تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797686379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست پر برانکو برای جام حذفی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک سی‌ودوم رقابت‌های جام حذفی باید در شیراز به مصاف تیم قشقایی این شهر برود. این در حالی است که نام ۶ بازیکن پرسپولیس در فهرست کارلوس کی‌روش برای دیدار با ازبکستان و کره جنوبی در رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیده می‌شود.


با این وجود باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در جام حذفی و در غیاب ملی‌پوشان به مصاف قشقایی شیراز برود. این در حالی است که به نظر نمی‌رسد تیم برانکو مشکلی از نظر کمبود بازیکن داشته باشد زیرا پیرو صحبت‌های سرمربی کروات سرخپوشان این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است.


 پرسپولیس با وجود داشتن ۶ ملی‌پوش از حضور ۲۰ بازیکن دیگر برخوردار است که اکثر آن‌ها نیز بازیکنان با تجربه ای هستند.


در حال حاضر علیرضا بیرانوند، سه مدافع یعنی سید جلال حسینی، محمد انصاری و رامین رضاییان، دو مهاجم این تیم یعنی مهدی طارمی و وحید امیری در اردوی تیم ملی حضور دارند.


علیرضا بیرانوند در حال حاضر عملکرد خوبی درون دروازه پرسپولیس داشته و گلر اول تیم برانکو است اما رادوشویچ دروازه بان کروات نیز گلر با تجربه ای است و حتی سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز در کارنامه دارد و می‌تواند جایگزین بیرانوند در جام حذفی شود.


از طرفی دیگر هر دو مدافع میانی اصلی سرخپوشان یعنی محمد انصاری و سید جلال حسینی در تیم ملی هستند اما برانکو می‌تواند از حسین ماهینی و الکسی پلی‌یانسکی در دفاع میانی استفاده کند. صادق محرمی هم که پیش از آغاز فصل برانکو از وی تعریف و تمجید زیادی می‌کرد می‌تواند در جام حذفی کمک تیمش در پست دفاع راست کند. در دفاع چپ هم ربیع‌خواه حضور دارد.


اما در خط میانی هیچ سرخپوشی به تیم ملی دعوت نشده است و برانکو ترکیب کامیابی‌نیا، مسلمان، احمدزاده و عالیشاه را در اختیار دارد.


در خط حمله هم دو پرسپولیسی یعنی وحید امیری و مهدی طارمی در تیم ملی حضور دارند. سرمربی کروات پرسپولیس در طول فصل زوج علیپور امیری و علیپور و طارمی را در مسابقات لیگ مورد استفاده قرار می‌داد اما این بار ولادمیر پریموف اوکراینی زوج علیپور در جام حذفی خواهد بود.


سرمربی پرسپولیس روی نیمکت هم در خطوط مختلف بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی دارد. وی درویش‌وند جوان را روی نیمکت تیمش به عنوان دروازه‌بان دارد. در خط دفاعی آنتونی گولچ، محمد آرام‌طبع و حامد آقایی جوان حضور دارند. در خط میانی محمد رحمتی، احسان الوان‌زاده و احمد نوراللهی  هستند که می‌توانند کمک حال تیم برانکو باشند و در خط حمله هم شهاب زاهدی و رضا کرملا چعب در اختیار تیم هستند.


برانکو همیشه به این موضوع اذعان داشته است که کادر بازیکنان کاملی دارد و در این مسابقه هم نیازی به حضور بازیکنان ملی پوش نبود که بخواهند این بازی را به خاطر آن‌ها لغو کنند.




۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن