تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796693529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه


دکتر شاهرخ یگانه فارغ التحصیل از اروپا و گذراندن دوره های متعدد از امریکا

درمان های دندانپزشکی در این مرکز با گارانتی انجام می شود


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه





تماس مستقیم
کلینیک کاشانی:   02144155090 - 02144154090 مطب الهیه:   02122392365 - 02122392366 مطب سهروردی:   02188516670 - 02188765411
لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه
 20 % تخفیف ویژه کودکان در مهر ماه


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه
جرم گیری با 1/3 قیمت برای تمام سنین


لمینیت
لمینت چیست و در چه افرادی مناسب بوده :

یک لایه ی همرنگ دندان ها بوده که باعث اصلاح فرم و رنگ دندان ها شده و اگر دندان ها با فاصله درکنار هم هستند فاصله را بسته و بر روی دندان هایی که شکستگی دارند قرار می گیرد. دندان های کوتاهتر را می توان با لمینیت بلندتر کرد.

انواع لمینت دندان و تفاوت آن ها:

لمینیت به دونوع تقسیم و ساخته شده که بر اساس جنس و ساخت متفاوت بوده

- لمینیت کامپوزیتی: ثبات رنگ این نوع لمینت کمتر است ولی قیمت آن ها ارزان تر بوده و بدون تراش بودن دندان از جمله مزیت های آن می باشد.
- لمینیت سرامیکی: مقاومت بیشتری نسبت به لمینت های کامپوزیتی دارند و ثبات رنگ بیشتری در مقایسه با کامپوزیت ها دارند و دارای ظاهر زیباتری هستند.

نکات مهم این مرکز برای انجام لمینیت:

این مجموعه بخاطر ارتباط گسترده با بهترین لابراتوار های امریکا و آلمان توانایی ساخت لمینیت، حتی در کشورهای نامبرده را دارا می باشد. ضمناً متریال موجود در این مرکز هم از بهترین کیفیت روز دنیا برخوردارمی باشد. که این امر باعث می شود هم ظرافت کار بالا رود و هم برای همیشه دندان های زیبای شما محفوظ بماند. این عمل ریزه کاری های زیادی دارد که پزشک باید به غیر از تخصص، ریز بین و با دقت باشد. از طرفی ارزیابی بیمار قبل از شروع کار بسیار مهم است تا بتوانیم بهترین نتیجه را از لمینیت برای شما داشته باشیم.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



لومینیرز
لومینیرز چیست و در چه افرادی مناسب بوده:

لومینیرز یک پوشش ساخته شده از پرسلن است که به روی مینای دندان ها چسبانده می شود و به این ترتیب اکثر موارد نقص و اشکالات ظاهری دندان را اصلاح می کند. با توجه به اینکه روش لومینیرز نیازمند تراشیدن ساختار طبیعی دندان نیست، در صورت نیاز می توان ونیر لومینیرز را از روی دندان برداشت. ضمناً این روش برای افرادی که از دردهای دندانپزشکی واهمه دارند بسیار مناسب است. تجهیزات لازم برای ساخت ونیر لومینیرز صرفاً در کشورهای اروپایی و امریکا موجود می باشد.

تفاوت لومینیرز با لمینیت:
لومینیرز یک نوع خاص از ونیر است که به صورت بسیار نازک طراحی می شود. دقیقاً روی بخش اصلی دندان قرار می گیرد. علاوه بر این استفاده از ونیر لومینیرز بدون درد است با توجه به اینکه استفاده از ونیر لمینیت نیازمند برداشتن بخشی از ساختار طبیعی دندان است، بیمار در هنگام درمان با مقداری درد مواجه خواهد شد و ضمناً لمینیت دائمی می باشد در صورتیکه ونیر لومینیرز را می توان در صورت تمایل از روی دندان ها برداشت و لومینیرز آخرین روش زیبایی قبل از متد brilliance teeth veneers در دنیا می باشد که اکثراً مورد توجه بازیگران هالیوود است.

چند جلسه درمانی برای اصلاح طرح لبخند با روکش لومینیرز نیاز است؟

با توجه به اینکه هنگام استفاده از این روش درمانی ممکن است فرد به سایر درمان های دندان پزشکی نیاز داشته باشد، این روش درمانی معمولاً نیازمند دو تا سه جلسه ملاقات با دندان پزشک است.

نکات مهم این مرکز برای انجام لومینیرز:

از آنجائیکه ونیر لومینیرز در ایران وجود ندارد و صرفاً لابراتوآرهای مجهز اروپا و امریکا شرایط ساخت آن را دارا می باشند. دکتر یگانه با ارتباط وسیع خود با مراکز ساخت ونیر لومینیرز در دنیا، می تواند زیبا ترین لبخندها را به شما هدیه نماید.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



BRILLIANCE TEETH VENEERS(بریلیانس)
بریلیانس چیست؟

شاید اکثراً با این مفهوم متد زیبایی آشنا نباشند چون این روش به تازگی در دنیا انجام می شود. تقریباً مشابه همان فرآیند لومینیرز است با تفاوت آنکه رنگ دندان فوق طبیعی می شود و از شفافیت بسیار بالائی برخوردار می باشد، انعکاس نور بر روی دندان بیشتر از دندان طبیعی است. این روش فقط در خارج از کشور انجام می شود. بازیگران هالیوود از سال 2016 با این روش از دندان های زیبا بهره می برند و بهترین لبخند هالیوودی را نصیب خود می کنند.

نکات مهم این مرکز برای انجام بریلیانس:

دکتر یگانه برای اولین بار این متد را در ایران به اجرا گذاشته است، تا بتواند برای ایرانی های عزیز بهترین لبخند دنیا را به ارمغان بیاورد. حس زیبایی وصف ناپذیر لبخند، با این روش در مرکز دکتر یگانه برای شما محقق می شود. ضمناً چون ساخت ونیر بریلیانس در ایران مقدور نیست بازهم مشابه ونیر لومینیرز باید این ونیر در اروپا و امریکا ساخته شود.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



جراحی فک و صورت
جراحی فک و صورت شامل چه مواردی می شود:

جراحی فک و صورت جراحی ‌ایست که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه، چه بافت نرم و چه بافت سخت ناحیه دهان و فک و صورت را اصلاح می‌کند. این رشته در ایالات متحده امریکا  از تخصص‌های رشته دندان‌پزشکی است و در ایران هم جزو شاخه دندانپزشکی می باشد. در واقع هر نوع نا هماهنگی در قسمت فک و صورت از جمله قرار نگرفتن دقیق دندان ها روی هم و یا جلو و عقب بودن فک پائین و بالا و داشتن هرنوع عارضه ای روی کام دهان با این جراحی رفع می گردد.

این جراحی برای بیمار هم جنبه زیبائی دارد و هم جنبه درمانی. بعضی از بیماری های مربوط به فک و دهان زندگی انسان را مختل میکند که با انجام این جراحی اکثر مشکلات بیمار رفع خواهد شد.یکی از مشکلات عمده در این بیماران اختلال در جویدن است.اگر فک پایین بسیار کوچک باشد می تواند باعث خرناس کشیدن و وقفه تنفسی در هنگام خواب شود و این شرایط می تواند بسیاری مشکلات دیگر را نیز در ادامه برای فرد به همراه داشته باشد. در مواردی که لب بالا کوتاه بوده و استخوان اضافی بطور عمودی در فک بالا وجود داشته باشد، لب ها معمولاً بدون تلاش برای بستن آنها باز می مانند و دلیل این موضوع اضافه بودن یک سوم پایینی صورت است. در نتیجه، این شرایط می تواند باعث ایجاد بوی نامطلوب دهان و تشدید مشکل شود. علاوه بر این در نوع حاد بیماری، تاثیرات منفی شدید بر وضعیت صحبت کردن فرد خواهد داشت و اغلب با درد در ناحیه مفصل فک همراه است.

مدت زمان بهبود پس از جراحی

بسته به نوع مشکل بیمار، مدت زمان درمان و دوره بهبود متفاوت است منتهی از آنجائیکه در بعضی عارضه های فکی مدت زمان درمان طولانی است و احتمالاً مراقبت های خاصی نیاز دارد انگیزه بیمار و اراده قوی آن و در نهایت همکاری او باعث رسیدن به بهترین جوابگیری از جراحی می شود.

نکات مهم این مرکز برای انجام جراحی فک صورت:

به علت پیچیدگی های این نوع عمل صرفاً تعداد محدودی از دندانپزشکان توانائی انجام دقیق و حساب شده این نوع جراحی را دارا می باشند. ضمناً تجربه و تخصص نقش بسیار مهمی در انجام این نوع جراحی دارد. پزشکان مربوط به این نوع جراحی در مرکز دکتر یگانه تجربه بالای 15سال را دارند و تمامی آنها سخترین جراحی های فک و صورت را پشت سر گذاشته اند. از طرفی چون طول درمان کوتاه نیست و بیمار می بایست مدام تحت نظر پزشک خود قرار داشته باشد، از این رو اعتبار نقش زیادی در انتخاب شما دارد. پس برای انتخاب مرکز مورد نظر به اعتبار تیم پزشکی خود دقت نمائید.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



جراحی لثه
جراحی لثه چیست؟ و چه زمانی جراحی لثه انجام می شود:

جراحی لثه اولین انتخاب برای درمان مشکلات لثه نیست. در اکثر مواقع، این روش انتخابی است که پس از بسیاری از ترمیم های کم تهاجمی و درمان های بدون جراحی بر روی لثه ها انجام می شود. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در مراحل پیشرفته بیماری لثه به دنبال درمان مشکل خود می روند، به همین خاطر در اکثر مراکز درمانی ،جراحی لثه برای آنها تجویز می شود. با این وجود در این مرکز ابتدا روش های درمانی دیگر به بیمار ارائه می شود. در اکثر مواقع ابتدا علائم مربوط به مشکل لثه همچون التهاب لثه یا موارد پیشرفته تر بیماری لثه را بررسی می کنیم و بر اساس تشخیص مان از یک برنامه درمانی مناسب با توجه به مرحله پیشرفت مشکل استفاده می نمائیم.

این برنامه درمانی با تمیز کردن عمیق دندان ها در محل ریشه ها شروع می شود و از این روش به همراه درمان های مورد نیاز دیگر توسط پریودنتیست یا متخصص و جراح لثه استفاده می گردد. جراح لثه میزان عمیق بودن پیشرفت بیماری لثه را تخمین می زند و مقدار ترمیم مورد نیاز برای لثه را مشخص می کند. در این حالت از یک نمودار پیشرفت استفاده می شود که معمولاً مقیاس آن بر اساس میلیمتر است و برای رفع مشکل بیمار ریشه های دندان تمیز شده، آنتی بیوتیک، داروهای ضد میکروب یا سایر انواع داروها برای مبارزه با رشد باکتری در زیر خط لثه برای بیمار تجویز   می شود. در ادامه لازم است مراقبت های لازم در خانه و نحوه حفظ بهداشت دهان با استفاده از دهان شویه ها، خمیردندان ها و مسواک های خاص برای بیمار مشخص گردد.

اگر عمق بیماری لثه یا پاکت های تشکیل شده در اطراف دندان ها از نظر اندازه کاهش پیدا نکرد و با گذشت زمان این کیسه ها به دندان ها فشار بیشتری را وارد کردند، عمل جراحی لثه انتخاب بعدی قابل استفاده برای رفع مشکل بیمار خواهد بود. جراحی لثه یا پریودنتال شباهت خاص با هرس کردن درخت دارد. در این حالت مشابه هرس کردن شاخه های اضافی، خشک شده و دارای مشکل به منظور کمک به رشد درخت، بخش هایی از لثه که دارای مشکل هستند، حذف یا ترمیم می شوند و به این ترتیب امکان رشد مناسب سایر اجزای لثه فراهم می گردد. علاوه بر این در برخی موارد نیاز به پیوند بافت جدید در محل آسیب دیده وجود دارد. نجات دندان ها هدف اصلی این مرکز است، در این حالت فرد ممکن است از سطح سلامتی کافی برای این عمل جراحی برخوردار نباشد و این مسائل نیز می تواند عامل های تعیین کننده در انتخاب روش درمانی جراحی لثه باشد.

مدت زمان بهبود پس از عمل:

طبیعتاً جراحی لثه همانند اکثر جراحی ها دارای ناراحتی و دوره نقاهت کوتاهی می باشد. ضمن آنکه لثه از ناحیه های حساس بدن است. منتهی با تزریق به موقع مسکن ها و تجویز داروهای مناسب ضد اتهاب و بی حسی موضعی می توان این دوره را آسانتر کرد تا بیمار کمترین  فشار را متحمل شود اگر عوارض این دوره پس از حدود سه روز باقی بماند، بهتر است بیمار با جراح خود برای بررسی مشکل احتمالی تماس بگیرد. در اکثر روش های جراحی لثه، بافت پیوندی با یک لایه خاص به صورت قالب پوشانده می شود تا به این ترتیب از بافت پیوندی در ناحیه مورد نظر برای مدت تقریباً دو هفته یا بیشتر محافظت شود. بخیه های استفاده شده در عمل جراحی لثه می توانند پس از مدتی حل شده و جذب شوند یا نیازمند کشیده شدن در حدود 10 روز پس از عمل جراحی لثه باشند.

نکات مهم این مرکز برای انجام جراحی لثه:

چون اولین اقدام برای بیماری های لثه، عمل و پیوند نیست تخصص پزشک در تشخیص وضعیت و مرحله بیماری بسیار حائز اهمیت است. لذا از آنجائیکه هدف اصلی ما بهبود بیمار بدون عمل جراحی است می توانید با اطمینان خاطر به مرکز دکتر یگانه مراجعه نمائید و مراحل بیماری خود را مورد بررسی قرار دهید.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



ایمپلنت
ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط دندانپزشک در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن حداقل 2 ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد. از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر به سزایی در چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد و از طرفی نداشتن دندان، آسیب جدی به دستگاه گوارش وارد می نماید. با استفاده از ایمپلنت های دندانی می توان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن، چهره طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد باز گرداند. کاشت ایمپلنت از سن 18 سال می باشد.

چنانچه تنها یک دندان از دست رفته باشد

برای پر کردن این فضای بی دندانی، از روشی به نام ایمپلنت استفاده می شود. در این درمان، نیاز به تراش دندان های مجاور ناحیه بی دندانی برای جایگزینی دندان نیست. پایه ایمپلنت در ناحیه خالی جاگذاری می شود و پروتز روی آن ثابت می شود.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



چنانچه چند دندان از دست رفته باشد

برای پر کردن این نوع ناحیه بی دندانی، می توان از ایمپلنت بصورت بریج یا ایمپلنت های تک واحدی استفاده کرد که نیازی به تراشیدن دندان های مجاور ندارد. پروتزها به پایه های ایمپلنت بسته می شود.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



چنانچه همه دندان ها از دست رفته باشد

در این درمان می توان از دو روش استفاده نمود روش اول که می توان از تعدادی ایمپلنت در فک بالا و پائین استفاده کرد و بعد بصورت روکش ثابت به بیمار لبخند زیبا ارائه نمود و روش دیگر این است که از پروتز متحرک کامل برای فک بالا و پائین استفاده شود.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



نکات مهم این مرکز برای انجام ایمپلنت:

کار گذاشتن پایه تیتانیومی در لثه بسیار امر مهمی است و انجام این کار نیاز به تخصص بسیار بالا و تجهیزات مناسب دارد دندانپزشک می بایست پایه تیتانیومی را دقیق و مناسب کار بگذارد و از آنجائیکه در این روش بخاطر پیچ کردن ایمپلنت درلثه، اشتباه پزشک جبران پذیر نمی باشد در این مرکز صرفاً مجربترین متخصص ها  انجام این کار را بعهده دارند. ضمناً تهیه پروتز مناسب که دقیقاً در جای خود قرار بگیرد (جلو و عقب یا بالاو پائین نباشد) ظرافت و سلیقه زیادی نیاز دارد که یکی از مهمترین دستاوردهای ما بر پایه همین امر است.از طرفی استفاده از بهترین ایمپلنت های شرکت های معتبر اروپا و امریکا در مرکز دکتر یگانه موجود می باشد. 


ارتودنسی
اردتودنسی چیست؟

ارتودنسی ثابت و متحرک یک رویکرد درمانی دندان پزشکی است که برای بیمارانی استفاده می‌شود که نحوه قرارگیری دندان‌های آن‌ها در دهان به خاطر کوچک بودن فک نامناسب است و دندان‌ها به صورت صحیح قرار نگرفته اند. به همین دلیل بیمار با مشکل در هنگام جویدن یا گاز گرفتن مواجه می‌شود. در ضمن بهبود ظاهر دندان ها و طرح لبخند نیز با ارتودنسی برای بیمار مهیا می شود.

انواع ارتودنسی

دو نوع اصلی ارتودنسی که برای صاف کردن دندان ها در افراد استفاده می گردد، عبارتست از ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک. نوع دیگر، ارتودنسی نامرئی است. در ادامه هر سه نوع ارتودنسی شرح داده می شود.

ارتودنسی ثابت

رایجترین نوع ارتودنسی مورد استفاده، ارتودنسی ثابت است. از این روش زمانی استفاده می گردد که دقت عملکرد برای پزشک اهمیت داشته باشد. هر چند در این حالت بیمار می‌تواند بطور عادی غذا بخورد، اما باید از مصرف بعضی غذاها و نوشیدنی‌ها در زمان استفاده ازارتودنسی ثابت اجتناب کرد. برای مثال نوشیدنی‌های حاوی کربونات، شیرینی سفت یا تافی از مواردی است که فرد باید از مصرف آن‌ها خودداری کند. افرادی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند باید دندانپزشک را در جریان قرار دهند تا در صورت لزوم محافظ‌های لثه خاص برایشان تجویز شود. رایجترین نوع ارتودنسی ثابت، از براکت فلزی و سرامیکی می باشد.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



ارتودنسی متحرک

از ارتودنسی متحرک برای مشکلات فکی استفاده می شود. هنگام استفاده از این روش می‌توان لوازم ارتودنسی را برای تمیز کردن پس از غذا خوردن یا برای نخ دندان کشیدن از دهان خارج کرد. در مواردی، ممکن است دندانپزشک به بیمار توصیه کند در هنگام انجام فعالیت‌های مانند نواختن یک ساز بادی یا دوچرخه سواری ارتودنسی متحرک را از دهان خود خارج کند.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی دندان از مواد پلاستیک شفاف و سخت برای ردیف کردن دندان‌ ها استفاده می‌کند. در این رابطه برای بیماران از انواع نسبتاً متفاوتی استفاده می‌شود. هر مجموعه از این ارتودنسی برای دو هفته قبل از جایگزینی آن با مجموعه جدید استفاده می گردد. ارتودنسی نامرئی از پلاستیک شفاف ساخته شده و به همین خاطر تقریباً غیر قابل رویت است. به این ترتیب اطرافیان بیمار اصلا متوجه نمی‌شود که وی از این درمان برای ردیف کردن دندان‌های خود استفاده کرده است. این پلاستیک های شفاف در هر روز باید برای 22 تا 23 ساعت مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود. این ارتودنسی را می‌توان به راحتی برای غذا خوردن، نوشیدن، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از دهان خارج کرد. برای استفاده از این روش باید همه دندان‌های دائمی رشد کرده باشد.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه



ارتودنسی پیشگیری انجمن متخصصین ارتودنسی امریکا سن هفت سالگی را سن ارتودنسی و سن مناسب برای اولین معاینه جهت بررسی لزوم ارتودنسی دندان کودکان ذکر کرده است. در این سن غالب دندان های شیری و تعدادی از دندان های دائمی رویش پیدا کرده‌اند و برای دندانپزشک امکان ارزیابی دقیقی از وضعیت کلی دندان ها، فک بالا و فک پایین بیمار را فراهم می‌کند.

نکات مهم این مرکز برای انجام ارتودنسی:
در ارتودنسی استفاده از جدیدترین روش ها و متریال مرغوب بسیار مهم است و به دستیابی بهترین نتیجه کمک میکند این مرکز با ارتباط گسترده خود با کشورهای اروپایی و امریکائی تهیه این محصولات را مهیا ساخته است و شما می توانید با خیال راحت بهترین درمان را داشته باشید.


لبخند هالیوودی در مجموعه دندانپزشکی مجهز دکتر یگانه

کلینیک: کاشانی، نبش ورزی شمالی، خیابان اول شرقی، بالای گل فروشی مینیاتور پلاک 4، ساختمان مینیاتور، طبقه 3، واحد 9 و 10 مطب: الهیه، میدان تختی، نبش خیابان هفدهم تختی، پلاک 8، ساختمان رز، طبقه 2، واحد 204 مطب: سهروردی شمالی، پایین تر از میدان پالیزی، خیابان توپچی، پلاک 42، طبقه اول، واحد 11




تماس مستقیم
کلینیک کاشانی:   02144155090 - 02144154090 مطب الهیه:   02122392365 - 02122392366 مطب سهروردی:   02188516670 - 02188765411
برای مشاهده کاتالوگ کلیک کنید








۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن