تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796779145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قلب به روایت رادیو سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ چهارم مهر ماه، همزمان با روز جهانی قلب موضوع « چگونه قلبی سالم داشته باشیم؟ را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.



به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز یکشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر مریم مشکانی فراهانی، متخصص قلب و عروق به این پرسش که « چگونه قلبی سالم داشته باشیم؟» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد. مراحل پس از تجمیع و فرآوری عسل در «غذا، سلامت، زندگی» برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت این شبکه رادیویی است، امروز با حضور یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی به موضوع «انواع عسل و مراحل و فرایند تجمیع تا بسته بندی» می پردازد.

این برنامه درباره تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی است.

در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» به موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در دوره های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) پرداخته می شود.

روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

گفتنی است، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود. سواد از نوع اقتصادی!؟ به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی، روز یکشنبه، با حضور دکتر نسرین جعفری کادیجانی، روانشناس از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به این پرسش که «آشنایی با انواعِ سواد و ارتباط آن با سلامت روان» پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون روزنگار انقلاب، تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 می توانند با این برنامه رادیویی ارتباط برقرار کنند. درباره سندرم قلب شکسته چه می دانید؟ برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر علی ناظری، روانشناس به موضوع «با قلبِ شکسته چه رفتاری داشته باشیم» می پردازد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود. گفت و گو با امدادگران دفاع مقدس در «یاد یاران» برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکشنبه در گفت و گو با دکتر عباس شجاعی، امدادگر دوران دفاع مقدس به زندگی این امدادگر دفاع مقدس و شرح خاطرات دوران دفاع مقدس می پردازد.

رویکرد این برنامه بررسی مشکلات پزشکی، روانی، ‌اجتماعی و ....جانبازان وایثارگران؛ و بیان خاطرات،‌ شعرخوانی، متن خوانی ایثارگران است.

یادآور می شود، برنامه «یاد یاران»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 12:55 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود. با ویژگی‌های سبک ارتباطی مقتدرانه آشنا شوید برنامه «یکی مثل همه»، روز یک شنبه، با حضور دکتر مصطفی فروتن، روانشناس به پرسش های شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش در باره «آشنایی با ویژگی‌های روانشناختی افراد با سبک ارتباطی مقتدرانه» پاسخ می دهد.

یادآور می شود، «یکی مثل همه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه پخش می شود.

شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 می توانند با این برنامه رادیویی ارتباط برقرار کنند. «نیم نگاه» و برنامه های کاهش آسیب اجتماعی در مدارس «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است، که روز یکشنبه، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضور نادر منصور کیایی، مدیر کل دفتر مراقبت از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش و مجید رضازاده، رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، به بررسی و تحلیل کارشناسی برنامه های کاهش آسیب آموزش و پرورش خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.




یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 12:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن