تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797632559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی عسکری: صداوسیما مهم‌ترین رسانه‌ در خدمت اسلام و اندیشه‌های امام(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علی عسکری: صداوسیما مهم‌ترین رسانه‌ در خدمت اسلام و اندیشه‌های امام(ره) است
خبرگزاری فارس: علی عسکری: صداوسیما مهم‌ترین رسانه‌ در خدمت اسلام و اندیشه‌های امام(ره) است
رئیس رسانه ملی، معاونان، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برخی دیگر از مدیران بخش‌ های مختلف صداوسیما، امروز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند. علی‌عسکری رئیس رسانه ملی پس از نثار تاج گل، در جمع خبرنگاران گفت: ما باید همواره راه و مسیر خود را طبق سیره و منویات امام خمینی(ره) تعیین و بر همین اساس عمل کنیم. وی در ادامه ضمن تأکید بر این سخن حضرت امام(ره) که صداو سیما دانشگاه عمومی است، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها سالم باشند و پیام‌های صحیحی به جوانان و مردم برسانند، جامعه به سمت صلاح و هدایت پیش می‌رود و اگر پیام رسانه‌ها به سمت گمراهی باشد، جوانان را به فساد می‌کشانند. مدیران رسانه ملی پس از این مراسم با حجت الاسلام سید حسن خمینی فرزند یادگار گرامی حضرت امام (ره) دیدار کردند.
دکتر علی عسکری در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ امام(ره) گفت: امروز پارادایم و گفتمان امام در سراسر جهان منتشر شده است و ندای عدالت طلبی و حق خواهی مردم در سراسر جهان و حتی در قلب قاره اروپا و آمریکا، نشات گرفته از تاثیر پیام امام بر روح و اندیشه جهانیان است و این بیانگر استقبال توده های مردم از سیره و حرکت امام راحل است.
وی با بیان ضرورت زنده نگه داشتن اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تلاش برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی و سیره و منش ایشان برای جامعه از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است و بر این اساس رسانه ملی خود را بیش از پیش برای انجام حرکت های موثر در این خصوص ملزم می‌داند.
علی عسکری در ادامه با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در سطح جهانی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری افزود: وظیفه ما حفظ و نگهداری از انقلابی است که با رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرزوبوم و رهبری خلف شایسته امام(ره) روز به روز درحال گسترش  و پیشرفت است که امیدواریم به دست با کفایت رهبری معظم انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا برسد.
وی در پایان ضمن تشکر از تولیت آستان حضرت امام(ره) و حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: امیدواریم خدا به ما توفیق دهد که بتوانیم صدا وسیما را بر اساس اندیشه‌های امام و رهبری معظم به پیش ببریم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر علی عسکری به ریاست سازمان و آرزوی توفیق برای ایشان در مأموریت‌های محوله، گفت: خوشحالیم از اینکه آقای دکترعلی‌عسکری توانستند اعتماد رهبر معظم انقلاب را کسب کنند و این مسئولیت سخت و سنگین را بر عهده بگیرند، بر ایشان آرزوی توفیق داریم.
وی به فرازهایی از سخنان امام در خصوص صداوسیما اشاره و تصریح کرد: صدا وسیما به تعبیر امام یک دانشگاه است که عنوان رسانه ملی را نیز به همراه دارد این رسانه یک دستگاه عظیم تبلیغاتی است که مهم‌ترین بعد آن تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صداوسیما و توصیه های ایشان به رئیس رسانه ملی اظهار امیدواری کرد که صداوسیما در دور جدید فعالیت‌های خود بتواند منطبق با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.
وی شرط اساسی و اصلی یک تبلیغ را صداقت و از خود گذشتگی دانست و گفت: بزرگترین مبلغان تاریخ پیامبران هستند آنها هم حرفشان بزرگترین مضمون تبلیغی را دارد و هم مأموریتی که دارند از ناحیه بزرگترین مأموریت‌دهنده است، از سویی خودشان نیز صاحب بیشترین ظرفیت وجودی هستند.
حجت الاسلام خمینی با اشاره به تعبیر قرآنی«قل لا اسئلکم علیه اجراً ان هو الا ذکری للعالمین» گفت: اگر مبلغ بتواند مردم را به اینکه حرف من به نفع شماست و خودش در آن نفعی ندارد، راضی کند، اثر تبلیغ افزایش می‌یابد.
وی افزود: اگر به سخنان حضرت امام (ره) توجه کنیم، متوجه می‌شویم که ایشان بسیار ساده سخن می‌گویند، اما این سخنان به گونه‌ای است که در شنونده طوفان ایجاد می‌کند.
یادگار گرامی امام(ره) خاطر نشان کرد جامعه باور داشت که امام صادقانه سخن می‌گوید و احساس نمی‌کرد که از این صحبت‌ها قرار است «سری به نفع کسی تراشیده شود» بلکه قرار است سعادت پخش شود و حتی مخالفان هم این صداقت را زیر سوال نمی‌بردند.
سید حسن خمینی با اشاره با جایگاه ویژه رسانه ملی در سپهر رسانه ای جهان تاکید کرد: جایگاه رسانه ملی با وجود معارضین و رقبای بسیار سنگینی که دارد مثل شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و ماهواره‌ها، هنوز یکی از مهم‌ترین رسانه‌های تبلیغی در خدمت اسلام و اندیشه امام است.
وی افزود: اگر همت کنیم این رسانه قدرتمند‌تر می‌شود اما اگر درگیر خودمان شویم از جایگاه فعلیش پائین‌تر می‌آید. خداوند هم هیچ عهد و پیمانی نبسته که اگر بد عمل کنیم به ما کمک کند ولی عهد و پیمان بسته است که اگر خوب عمل کنیم ما را یاری دهد.
حجت الاسلام سید حسن خمینی در پایان با توجه به ارتباط قدیمی خود با رئیس سازمان صدا وسیما گفت: به نیت پاک ایشان واقفیم، عزم ایشان را در همین مدت کوتاه در پاک کردن نیت‌ها و صیقل دادن به رنگ‌ها و رفتارها دیدیم  و می‌ستاییم و برایشان آرزوی توفیق دارم. انتهای پیام/

95/03/12 :: 20:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن