تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797720320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ جهانی در مقیاس منطقه ای و کشوری آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزیر کشور:
جنگ جهانی در مقیاس منطقه ای و کشوری آغاز شده است

وزیر کشور


شناسهٔ خبر: 3764589 - پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- وزیر کشور گفت: امروز با حمایت استکبار و دولتهای خودفروخته و اجیر شدن عده ای از خدا بی خبر می توان گفت جنگ جهانی در مقیاس کشوری و منطقه ای آغاز شده و آرامش دنیا را بر هم زده است. به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در همایش دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان قزوین در سالن تربیت معلم شهید رجایی گفت: باید بدانیم کجا بودیم و امروز در چه جایگاهی هستیم و افق دیدمان به کجاست تا در مسیر درست حرکت کنیم. وی افزود: مسئولیت در نطام اسلامی برای ما تعهد اجتماعی؛ تاریخی، دینی و الهی دارد و براحتی نباید در صندلی های خود تکیه کنیم و ادعای بیجا داشته باشیم. وزیر کشور تصریح کرد: در حکومت دینی همه باید پاسخگوی مردم باشیم زیرا همواره در معرض داوری و رصد هستیم و چون میراث دار شهدا هستیم باید صادقانه به مردم خدمت کنیم. رحمانی فضلی یادآورشد: سختی های زیادی کشیده ایم تا این حکومت برپا شود و باید قدردان نظامی باشیم که با معنویت، صلابت وهدایت امام راحل و حمایت مردم شکل گرفت و توانستیم بر طاغوتی بزرگ غلبه کنیم و امروز باید با قدرت از این دستاورد دفاع کنیم. مدیون مردم هستیم وی گفت: ما مدیون مردم خوب و مومن کشور هستیم و باید با کرامت و صداقت پاسخگوی آنها باشیم و اگر امروز مردم رئیس جمهور، وزیر، وکیل و مدیر تعیین کرده اند ما هم باید با برنامه ریزی مناسب و موثر با کار بی منت به آنها پاسخ دهیم و برای افزایش بهره وری تلاش کنیم.

جایگاه ایران باورکردنی نیست وزیر کشور با بیان موقعیت کنونی ایران اسلامی تصریح کرد: دشمنان با راه انداختن جنگ، ترور وخشونت و صدها توطئه تلاش کردند به ما آسیب بزنند اما به یاری خداوند ملت ما آبدیده شد و مصمم و با تجربه تر گامهای خود را در مسیر متعالی و ارزشی دنبال کرد. وی اضافه کرد: امروز علیرغم همه توطئه های ۳۷ ساله، ایران اسلامی به عنوان یک کشور مستقل در جهان مطرح شده و با استقلال مبتنی بر توانمند های واقعی، الگوی حکومت دینی را به دنیا ارائه کرده و در همه جا مطرح شده ایم. رحمانی فضلی تصریح کرد: در شرایطی که بی ثباتی، ناپایداری، آشفتگی و نابودی ویرانگری در کشورهای منطقه بروز کرده و عده ای از خدا بی خبر با تفسیر غلط از قرآن فرقه های انحرافی ایجاد کرده اند و الت دست ابرقدرتها و استکبار و آمریکا شده اند و صهیونیست ها نیز ازآنها دفاع می کنند ایران اسلامی دارای امنیتی پایدار است و دوست و دشمن این اقتدار و امنیت را باور دارند. وی گفت: رسیدن به صلح و آرامش در کشورهای اطراف سالها زمان می خواهد و باید گفت «جنگ جهانی در مقیاسی کوچک و منطقه ای» آغاز شده و در جریان است و استکبار اولین دشمنی را با ایران اسلامی دارد و هرگز از آن عقب گرد نخواهد کرد. وزیر کشور بیان کرد: مردم و مسئولان مراقب باشند و دچار تحلیل غلط نشوند و بدانند نباید ساده اندیش باشیم و به دشمن اعتماد کنیم و بدانیم دشمنی با ایران اسلامی تا زمانی که بر اصول خود پایبند باشیم و مسیر امام را ادامه بدهیم تداوم خواهد داشت. وی گفت: دشمنان تا زمانی با ما مقابله می کنند که دیگر اقتدار و استقلالی نداشته باشیم و از ارزشهای دینی دست برداریم و انسجام کشور از میان برود و اگر اینگونه شود که از رهبری دست برداریم و وحدتمان را کنار بگذاریم شرایط ما از کشورهای منطقه بدتر خواهد شد.

رحمانی فضلی اظهارداشت: این کشورها دیگر بزودی چهره آرامش و صلح را به خود نخواهند دید و اگر ایران به درخواست سران برخی کشورها از آنها دفاع نمی کرد معلوم نبود امروز چه سرنوشتی داشتند. وی گفت: در حوزه سیاست داخلی در آرامش و امنیت پایدار و انسجام و حدت هستیم و خوشبختانه مجلس و دولت و قوای سه گانه با وحدت و تابیعت از رهبری در امور جلو می روند و دیگر مانند گذشته که هر روز یک سی دی منتشر می شد و شاهد قهرهای ۱۰ روزه بودیم و علیه یکدیگر موضع می گرفتند را نداریم و آرامش ما مثال زدنی است. وزیر کشور بیان کرد:شمامسئولان سرنوشت و زندگی مردم را دردست دارید و شرایط رفاه اجتماعی و سیاسی و معیشت آنها با شماست و اگر قدردان نباشید و صادقانه خدمت نکنید اول خودتان و سپس مردم و کشور آسیب خواهند دید. همه استانها توان اداره خود را دارند وزیر کشور بیان کرد: همه استانهای کشور توان اداره خود را دارند البته برخی جلوترند و ظرفیت بیشتری دارند و برخی عقب مانده اند اما استان قزوین از مناطق پیشرو و با ظرفیت کشور است که با داشتن مدیران شایسته، ظرفیت های علمی، دانشگاهی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری بالا می تواند خود را اداره کرده و برای سرمایه گذاران هم جذابیت داشته باشد. وی اضافه کرد: قزوین در مدل های توسعه ای هیچ کمبودی ندارد و شما می توانید نهضت توسعه پایدار را در ایران رهبری و پیشگامی کنید. اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش رونق کشور رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد: مهمترین نسخه شفابخش در حوزه اقتصاد که طبیب انقلاب اسلامی آن را تجویز کرده اند «اقتصاد مقاومتی» است که از اجرای آن هیچ چاره ای نداریم و ملزم و مجبور به عمل کردن به آن هستیم. وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از نظر سیاسی هم برای ما مهم است و موجب وحدت، همگرایی وانسجام مردم می شود و از نظر مردم هم مهم است چون می تواند شغل و رفاه اجتماعی و رفاه عمومی را منجر شود. وزیر کشور اظهارداشت: از نظر امنیتی هم اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و حیاتی است و اگر بخواهیم ظرفیت تهاجمی بالایی داشته باشیم باید به اقتصاد مقاومتی باور داشته و آن را عملیاتی کنیم.

استفاده از ظرفیت دانشگاهها ضروری است وی بیان کرد: باید از ظرفیت دانشگاهها و ایده های نوین و شرکت های دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم و فرمانداران، دهیاران و شهرداران می توانند با ایده های خود مسئولان را در اجرای کار کمک کنند. رحمانی فضلی تصریح کرد: تحقیق و توسعه بر اساس حرکتهای دانش بنیان ممکن می شود و امروز هم شما مدیران نباید فقط منتظر بخشنامه های دولتی باشید و بهره وری صفر و پایین دیگر مدیریت نیست و شما باید بتوانید در محل بخوبی از ایده های نو برای پشبرد امور استفاده کنید. نیازمند آموزش و یادگیری هستیم وی گفت: همه ما هنوز نیازمند آموزش و یادگیری هستیم و با مراجعه به دیگران و استفاده از مشورتهای تخصصی داخلی و خارجی باید بهره وری را بالا ببریم. وزیر کشور اضافه کرد: چرا باید صدور یک مجوز در صنعت و کشاورزی و تولید یک سال طول بکشد در حالی که این کار می تواند چند روزه انجام شود و امروز بر این باوریم با برنامه ریزی و عزم جدی می توانیم مجوزها را یک روزه صادر کرده و حامی تولیدکنندگان باشیم. قدردان رهبری و امنیت کشور باشیم وی یادآورشد: باید قدر رهبرانقلاب را که شخصیتی توام با تجربه، شجاعت، مبارزه، علم وخلق و رفتار بی نظیر است بدانیم و شکرگزار ایشان باشیم و باور کنیم که امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون ولایت است. وزیر کشور بیان کرد: از اختلاف و تفرقه و دو دستگی و حاشیه های مضر باید دوری کنیم و کاری نکنیم که با دست خودمان ریشه نظام را بزنیم. رحمانی فضلی اظهارداشت: اردیبشت ماه سال آینده شاید انتخاباتی دیگر خواهیم بود و نباید نگران باشیم و از امروز حاشیه درست کنیم زیرا همه احزاب سیاسی ما شناخته شده و شناسنامه دارند، افراد آنها مشخص است و مردم هم شناخت دارند و به هرکس دوست داشتند رای خواهند داد و ما باید بستر انتخابات سالم را مهیا کنیم. استان قزوین می تواند نقش تاریخی ایفا کند وزیر کشور در ادامه از قزوین به عنوان استانی تاریخ ساز یادکرد و اظهارداشت: قزوین در طول تاریخ تاثیرگذار و نقش آفرین بوده و موقعیت استراتژیکی دارد که برای کشورمان حیاتی است و امروز هم می تواند این نقش را احیا کرده و در اقتصاد، کشاورزی و گردشگری نقش اساسی در کشور ایفا کند و پیشرو باشد.     









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن