تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796849736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در خوزستان
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به سهمیه یک‌هزار و 200 نفری استخدامی استان از طریق کنکور سراسری و معرفی تقریباً 873 نفر برای انجام مراحل گزینش در دانشگاه فرهنگیان استان، جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان را تشریح کرد و از احتمال تجدیدنظر و اعلام تکمیل ظرفیت از سوی سازمان سنجش با توجه به پُر نشدن این سهمیه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر حرج چلداوی با بیان این‌که مصاحبه معرفی‌شدگان 2 برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در خوزستان از روز جمعه 12 شهریور آغاز می‌شود و تا چهارشنبه 17 شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: 873 نفر برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به استان معرفی شده که از این تعداد 313 نفر مرد و 560 نفر زن هستند و بیشترین کمبود نیز در داوطلبان مرد است.


وی با اشاره به سهمیه یک‌هزار و 200 نفری استخدامی استان از طریق کنکور سراسری برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: برای پذیرش این تعداد دانشجو سازمان سنجش می‌تواند حداکثر 2 برابر ظرفیت یعنی 2 هزار و 400 نفر را برای انجام مراحل بعدی گزینش به استان معرفی کند.


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این تعداد تنها 873 نفر که توانسته‌اند نمره حد نصاب علمی را برای انجام مراحل گزینش کسب کنند، معرفی شده‌اند که علت آن عدم وجود داوطلب، احراز نشدن شرط نمره علمی 6500 و یا شرط معدل 15 بوده است؛ البته این مشکل در کل کشور به‌وجود آمده و در تهران نیز شدیدتر است.


چلداوی افزود: با توجه به سهمیه استخدامی استان باید هزار و 600 داوطلب مرد و 719 داوطلب زن معرفی می‌شد اما در حال حاضر در بعضی رشته‌ها یک برابر ظرفیت و گاهی نیز هیچ داوطلبی معرفی نشده است، به همین دلیل ممکن است بسیاری از سهمیه‌های استخدامی استان خالی بماند.


به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که مراحل مصاحبه و معاینه پزشکی معرفی‌شدگان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استان از ساعت 8 صبح روز جمعه، 12 شهریورماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: این افراد لازم است بر اساس اطلاعیه‌ای که روی سایت آموزش‌وپرورش و همچنین سایت دانشگاه فرهنگیان استان قرار گرفته است، به‌ترتیب حروف الفبا برای انجام مصاحبه علمی و معاینات پزشکی به‌ترتیب به پردیس حضرت رسول اکرم(ص) برای داوطلبان مرد و پردیس فاطمه زهرا(س) اهواز برای داوطلبان زن مراجعه کنند.


چلداوی افزود: مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه علمی معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در استان تا روز چهارشنبه 17 شهریورماه به پایان می‌رسد؛ همچنین روز پنج‌شنبه، 18 شهریور برای افرادی که از مراحل گزینش جا مانده‌اند، در نظر گرفته شده است.


معاون اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان همچنین از احتمال تجدیدنظر در معرفی متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: استان‌ها در حال رایزنی با وزارت هستند و ممکن است از سوی سازمان سنجش یک فراخوان برای تکمیل ظرفیت اعلام شود؛ در حال حاضر منتظر نتایج این رایزنی‌ها هستیم.






۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن