تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796827769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارشاد: اکران «رستاخیز» مانعی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ «رستاخیز» می‌تواند اکران شود. شکایت‌هایی در این زمینه شده و تقاضای تجدید نظر داشته‌اند که در این رابطه دیوان عدالت اداری و دادگاه عمومی می‌توانند تصمیم بگیرند.


به گزارش ایسنا، علی جنتی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مراسم "بزرگداشت هفته دفاع مقدس" که در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اکران فیلم «رستاخیز» از نظر ما مانعی ندارد. اگر پوشاندن چهره حضرت عباس (ع) به میزان فروش آن لطمه بزند در این صورت آن‌ها می‌توانند به دادگاه عدالت اداری و عمومی مراجعه و ادعای خسارت کنند.


او در ادامه، در پاسخ به  این پرسش که برای برخورد با سایت‌هایی که کتاب‌ها را به‌صورت غیرمجاز روی سایت قرار می‌دهند چه برنامه‌ای دارید؟ بیان کرد: در فضاهای مجازی یکسری کتاب‌هایی قرار می‌گیرد که افراد آن‌ها را دانلود می‌کنند. اگر این کتاب‌ها از طریق سایت‌های ایرانی و در داخل ارائه شود، با آن‌ها می‌توانیم برخورد کنیم، اما بسیاری از این سایت‌ها خارجی هستند و برخورد با آن‌ها مشکل است و برخی از کتاب‌ها به‌صورت قاچاق از روی این سایت‌ها دانلود می‌شود و حدود 40 تا 50 نسخه در اختیار افرادی که همسو و هم‌فکر با آن‌ها هستند قرار می‌گیرد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در پاسخ به این پرسش که برخی سایت‌های غیرمجاز در کشور در حال فعالیت هستند، آیا برای برخورد با آن‌ها تدابیری اندیشیده شده است؟ گفت: ما در سال قبل به آن‌ها مهلت داده‌ایم که برای سایت‌های خود مجوز دریافت کنند. حدود شش تا هفت ماه پیش، این مصوبه به آن‌ها به‌صورت رسمی ابلاغ شد و اگر سایتی به این امر توجه نکند، مشمول قانون مطبوعات می‌شود و با او برخورد خواهد شد.


وی در ادامه بیان کرد:‌ کتاب‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم نیز در حال چاپ است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همواره بر این امر تأکید دارد و به کتاب‌هایی که مربوط به شهدا باشد، توجه خاصی داشته و هر سال به آن‌ها کمک می‌کند.


جنتی درباره با سفرش به چین و حاشیه‌های به‌وجود آمده، ادامه داد: در چین یک نمایشگاه فرهنگی برگزار شد و بیشتر کشورهایی که در مسیر جاده ابریشم قرار داشتند، در این نمایشگاه بودند. هدف دولت چین این بود که علاوه بر تقویت روابط تجاری و بازرگانی، بین کشورها روابط فرهنگی بیشتری به‌وجود آید و این امر تقویت شود. در این نمایشگاه آثار هنری ایران نیز عرضه شدند.


او همچنین اظهار کرد: در این نمایشگاه ما هم دیدگاه‌های فرهنگی خود را مطرح کردیم و این حرکت کشور چین اقدام ارزشمندی بود که امیدواریم در سایر شهرها و کشورهایی که جاده ابریشم از آن‌ها می‌گذرد نیز این‌گونه نمایشگاه‌ها برپا شود تا زمینه همکاری فرهنگی و اقتصادی بیشتری بین کشورها به‌وجود بیاید.


وی افزود: اگر چین قبول کند که هر سال یک کشور به‌عنوان پایتخت فرهنگی انتخاب شود، این موضوع می‌تواند در روابط فرهنگی تأثیر بسزایی داشته باشد.


۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن