تحلیلگران غرب به مناظره ترامپ وکلینتون اکثر تحلیلگران و کارشناسان غربی بر این نظرند که کلینتون برخلاف انتظار نه تنها زیر ضرب حملات ترامپ نرفت، بلکه این میلیاردر آمریکایی بود که در موضع دفاعی قرار گرفت.


به گزارش فرهنگ نیوز، مناظره شب گذشته دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی  واکنش‌های مختلفی را برانگیخت. در این گزارش به برخی آمارها و واکنش‌های جالب توجه مرتبط با این مناظره نگاهی گذرا می‌اندازیم.
 
در فضای توئیتر بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی مناظره اول (شب گذشته)، عنوان حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی (@realdonaldtrump) بیش از دو برابر کلینتون (@hillaryclinton) در پیام‌های توئیتری کاربران مورد اشاره قرار گرفته است.
 
همچنین سه موضوعی که طی مناظره بیش از همه درباره‌شان پیام‌های توئیتری منتشر شد لحظاتی بودند که ترامپ درباره خلق و خو و پاسخ‌های طلبکارانه‌اش توضیح می‌داد و دو نامزد بر سر طرح‌هایشان برای مقابله با داعش دچار جدل شدند.
 
طی این مناظره تعدادی از سیاستمداران آمریکایی نیز در برابر سخنان و موضع‌گیری‌های هر یک از این دو نامزد واکنش‌هایی نشان داد. از جمله سناتور الیزابت وارن که منتخب ایالات ماساچوست است ترامپ را به فردی تشبیه کرد که روی سن با عصانیت و صدای بلند سخن می‌گوید و یا در جایی دیگر ترامپ را یک قلدرِ حساس توصیف کرد.
 
رینس پریبوس، رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواهان نیز طی این مناظره در پیامی توئیتری از کلینتون انتقاد کرد و اعلام کرده که وی قابل اعتماد نیست.
 
بیل کلینتون، همسر هیلاری نیز با انتشار پیامی در توئیتر گفت که امشب میلیون‌ها آمریکایی، هیلاری کلینتون را خواهند شناخت، همانگونه که من طی مدت بیش از 40 سال می‌شناسم.
 
برنی سندرز هم که تا پیش از انتخاب هیلاری به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها، مهمترین رقیب درون حزبی وی بود،‌ در پیامی توئیتری گفت که نامزدهای باید روی موضوعات و مسائل مطرح تمرکز کنند و این مناظره را یک نمایش سرگرم‌کننده در نظر نگیرند.
 
اما از جانب برخی فعالان عرصه تجارت و کسب و کار نیز واکنش‌هایی مشاهده شد، از جمله رندی فردریک، مدیر بخش تجارت شرکت چارلز شواب در تگزاس اعلام کرد که واکنش مثبت در بازارهای سهام‌های آتی احتمالا نشان می‌دهد که کلینتون به عنوان برنده مناظره شناخته شده است. به گفته وی، بازار اغلب به عدم اطمینان و قطعیت علاقه‌ای ندارد، و به نظر می‌رسد که اکثر کارشناسان دونالد ترامپ را به عنوان کاندیدایی می‌شناسند که اطمینان کمتری به وی وجود دارد. اگر معاملات سهام‌ها روبه‌افول رود احتمالا به این معنا خواهد بود که ترامپ پیروز به نظر آمده است.
 
پیتر کنی،‌ استراتژیست ارشد بازار در شرکت مشاوره بازارهای جهانی نیز عنوان کرد که هم معاملات آتی سهام‌ها و هم نرخ پزوی مکزیک، معرف‌های دقیقی از این موضوع هستند که بازارهای مالی این مناظره را به چه گونه‌ای تفسیر کرده‌اند. اما رشد آرام قیمت‌های این دو شاخص نشان می‌دهد که کارزار انتخاباتی کلینتون توانسته انتظارات را مدیریت کند. در واقع هراس سرمایه‌گذاران از این بود که کلینتون مشکل فیزیکی داشته و ضعیف ظاهر شود. اما وی خیلی سرحال و دقیق حاضر شده و پیام و رفتاری را عرضه کرد که بازارها را از بابت خود مطمئن کرد. 
 
جیل آبراهمسون، یادداشت نویس نشریه گاردین نیز در واکنش به این مناظره، ترامپ را وقیح و کلینتون را از خود راضی توصیف کرد. لوسیا گرویز، دیگر گزارشگر نشریه گاردین نیز تصریح کرد که پس از مناظره شب گذشته کلینتون یک گام دیگر به ریاست جمهوری نزدیک‌تر شده است. جیمی وینشتاین، خبرنگار نشریه گاردین در شهر واشنگتن نیز در توصیف عملکرد ترامپ نوشت که وی نتوانست حملات خود علیه کلینتون را به خوبی اجرا کند و در مقابل کلینتون توانست ترامپ را به صورت یک تاجر حریص به تصویر بکشد. با این حال به گفته کریستفور بالون، یکی دیگر از تحلیلگران نشریه گاردین، هرچند کلینتون خود را به صورتی فرد باهوش و زرنگ این مناظره نشان داد، اما «شاگرد زرنگ کلاس نمی‌تواند در رقابت‌ها بر سر کسب محبوبیت به دفعات پیروز شود».
 
علاوه بر ستون‌نویس‌های گاردین، اکثر خبرنگاران نشریه دیلی‌تلگراف نیز نظرات مشابهی داشته و کلینتون را پیروز این مناظره توصیف کرده‌اند. به گفته راث شرلوک، با هر معیاری حساب کنیم، هیلاری پیروز مناظره شب گذشته بود و ترامپ تنها به بیان ادعاهایی پرداخت که به گفته بسیاری از کارشناسان، کمتر بویی از حقیقت برده بود. یا کریس گراهام، دیگر گزارشگر این نشریه نوشت که پیش از مناظره همگان فکر می‌کردند که کلینتون زیر ضرب حملات ترامپ برود، اما کمی پس از آغاز مناظره معلوم شد که این ترامپ بود که در موضع دفاعی قرار گرفته است.
 
این نوع ارزیابی‌ها در نظرسنجی‌های انجام شده از مخاطبان آمریکایی نیز نمود یافته است. براساس نظرسنجی شبکه سی‌ان‌ان، «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاس جمهوری‌ آمریکا در مناظره اول انتخاباتی مقابل رقیب جمهوریخواه خود «دونالد ترامپ» پیروز شد. در این نظرسنجی، کلینتون توانست 62 درصد آرای مخاطبان پس از مناظره اول انتخابات را از آن خود کند. در مقابل ترامپ تنها به 27 درصد آرا دست یافت.
 
 


منبع: تسنیم


95/7/6 - 18:14 - 2016-9-27 18:14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن