تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796795951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت فراکسیون امید با تفحص از شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



موافقت فراکسیون امید با تفحص از شهرداری تهران
روز نو : سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نشست امروز این فراکسیون به‌منظور بررسی حواشی به‌وجود آمده درباره نامه علی مطهری درباره انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری درباره حوادث سال ۶۷ گفت: اگر به‌دنبال مقاصد سیاسی نباشند، دلیلی برای جمع‌آوری امضا علیه مطهری نیست.


بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر امروز فراکسیون امید که با محوریت بحث درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره حوادث سال ۶۷ تشکیل شد، گفت: در این نشست که با حضور آقای مطهری برگزار شد، درمورد این‌که آقای مطهری و خانواده محترم ایشان، از قربانیان تروریسم و اقدام‌های تروریستی منافقین است، صحبت‌هایی مطرح شد که البته بیان این مسائل جز بدیهیات است.


علل و اهداف نگارش نامه مطهری درباره فایل صوتی آیت‌الله منتظری


او اضافه کرد: آن‌چه مسلم است، شهید مطهری توسط یکی از شاخه‌های گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده و آقای علی مطهری نیز همچون گذشته بر محکومیت این گروه تروریستی تاکید کردند و توضیح دادند که علت نگارش این نامه، جو منفی و نامطلوبی بود که به‌علت انتشار فایل صوتی صحبت‌های آیت‌الله منتظری درباره حوادث سال ۶۷ در حدود یک ماه اخیر و به‌ویژه در فضای مجازی ایجاد شده بود.


سخنگوی فراکسیون امید همچنین در تشریح اهداف نگارش این ازسوی علی مطهری، گفت: آن‌چنان که آقای مطهری در این نشست مورد تاکید قرار داند، هدفشان این بوده که مسئولان در این باره توضیحات لازم را ارائه کنند تا دشمنان و خود منافقین از این فضا به‌نفع خود سوءاستفاده نکنند.


منتقدان مطهری بجای دامن زدن به جوسازی‌های رسانه‌ای، مشکلشان را دوستانه حل کنند


این نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بهتر این بود که منتقدان امروز آقای مطهری، بجای دامن زدن به این فضای منفی رسانه‌ای، به‌صورت دوستانه دیدگاه‌شان را به آقای مطهری منتقل می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که این انتقادها این‌چنین رسانه‌ای شود تا منافقین و گروه‌های مطرود تروریستی و ضدانقلاب از این فضا سودجویی نکنند.


مطهری بنابر قانون حق دارد درباره همه مسائل اظهارنظر کند


پارسایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تلاش گروهی از نمایندگان اصولگرا به‌منظور سلب صلاحیت علی مطهری از حضور در هیات رییسه مجلس، تصریح کرد: بنابر اصل ۸۴ قانون اساسی، همه نمایندگان در قبال تمامی ملت ایران مسئولیت دارند و حق دارند درباره تمامی مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کنند و کسی نمی‌تواند این حق قانونی را از نماینده‌ای بگیرد.


امید مردم تشکیل مجلسی آرام و برپایه عقلانیت بود


سخنگوی فراکسیون امید در مجلس ادامه داد: امید و انتظار مردم این بود که مجلس دهم همان‌طور که در وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی مورد تاکید قرار گرفته بود، مجلسی آرام برای حل مشکلات مردم و جامعه باشد و همچنان مردم چنین انتظاری از مجلس دهم دارند و دلیلی وجود ندارد که چنین حرکاتی در این مجلس علیه آقای مطهری انجام شود.


این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود اضافه کرد: هر یک از نمایندگانی که انتقادی از صحبت‌ها و عملکرد دیگر نمایندگان دارد، باید دوستانه مسئله را حل و فصل کند و نباید اجازه دهیم با دامن زدن به جو ناآرام در مجلس، یاس و ناامیدی را به جامعه انتقال دهیم.


اگر به‌دنبال مقاصد سیاسی نباشند، دلیلی برای جمع‌آوری امضا علیه مطهری نیست


او با بیان این‌که حواشی به‌وجود آمده در باره این مسئله، به‌هیچ عنوان پیچیده و جدی نیست، گفت: درصورتی که قصد نداشته باشند، از این موضوع به‌نفع مقاصد سیاسی استفاده کنند، قطعاً مشکلی وجود نخواهد داشت و نیازی به تهیه نامه نیست، کما این‌که بنابر قانون اساسی، هر یک نمایندگان حق اظهارنظر درباره تمامی مسائل را دارد و امیدواریم دوستان اصولگرا خودشان این مسئله را مرتفع کنند که جو مجلس همچنان آرام باشد و عقلانیت بر مجلس حاکم باشد.


پارسایی با بیان این‌که جمع‌آوری امضا علیه آقای مطهری به نتیجه نخواهد رسید، گفت: درصورتی که مسئله اظهارنظر ایشان باشد که بنابر قانون اساسی هیچ ایرادی به آقای مطهری وارد نیست و اگر بخواهند به ایشان اتهام بزنند نیز باتوجه به این‌که آقای مطهری در یکی از اصیل‌ترین خانواده‌های انقلاب اسلامی پرورش یافته و از قربانیان اقدامات کورکورانه منافقین است، دلیل خاصی برای نامه‌نگاری و جمع‌آوری امضا وجود ندارد.


نیازی به ورود فراکسیون امید به موضوع آقای مطهری نیست


سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: درنهایت در این جلسه به این‌ نتیجه رسیدیم که باتوجه به این‌که آقای مطهری و خانواده محترم ایشان از مخالفان سرسخت منافقین است و باتوجه به بدیهی بودن این مسئله، نیاز به ورود فراکسیون به این بحث نیست.


تشکیل کارگروه بررسی برنامه ششم توسعه در فراکسیون امید


او همچنین با اشاره به بحث درباره برنامه ششم توسعه در بخش دیگری از نشست فراکسیون امید، از تشکیل کارگروهی به منظور بررسی دقیق‌تر این برنامه خبر داد و گفت: تلاش ما این است که با کار کارشناسی در این کارگروه، کمک کنیم که برنامه ششم توسعه در راستای منافع ملی، خواست عموم مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور به تصویب برسد و بودجه کشور نیز بر اساس همین برنامه تهیه شود و دولت در سال آینده بدون برنامه نسبت به تهیه برنامه بودجه سالانه خود اقدام نکند.


موافقت با پیشنهاد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران


نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین با اشاره به بحث درباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در حاشیه نشست امروز فراکسیون امید، گفت: برخی از دوستان در رابطه با تحقیق و تفحص از شهرداری تهران طرح موضوع کردند و این پیشنهاد را مطرح کردند.


پارسایی در پایان تصریح کرد: به این اعتبار، پس از آن‌که طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ازسوی تعدادی از نمایندگان پیشنهاد شد، مقرر شد که پیگیری‌های لازم در خصوص این مسئله انجام شود.




تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن