تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796361743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله هاشمی: متأسفانه برخی با جناح بازی درصدد مصادره دستاوردهای دفاع مقدس و انحصارطلبی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله هاشمی: متأسفانه برخی با جناح بازی درصدد مصادره دستاوردهای دفاع مقدس و انحصارطلبی هستند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی‌ها با همه مکنت مالی که دارند، هیچ توجهی به نیازهای دیگران ندارند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز(چهارشنبه 24 شهریور) در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات خاورمیانه ـ ترکیه 2014 و تجلیل از روسای برتر استانی سال 94 فدراسیونهای ورزشی بنیاد بیماران خاص و پیوند اعضا، با اشاره به تلفیق تلخی و شیرینی در روحیات و بیماری و سلامتی در جسم انسان، گفت: براساس راز آفرینش، تمام حرکات و سکنات هر یک از اعضای بدن درسی برای شناختن بهتر آفریدگاری است که زمین و آسمان، انسان را خلق کرده است.

وی با یادآوری این شعر سعدی شیرازی که «بنی آدم اعضای یک پیکرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند»، به روایتی از پیامبر مکرّم اسلام(ص) در خصوص شباهت جامعه با پیکر انسان اشاره کرد و ادامه داد: وقتی با هم دوستی و نسبت به هم احساس و عاطفه داشته باشیم و غم و شادی دیگران، غم و شادی ما باشد، جامعه ما موفق است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان سوابق فرهنگی و تمدنی ایران در طول تاریخ، تصریح کرد: ملت ایران از لحاظ تعاطف و محبت به هم نوع، در بین ملتهای دنیا سرآمد است.

هاشمی رفسنجانی با تشریح عوامل مثبت و منفی برای بقا یا تخریب اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه‌ بشری، به خصوص در جوامعی که ادعای برخورداری از اخلاق اسلامی می‌کنند، اظهار کرد: آن روز که جامعه دچار خودخواهی شود، باید منتظر خطر باشیم، چون مطمئناً آن جامعه از رحمت خدا محروم می‌شود.

وی با بیان این جمله که «همه اعضای جامعه باید به نیازهای همدیگر توجه داشته باشند»، گفت: بعضی‌ها با همه مکنت مالی که دارند، هیچ توجهی به نیازهای دیگران ندارند و بعضی‌ها اندک مال و نان خود را با نیازمندان می‌خورند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این نکته که «اگر با هم باشیم، هیچ دشمن خارجی نمی‌تواند ما را شکست دهد»، به شرایط روحی، عاطفی و همدلی و برادری اوایل انقلاب اشاره کرد وافزود: نیروهای نظامی و مردمی با رشادت و از خود گذشتگی، ارتش بعث را که از طرف شرق، غرب، ارتجاع و ستون پنجم منافقین، همه‌گونه حمایتهای مالی، نظامی‌، اطلاعاتی، جاسوسی و تبلیغاتی می‌شد، شکست دادند و پس از جنگ زیربناهای کشور را ساختند. ولی متأسفانه برخی با جناح بازی و سوء استفاده درصدد مصادره دستاوردهای دفاع مقدس و انحصار طلبی هستند.

هاشمی رفسنجانی با تشریح اخلاقیات اسلامی و یادآوری سوابق تمدنی و فرهنگی مردم ایران در تاریخ، ادامه داد: برای تقویت روح برادری در جامعه به اخلاقیات اسلام و آداب ایرانیان اصیل برگردیم.

وی با اشاره به اوضاع بیماران خاص در اولین سالهای دهه هفتاد، گفت: یک بیمار برای دیالیز، مجبور بود از راه طولانی روستا و شهر، خود را به تهران برساند اما امروز خدا را شکر در همه جای کشور، وسایل اولیه بیماران خاص وجود دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ورزش را عامل اصلی برای تقویت روحی بیماران خاص دانست و با اشاره به ویژگی‌های میادین ورزشی، مخصوصاً در میادین قهرمانی، گفت: خدا را شکر روح پهلوانی در ورزشکاران ایرانی هست که حتی در میادین ورزش قهرمانی، اخلاق را رعایت می‌کنند.

وی با ابراز خوشحالی از موفقیتهای جوانان ایرانی در میادین ورزشی بین‌المللی، به درخشش ورزشکاران در المپیک 2016 ریو اشاره کرد و افزود: نکته ظریف در وجود ورزشکاران و قهرمانان ایرانی، توجه خاص آنان به علم و دانش است که امسال از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 5 نفر در المپیک مدال آوردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر توصیه‌های فراوان قرآن برای گسترش روحیه ایثار در جامعه، گفت: از کسانی که مقدمات آسایش روحی نیازمندان را فراهم و یا از کسانی که با کمکهای مادی، برای کم کردن رنج بیماران تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم که بهترین عبادتها را انجام می‌دهند.






۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن