تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796905737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارشاد: در بحث کنسرت ها عقب‌نشینی نکرده‌ام/ «رستاخیز» می‌تواند اکران شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر ارشاد: در بحث کنسرت ها عقب‌نشینی نکرده‌ام/ «رستاخیز» می‌تواند اکران شود
روز نو :
زیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۱ سال است که اجازه نداده‌اند در مشهد هیچ کنسرتی اجرا شود و این چیزی نبوده است که تا پریروز اجرا می‌شده و حالا می‌گوییم ما پذیرفته‌ایم که اجرا نکنید. اگر می‌توانستیم تغییری ایجاد می‌کردیم بنابراین ما گفتیم به احترام مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) در مشهد، فعلا با توجه به شرایطی که وجود دارد برنامه‌ای اجرا نخواهیم کرد.
 
به گزارش روز نو، علی جنتی‌ در حاشیه همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید که عصر شنبه در کتابخانه ملی برگزار شد، درباره اینکه چرا در بحث کنسرت‌ها عقب نشینی کردید؟ اظهار کرد: یعنی چی عقب‌نشینی کرده‌ایم؟ عقب‌نشینی نکرده‌ام. این را شما رسانه‌ها به عنوان عقب‌نشینی تلقی می‌کنید. الان کار جدیدی صورت نگرفته است.
 
او بیان کرد: در مصاحبه‌ها اعلام کردم که حتما در تمام شهرهای استان خراسان و سایر نقاط کشور، برنامه‌ها طبق روال معمول کنسرت‌های موسیقی اجرا خواهد شد. وظیفه ما این است که بر محتوا نظارت داشته باشیم و این کار را هم می‌کنیم چون جزو وظایف ذاتی ماست، حال اگر برخی از مشکلات گاهی با مسئولان قضایی به وجود می‌آید باید در سایه همکاری، همفکری و همدلی حل و فصل شود تا مشکلی پیش نیاید.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ادعای خسارت عوامل فیلم رستاخیز اظهار کرد: ما درباره این فیلم پاسخ و توضیحات لازم را داده‌ایم و مسائل مطرح شده در حد ادعاست. گاهی برای برخی فیلم‌ها چند اصلاحیه می‌خورد، دلیلی بر این نیست که اعلام اصلاحیه روی فیلم، به منزله توقیف و لغو مجوز آن است.
 
جنتی افزود: گاهی تا ١٠ اصلاحیه در فیلم‌هایی اعمال شده است، بنابراین چرا آنها ادعای لغو مجوز و توقیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکرده‌اند. بعد از اعلام اصلاحیه، عوامل فیلم‌ها درصدد برطرف کردن برآمده و سریعا اقدام کرده‌اند و ما هم پس از انجام اصلاحیه، اجازه ادامه اکران داده‌ایم.
 
او درباره فیلم رستاخیز گفت: تنها حوزه علمیه بیش از پنج ایراد به این فیلم گرفته بود که ما تا حدودی از آنها گذشتیم. عوامل این فیلم از ابتدا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند که درمورد این فیلم نظریه تمام مراجع را کسب کرده‌اند، در حالیکه بعدا مشخص شد که این صحبت آنها صحت نداشت و تنها نظر چند نفر اخذ شده بود.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بیشتر مراجع محترم و علما و برخی شخصیت‌های دینی و مذهبی تاکیدشان این بود که باید چهره مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) پوشانده شود که ما هم چند ماه پیش به عوامل این فیلم اعلام و حتی راهکار هم ارائه دادیم که روی چهره مبارک آن حضرت افکت نور بزنند ولی متاسفانه آنها نه تنها این کار را نکردند بلکه اقدام به شکایت کردند.
 
وی گفت: عوامل این فیلم می‌گویند شورا مجوز داده و بعد در چند سینما اکران شده و شما آن را لغو کرده‌اید؛ که ادعای خسارتشان درمورد این ماجرا است.
 
جنتی درباره پرسشی مبنی بر اینکه آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط قوه قضائیه ملزم به پرداخت خسارت به سازندگان فیلم «رستاخیز» شده است، پاسخ داد: نه، اصلا چنین چیزی نیست. موضوع۴۰ میلیارد تومان در میان نیست. ۵۷ درصد از بودجه این فیلم با مشارکت کسانی تامین شده که اصلا دنبال برگشت پولشان نیستند. ۳۵ درصد آنها خیرین کویتی هستند که خودم یکی از کسانی بودم که بیشترین تلاش را کردم تا آنها را برای اسپانسر برای این فیلم دعوت کنم. ۲۲ درصد از هزینه فیلم هم توسط خیری در داخل کشور تامین شده است، حالا تیم سازنده به دنبال چه چیزی از باقی این ۵۷ درصد هستند. به نظر می‌رسد بیشتر به دنبال مسائل مادی موضوع هستند تا معنوی.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ «رستاخیز» می‌تواند اکران شود. شکایت‌هایی در این زمینه شده و تقاضای تجدید نظر داشته‌اند که در این رابطه دیوان عدالت اداری و دادگاه عمومی می‌توانند تصمیم بگیرند.

منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن