تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797834516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به بازنشستگان از احداث مهد سالمندي تا قطعه خادمين شهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توجه به بازنشستگان از احداث مهد سالمندي تا قطعه خادمين شهر
بايد نگاه صندوق هاي بازنشستگي در تکريم بازنشستگان و در صدر برنامه ها باشد .


لزوم تغيير نگاه صندوق هاي بازنشستگي/ توجه به بازنشستگان از احداث مهد سالمندي تا قطعه خادمين شهر

بايد نگاه صندوق هاي بازنشستگي در کشورمان تغيير پيدا کند ؛ بايد تکريم بازنشستگان در صدر برنامه ها و فعاليت ها باشد .
به گزارش"جوان"، مصطفي منتظرالمهدي در نشستي با خبرنگاران با بيان اينکه يکي از اهداف مهم سازمان بازنشستگي شهرداري تهران تکريم سالمندان و خانواده آنها است.، اظهار داشت:تعامل مثبت ميان بازنشستگان مديريت شهري و سازمان وجود دارد و به دنبال اين هستيم که با اجراي برنامه هاي متنوع و مختلف ارتباط خود را با خانواده هاي بازنشستگان پيش از پيش گسترش دهيم . درهمين راستا نيز چندي نيز همايش " عاشقانه تو را مي خوانم "به بهانه ازدواج حضرت علي (ع)و فاطمه زهرا (س)برگزار شد و بازنشستگان به صورت گسترده با خانواده هاي خود در اين برنامه حضور پيدا کردند .همچنين در برنامه پياده روي اخيرسازمان حدود 5 تا 6 هزار بازنشسته به همراه خانواده خود حضور پيدا کردند .
وي ضمن تايد بر اينکه  طي چندسال گذشته توجه بازنشستگان و خانواده هاي آنان را در دستور کار خود قرارداده ايم ، افزود:هم اکنون شاهد مشارکت گسترده بازنشستگان در برنامه هاي اجرايي سازمان بازنشستگي شهرداري تهران هستيم.
منتظرالمهدي بيان داشت:در سال 1354، سازمان بازنشستگي شهرداري تهران تشکيل شد و 12 هزار خانواده بازنشسته و وظيفه‌بگير تحت پوشش اين سازمان هستند.اکثر بازنشستگان شهرداري تهران در مناطق 2 و 5 تهران ساکن هستند.
وي گفت:يکي از موضوعات مهم سازمان بازنشستگي شهرداري تهران برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي است و بازنشستگان نيز در اين برنامه‌ها مشارکت خوبي دارند و در حوزه برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي برگزاري همايش‌هاي مختلفي در حوزه‌هاي مختلف داشته‌ايم و به عنوان مثال جشنواره عاشقانه تو را مي‌خواند براي بازنشستگاني که نيم قرن با همسران خود زندگي کردند، برگزار شد.
وي در ادامه تاکيد کرد:متاسفانه هم اکنون اصلي ترين موضوعي که در مورد بازنشستگان در کشورمان مشاهده نمي شود ، بحث تکريم اين عزيزان و خانواده هاي آنان است. بايد نگاه صندوق هاي بازنشستگي در کشورمان تغيير پيدا کند ؛ نقش صندوق ها نبايد تنها در پرداخت حقوق خلاصه شود بلکه بايد تکريم بازنشستگان در صدر برنامه ها و فعاليت ها باشد .
منتظرالمهدي در ادامه تصريح کرد:نقش مهمي را که بايد حاکميت سيستم دولت و وزارت رفاه پياده کند، تکريم بازنشستگان همراه با خدمات مناسب است.
وي با اشاره به اينکه جامعه ما رو به بازنشستگي است، گفت:سازمان‌هاي بازنشستگي نبايد تنها به فکر پرداخت حقوق بازنشستگان باشند بلکه بايد خدمات رفاهي مناسب نيز به اين افراد و خانواده‌هايشان ارائه دهند.
رئيس سازمان بازنشستگي شهرداري با بيان به اينکه سازمان بازنشستگي شهرداري تهران مبتکر بسياري از خدمات به بازنشستگان بوده است، افزود: يکي از کارهايي که انجام داديم بازگرداندن بازنشستگاني بود که در خانه سالمندان حضور داشتند. خوشبختانه توانستيم با اقداماتي که انجام داديم اين عزيزان را به کانون گرم خانواده بازگردانيم .
منتظرالمهدي تاکيد کرد:در حال حاضر سازمان بازنشستگي شهرداري پايتخت بازنشستگان خود و خانواده آنان را به خوبي شناخته و آنان نيز سازمان و ظرفيت هاي آن را به خوبي مي شناسند .
وي با اشاره به اينکه بايد از تجربيات بازنشستگان استفاده شود، گفت: طرح افزايش خدمات در باشگاه نشاط و تعالي آغاز شده است و بازنشستگان با داشتن کارت‌هاي خدماتي از اتوبوس و مترو به صورت رايگان مي‌توانند استفاده کنند و همين طور خدمات ورزشي رايگان نيز دريافت خواهند کرد.
منتظر‌المهدي بيان داشت: بازنشستگاني که در تهران ساکن نيستند هزينه سبدهاي کالا که در طول سال در 6 مرحله به خانواده بازنشستگان داده مي‌شود به حساب بازنشسته‌اي که در تهران ساکن نيست، واريز خواهد شد.
وي گفت:بازنشستگاني که داخل کشور نيز زندگي نمي‌کنند خدماتي از جمله کمک هزينه سفر به ايران و اقامت در هتل با 50 درصد تخفيف به آنها داده خواهد شد.
منتظرالمهدي گفت:عليرغم برگزاري جشنواره‌هاي مختلف سفرهاي زيارتي و سياحتي براي بازنشستگان نيز در نظر گرفته شده است که به نوبت ارائه خواهد شد.
مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران در ادامه افزود:50 نوع خدمت مختلف در مرکز خدمات رفاهي سازمان به بازنشستگان و خانواده آنان ارايه مي شود.بايد اعلام کنم که در اين مرکز اين نگاه حاکم است که بازنشسته ما امروز اثرگزارترين فرد در خانواده است و بايد نگاه ويژه به اين عزيزان شود.
وي با تاکيد بر اينکه خدمات درماني مناسبي نيز هم اکنون توسط شرکت شهر سالم به بازنشستگان ارايه مي شود، گفت:بازنشستگان شهرداري تهران از خدمات بيمه تکميلي مناسب نيز برخوردار هستند.‌براي درمان اين افراد فرانشيزي دريافت نمي‌شود و خدمات درماني به صورت رايگان به اين افراد ارائه مي شود.طرحي نيز در حال بررسي است که بازنشستگان مورد چکاپ کامل قرار گيرند.
همچنين ما برگزاري کلاس هاي مشاوره درماني ، دارويي و تغذيه اي را نيز براي اين عزيزان برگزار کرده و مي کنيم .
وي در ادامه افزود:بيشتر درخواست‌هاي بازنشستگان درباره استخدام فرزندان و دريافت تسهيلات است.به بازنشستگان تا 5 ميليون تومان وام داده مي‌شود که اين وام‌ها قابل شارژ مجدد نيز مي باشد.
منتظرالمهدي در ادامه با اعلام خبر اينکه تعاوني اعتبار سازمان بازنسشستگي شهرداري تا ماه آينده راه اندازي مي شود، گفت:با راه اندازي اين تعاوني ديگر مشکل وام به بازنشستگان را نخواهيم داشت .همچنين با تعاملاتي که با سازمان بهشت زهرا(س)برقرار کرديم قرار شده است قطعه اي را به عنوان خادمان شهر در نظربگيرند تا بازنشستگان شهرداري که براي هزينه کفن ودفن مشکل دارند در آنجا به خاک سپرده شوند .
رئيس سازمان بازنشستگي شهرداري تهران افزود:بيش از 40 نفر از بازنشستگان شهرداري را شناسايي کرده‌ايم که در خانه سالمندان حضور دارند و به دنبال آن هستيم که با خانواده‌هاي آنها ارتباط بگيريم و خدمات لازم براي حضور بازنشسته در جمع خانواده را ارائه دهيم.به دنبال احداث مهد سالمندي براي بازنشستگان شهرداري تهران هستيم که زمين آن در محدوده سرخه‌حصار شناسايي و تأمين اعتبار لازم صورت گرفته است که با موافقت دستگاه‌هاي ذيربط اين مهد ساخته خواهد شد.
به گفته منتظرالمهدي سالانه 600 تا 700 نفر به بازنشستگان در سازمان بازنشستگي شهرداري تهران اضافه مي‌شوند و با تمامي خدمات ماهيانه 40 ميليارد تومان براي بازنشستگان هزينه مي‌شود و به طور ميانگين ماهيانه 2 ميليون تومان به بازنشستگان شهرداري تهران پرداخت مي‌شود که اين پرداخت‌ها بر اساس قانون کار است.
رئيس سازمان بازنشستگي شهرداري تهران با اشاره به فعاليت هاي اقتصادي بازنشستگي شهرداري تهران  نيز اظهار داشت:15شرکت زير مجموعه داريم که در  آنها سهامدار هستيم و سودآوري اين شرکت ها باعث شده که امروز خدماتي در خور بازنشستگان ارايه کنيم  و بعنوان مثال  پروژه گلابدره در صورتي که تکميل شود هزار ميليارد تومان به سرمايه‌هاي سازمان اضافه مي‌کند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن