تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797733779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيت‌المال را در استقلال حيف و ميل كردند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بيت‌المال را در استقلال حيف و ميل كردند!
ريخت و پاش‌هاي استقلال در نقل و انتقالات تابستاني باعث شد تا وزير ورزش حمله تندي به مديرعامل سابق باشگاه انجام داده و او را به يک سري تعهدات ناروا متهم کند.
نویسنده : مانی سعیدی 


روزها كه مي‌گذرد پرده‌ها هم كنار مي‌رود تا اختلافاتي كه منجر به جدا شدن مسيرها مي‌شود، عيان‌تر شود، مانند ماجراي خداحافظي ناگهاني بهرام‌افشارزاده از استقلال، آن روزها به بهانه بازنشسته بودن عذر مديرعامل آبي‌ها خواسته شد اما خبرها حاكي از نارضايتي محمود گودرزي در استقلال داشت، گفته مي‌شد اختلاف وزير ورزش و افشارزاده بالا گرفته و پس از بركناري افشارزاده از پست مديركلي امور وزارتي وزارت ورزش، نوبت رفتن او از استقلال هم رسيده بود تا ابتدا حكم جانشين افشارزاده براي رضا حسني‌خو، مديركل حراست وزارت بخورد و بعد از استعفاي حسني‌خو، اين اكبرافتخاري رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با حكم وزير ورزش به ساختمان آبي باشگاه استقلال در سعادت‌آباد برود. حالا چند ماه بعد از رفتن افشارزاده به بهانه منع به‌كارگيري بازنشسته‌ها، مصاحبه تند وزير ورزش با يكي از رسانه‌ها پرده از اختلافات برداشته است، اختلافاتي كه در نهايت به جدايي مسير گودرزي و افشارزاده پس از تنها دو سال همكاري انجاميد. گودرزي در اين مصاحبه تند، به هزينه بسيار بالاي استقلال در فصل نقل و انتقلات كه عنوان گران‌ترين تيم ليگ را به نام استقلال زد، اشاره كرده تا به نوعي دليل جدايي افشارزاده را افشا كند.
    ***

اوايل مرداد بعد از پايان فصل نقل و انتقالات بود كه سايت رسمي سازمان ليگ با توجه به دستور وزارت ورزش، مبلغ قرارداد بازيكنان تيم‌هاي ليگ برتري را منتشر كرد و در اين بين اين آبي‌هاي تهراني بودند كه با توجه به آوردن منصوريان، در فصل نقل و انتقالات حسابي دست و دلباز نشان داده بودند و با هزينه 22 ميلياردي براي جذب بازيكن، گران‌ترين تيم ليگ برتر فوتبال اعلام شود. البته از همان روزهاي ابتدايي نقل و انتقالات مشخص بود كه‌ آبي‌پوشان با دستي پر وارد بازار شده‌اند تا با جذب بازيكناني كه منصوريان مي‌خواست، ناكامي‌هاي چند فصل اخيرشان را جبران كنند. استقلال با بازيکناني مثل مهدي رحمتي، خسرو حيدري، اميد ابراهيمي، بختيار رحماني، ورياغفوري، امين حاج‌محمدي، کاوه رضايي و هرائر مگويان بازيکناني هستند که با استقلال قراردادهاي ميلياردي امضا کرده‌اند و نکته جالب اينکه قرارداد بازيکن جواني مثل فرشيد باقري و محمدحسين کنعاني‌زادگان نزديک به يک ميليارد تومان است. همچنين يكي ديگر از موارد عجيب قرارداد بازيكني مانند امين حاج‌محمدي بود، مدافعي كه در فصل گذشته بيشتر بازي‌هاي را از روي سكو يا نيمكت تماشا كرده بود، اما قرارداد 900 ميليوني‌اش در فصل جديد به يك ميليارد و 100 ميليون رسيده بود و بازيكني مانند فرشيد باقري كه فصل پيش قرارداد 150 ميليوني با صبا داشت، به قرارداد 900 ميليوني به استقلال پيوست.

اين ولخرجي‌ها صداي وزير را در روزهاي فصل نقل و انتقالات درآورد تا اواسط خرداد به افشارزاده در اين رابطه هشدار دهد و همين سبب شد تا گروهي از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش تجمع كنند و وزير را پرسپوليسي خطاب كنند، تجمعي كه وزير در مصاحبه‌اي كه از او ديروز منتشر شد، درباره آن گفته است: «آقاي افشارزاده به علت اينکه هزينه بسيار زيادي را به بيت‌المال تحميل کردند، من از ايشان رضايت نداشتم. ايشان طبق صورتي که خودشان داده‌اند با 28 ميليارد تومان تيم را بسته‌اند و هزينه کرده‌اند. آقاي طاهري در پرسپوليس، 15 ميليارد هزينه کرده‌اند. به چه حقي اين کار را کرده‌اند؟! البته 22 ميليارد گفته‌اند و 6 ميليارد بابت چيز ديگري بوده، اما همين 22 ميليارد رقم کمي نيست. اگر با 15ميليارد پرسپوليس مقايسه کنيم، اختلاف زيادي دارد - که تازه آن 15 ميليارد هم شايد عدد بزرگي باشد. گران‌ترين بازيکنان و مربيان را در تيم استقلال جمع کرده بودند! من مخالفت کردم و بلافاصله زد و بندهايي شد و عده‌اي را فرستادند تا در جلوي وزارت ورزش به من ناسزا بگويند که چرا من جلوي اسراف بيت‌المال را مي‌گيرم! من اين کار را کردم که اين دو تيم، زيان ‌روي دست مردم نگذارند، چون بيت‌المال، سهم مردم است. دولت، نماينده مردم است. نفس اين آقايان از جاي گرم درمي‌آمد که اين پول‌ها را خرج مي‌کردند؟!» گودرزي در اين مصاحبه گفته است هيچ کدام از اعضاي هيئت مديره خبر نداشتند که افشارزاده با چنين رقم‌هايي قرارداد بسته است: «من بايد ببينم چه اتفاقي مي‌افتد که بازيکن 120ميليون توماني را، 900 ميليون تومان مي‌خرند! حالا اگر شما باشيد، اجازه مي‌دهيد که يک مدير با اين روحيه و اين ويژگي که هيچ‌گونه محدوديتي براي خودش در هزينه کردن و پول دادن و پرداخت کردن قائل نيست، ادامه کار بدهد؟!‌ ولو ۵۰ سال هم سابقه داشته باشد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن