تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797742631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین باند «زورگیران پروازی» متلاشی شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: با دستگیری اعضای یک باند دیگر از «دزدان پروازی» در مشهد مشخص شد که اعضای باند برای بازگرداندن وجوه مسروقه به شاکیان پرونده های سرقت در دیگر استان ها، به زورگیری از شهروندان مشهدی اقدام می کردند تا بتوانند رضایت شاکیانشان را با پول های زورگیری شده، جلب کنند!!
 

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این پرونده گفت: مدتی قبل دزدان خشنی در مشهد با عنوان «باند ضامن دارها» توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی دستگیر شدند که با پنچر کردن خودروی مشتری بانک ها، اموال و وجوه نقدی طعمه های خود را می ربودند.
 
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: بررسی های پلیسی نشان داد که اعضای این باند خطرناک از استان خوزستان وارد مشهد شده اند و با اجاره کردن منزلی به مدت 10 یا 15 روز دست به زورگیری می زنند و دوباره به خوزستان بازمی گردند. این در حالی بود که تحقیقات نشان می داد برخی از اعضای این باند دارای پرونده های کیفری و به ویژه سرقت در شهرهای دیگر کشور هستند و بعضی دیگر نیز در زندان به سر می برند اما باز هم اعضای باقی مانده باند همچنان به سرقت و زورگیری در شهرهای مختلف ادامه می دهند.
 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از آن که اعضای باند «ضامن دارها» با اعتراف به سرقت های متعدد در مشهد روانه زندان شدند، برخی دیگر از همدستان آن ها دوباره به مشهد بازگشتند و سرقت های خود را با زاغ زنی مشتریان بانک ها ادامه دادند که در نهایت اعضای این باند نیز با تلاش نیروهای انتظامی مشهد در چنگ قانون گرفتار شدند.
 

وی گفت: در همین حال بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی درباره برخی از متهمان تحت تعقیب در پرونده های دیگر بیانگر آن بود که اعضای باند «دزدان پروازی» در ماجرای برخی پرونده های زورگیری و سرقت در مشهد نقش دارند.
 
سرهنگ رزمخواه اضافه کرد: دوم و سوم شهریور، 2 پرونده زورگیری خشن با قداره کشی در مشهد مطرح شد که محتویات آن نشان می داد: اعضای یک باند پژوسوار با حمله به یک شهروند مشهدی و زخمی کردن وی با قمه، مبلغ 10 میلیون تومان وجه نقد او را سرقت کرده اند و روز بعد نیز افرادی با همین مشخصات و با پنچر کردن خودروی یک شهروند 7 میلیون تومان پول او را با توسل به زور ربوده اند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که «قداره کش ها» از اعضای تحت تعقیب «دزدان پروازی» هستند، افزود: بلافاصله گروه زبده ای از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ جوانبخت (رئیس اداره عملیات ویژه آگاهی) بررسی های تخصصی خود را در این باره آغاز کردند و با پیگیری سرنخ های موجود دریافتند که یکی از دزدان مذکور در پرونده سرقت 50 هزار دلاری مشهد نیز تحت تعقیب است. بنابراین آن ها با هماهنگی مقام قضایی و با انجام یکسری تحقیقات علمی و فنی موفق شدند مخفیگاه «قداره کش های پروازی» را در منطقه رضاشهر مشهد شناسایی و 2 تن از آنان را دستگیر کنند.
 
سرهنگ کارآگاه رزمخواه خاطرنشان کرد: هنگام اجرای این عملیات، یکی از سارقان از پشت بام گریخت که پس از حدود یک کیلومتر تعقیب و گریز و تیراندازی هوایی داخل یک زمین مخروبه به دام افتاد.
 
وی گفت: در بازجویی از دزدان مشخص شد آنان پلاک یک دستگاه خودرو ال 90 را روز اول شهریور سرقت کرده اند و با نصب آن روی خودرو پژو نقره ای دست به سرقت و زورگیری می زدند.این مقام انتظامی اضافه کرد: بررسی های پلیسی نشان می دهد که برخی از اعضای این باند دارای پرونده سرقت مسلحانه در اصفهان هستند که برای بازگرداندن وجوه مسروقه به شاکیان و گرفتن رضایت از آنان، به زورگیری از شهروندان مشهدی روی آورده اند تا با پول های مسروقه بتوانند رضایت شاکیان دیگر همدستانشان را جلب کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که در سال جاری این سومین باند «دزدان پروازی» از استان خوزستان است که در مشهد متلاشی می شود، به شهروندان مشهدی توصیه کرد: هنگام اجاره دادن منازل خود به افراد غریبه و ناشناس دقت لازم را داشته باشند چرا که آن ها با اجاره منزل خود به سارقان حرفه ای، نحوه ارتکاب جرم را برای آنان تسهیل می کنند.
 
سرهنگ رزمخواه گفت: متهمان این پرونده روز گذشته دستگیر شده اند و تحقیقات از آنان برای کشف سرقت ها و زورگیری های احتمالی دیگر  همچنان ادامه دارد.



۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن