تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796966387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای فرار از دیوار مثلثی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عملیات تعقیب و گریز پلیس و سوداگران مرگ که با شلیک های رگباری همراه شد در حالی به دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله سنگین موادمخدر انجامید که حاملان مواد افیونی برای فرار از دیوار مثلثی نیروهای انتظامی، جاده ورودی به مشهد را با ریختن تعداد زیادی میخ های «شش پر» سیاه کرده بودند.
 
به گزارش خراسان، ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر خراسان رضوی در راستای تشدید عملیات های اطلاعاتی برای مبارزه با سوداگران مرگ، به اخبار محرمانه ای دست یافتند که نشان می داد گروهی از قاچاقچیان حرفه ای، نقشه انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مشهد را طرح ریزی کرده اند. با به دست آمدن این اطلاعات، رصد و ردیابی قاچاقچیان به طور غیرمحسوس در دستور کار پلیس قرار گرفت و عملیات شناسایی عاملان انتقال وچگونگی ورود محموله موادمخدر به خراسان رضوی در یک فرآیند علمی و تجزیه و تحلیل های کارشناسی آغاز شد.
 
ماموران انتظامی که با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی حیدری (معاون دادستان مشهد) کنکاش های پلیسی خود را برای پهن کردن تور اطلاعاتی در محورهای ورودی به مشهد ادامه می دادند در بررسی های تخصصی به این نتیجه رسیدند که باید عملیات دستگیری قاچاقچیان را در نزدیکی بهشت رضای مشهد شروع کنند به همین منظور 3 گروه از ماموران ورزیده پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، عملیاتی را به صورت مثلثی در محورهای ورودی به مشهد طراحی کردند تا قاچاقچیان در آخرین زاویه مثلث و در انتهای جاده فریمان به مشهد زمین گیر شوند.
 
گزارش خراسان حاکی است: این گونه بود که ماموران انتظامی با راهنمایی های قاضی «حیدری» و فرماندهی مستقیم رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی وارد عمل شدند و با گماردن منابع و مخبران در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان، آنان را به طور نامحسوس از استان سیستان و بلوچستان زیر نظر گرفتند و با استفاده از شگردهای فنی و اطلاعاتی به مسیر تربت جام- فریمان هدایت کردند.عملیات تعقیب غیرمحسوس طبق نقشه پیش می رفت و 3 گروه عملیاتی پلیس از 3 زاویه مختلف به ردیابی قاچاقچیان در مسیر فریمان به مشهد ادامه می دادند تا این که خودرو پژو پارس سوداگران مرگ در نزدیکی محل عملیات دستگیری قرار گرفت اما ناگهان یکی از قاچاقچیان متوجه تعقیب پلیس شد و پدال گاز را فشرد. بدین ترتیب عملیات دستگیری وارد مرحله جدیدی شد و 2 گروه از نیروهای انتظامی در حالی که سوار بر خودروهای شخصی بودند با دادن اخطارهای قانونی به تعقیب پژوسواران پرداختند.
 

قاچاقچیان که دیگر همه چیز را بر باد رفته می دیدند با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در جاده همچنان بر سرعت خودرو می افزودند.شلیک های هوایی ماموران هم چاره ساز نبود و خودرو قاچاقچیان با سرعتی سرسام آور مسافت باقی مانده تا مشهد را طی می کرد.رانندگان خودروهای عبوری هراسان خودروهایشان را به حاشیه جاده می کشاندند و با چشمانی حیرت زده به رانندگی دیوانه وار سوداگران مرگ خیره می شدند.
 
ماموران انتظامی به ناچار لوله سلاح های خود را به سمت خودرو قاچاقچیان گرفتند و با شلیک های رگباری چند نقطه از خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند. با وجود آن که یکی از گلوله ها به باک بنزین اصابت کرده بود اما خودرو آتش نگرفت. سرنشین خودرو سوداگران مرگ در حال فرار، مقدار زیادی میخ های «شش پر» را وسط جاده ریخت به طوری که جاده به سیاهی می زد و در همین حال گوشی تلفن همراه را نیز از شیشه بیرون انداخت.
 

هر دو خودرو پلیس که به طور ناگهانی روی میخ ها قرار گرفته بودند آسیب دیدند و بدین ترتیب قاچاقچیان هم که دیگر نمی توانستند با پژوپارس به فرار ادامه دهند خودرو را رها کردند و با پای پیاده به نقطه ای نامعلوم گریختند.این در حالی بود که ماموران انتظامی موفق شده بودند از چهره سوداگران مرگ عکس و فیلم تهیه کنند.
 
بنابراین گزارش، با صدور دستوری از سوی فرمانده ستاد مبارزه با مواد مخدر پلیس خراسان رضوی، گروه سوم نیروهای انتظامی برای جمع آوری گوشی تلفن، انتقال خودرو قاچاقچیان و جمع آوری دیگر آثار به جا مانده از آن ها وارد عمل شدند و 2 گروه عملیاتی همچنان به تعقیب متهمان فراری ادامه دادند تا این که ماموران انتظامی با شیوه های ردیابی پلیسی موفق شدند 2 قاچاقچی فراری را در حالی که مضطرب و نگران و نفس زنان بودند در یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگیر کنند.
 
جانشین سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد با تشریح جزئیاتی از عملیات مثلثی پلیس و در گفت وگویی به خراسان گفت: 2 متهم دستگیر شده که 32 و 27 ساله هستند قصد داشتند محموله سنگین مواد مخدر را از استان های جنوبی به مشهد انتقال دهند.
 
قاضی مهدی خدابخشی افزود: متهمان دستگیر شده مدعی هستند که از زاهدان تا دو راهی زابل را با خودروهای سواری طی کرده اند و از آن جا با اتوبوس و برای یافتن کار به مشهد آمده اند و در انتقال مواد مخدر نقشی نداشته اند این در حالی است که آن ها از مدت ها قبل شناسایی شده و تحت تعقیب بودند. با این وجود تصاویری از آنان هنگام عملیات تعقیب و گریز تهیه شده است به طوری که این تصاویر با عکس های داخل گوشی تلفن همراهی که از خودرو هنگام فرار بیرون انداخته بودند مطابقت دارد.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: علاوه بر این ها، اسناد و مدارک زیادی وجود دارد که نقش قاچاقچیان دستگیر شده در انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به مشهد را برملا می کند. قاضی خدابخشی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو پژو پارس سوداگران مرگ 649 کیلوگرم موادمخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود به همراه چندین میلیون تومان وجه نقد کشف شد.
 
وی یادآور شد: هم اکنون پرونده قاچاقچیان مذکور در شعبه 902 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط قاضی «بازرگانی منش» مورد رسیدگی قرار دارد و دستورات ویژه ای برای ریشه یابی این پرونده و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با سوداگران مرگ نیز در حالی از سوی قاضی پرونده صادر شده است که بررسی ها برای کشف زوایای پنهان و اظهارات ضد ونقیض متهمان همچنان ادامه دارد.



۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن