تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793322731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از مراسم افتتاحیه سامانه کنسرت‌آنلاین قربانی: باید از تکنولوژی در جهت پویایی موسیقی بهره ببریم/ عنقا: رقیب اجراهای زنده نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از مراسم افتتاحیه سامانه کنسرت‌آنلاینقربانی: باید از تکنولوژی در جهت پویایی موسیقی بهره ببریم/ عنقا: رقیب اجراهای زنده نیستیم
خبرگزاری فارس: قربانی: باید از تکنولوژی در جهت پویایی موسیقی بهره ببریم/ عنقا: رقیب اجراهای زنده نیستیم
علیرضا قربانی گفت: ما باید از تکنولوژی در جهت پویایی هر چه بیشتر موسیقی بهره ببریم. اما متاسفانه همواره در استفاده از تکنولوژوی از سایر کشورها عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، مراسم رونمایی از اولین سامانه کسرت آنلاین کشور با تقدیم برنامه به شهدای مدافع حرم عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در ابتدای این برنامه گفت: خوشحالیم که نام مجموعه ما در کنار این پدیده جدید قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم به سهم خود در پیشبرد اهداف پروژه کنسرت آنلاین کشور به وظایف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اهداف دیگر این بانک به راه اندازی سامانه کنسرت آنلاین کشور اشاره کرد و گفت: اهمیت تکنولوژی جدید به حوزه نشر کمک بی نظیر می کند و امروز بسیار خوشحالیم که این پروژه عظیم فراگیر شده و فرهنگ اصیل این مرز و بوم می تواند در اختیار مردم فرهنگ دوست ایران اسلامی قرار گیرد.

صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار هم در این مراسم رونمایی بیان کرد: شرکت ارتباطات سیار طی چند سال گذشته در حوزه علایق جوانان برنامه ریزی های زیادی راانجام داده که حمایت از سامانه کنسرت آنلاین کشور در راستای این اهداف است. ما در گام اول فعلا توانسته ایم 500 شهر کشور را برای پوشش دهی این کنسرت ها تجهیز کنیم و به یاری خداوند تصمیم بر این است که در آینده ای نزدیک که این تعداد به هزار شهر دیگر افزایش یابد.

حامد عنقا مدیر اولین پروژه کنسرت آنلاین کشور (حام) نیز در این مراسم گفت: چند نفر از علاقه مندان به فرهنگ و هنر این سرزمین آرزویی داشتند که بالاخره آن را انجام دادند. این پروژه کار سختی نبود و می توان گفت تمامی سختی آن در لحظه تصمیم انجام گرفت و می توان گفت کار عجیب و پیچیده ای نبود اما بسیار خوشحالم که نزدیک به 300 نفر از همکارانم در حوزه های مختلف فنی و محتوایی در این پروژه حضور پیدا کردند تا امروز در خدمت شما عزیزان باشیم.
وی افزود: همه می دانیم که بلیت کنسرت یکی از گرانترین کالاهای فرهنگی در سبد خانوار است که بسیاری از افراد جامعه به دلیل این شرایط نمی توانند از برنامه ها استفاده کنند و امروز ما خوشحالیم که توانستیم با راه اندازی این سامانه این فضا را به وجود بیاوریم که همه اقشار کشور اعم از مردم ایران و ایرانیان خارج از کشور که دوست دارند موسیقی بچه های ایرانی را گوش دهند از کنسرت های ما استفاده کنند؛ این رویای ما بود که بتوانیم چنین شرایطی را برای مردم شریف ایران فراهم کنیم و امروز بسیار خوشحالیم که توانسته ایم تا حدی به این رویا دست پیدا کنیم.
مدیر پروژه کنسرت آنلاین کشور در ادامه صحبت های خود افزود: سایت مایکی از ساده ترین سامانه های اینترنتی کشور است که مخاطب می تواند تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه خود به جمع مخاطبان این سامانه بپیوندد و حالا این حس بسیار لذت بخشی است که همراه با شما نزدیک به 10 هزار کاربر با شما در تماشای این برنامه همراه هستند.

وی تصریح کرد: در پروژه سازمان کنسرت آنلاین قرار است بسیاری از هنرمندان در کنار ما حضور داشته باشند و در این پروژه، یاریگر ما باشند. من تاکید می کنم که ما تاثیرگذار و تهیه کننده نیستیم بلکه سامانه ای هستیم که امروز برای موسیقی فعالیت خود را آغاز کرده و به هیچ عنوان خود را رقیب کسی نمی داند. به طور حتم تجربه دیدن لذت کنسرت چیز دیگری است. بنابراین ما ادعایی نداریم که رقیب برنامه های زنده موسیقی هستیم. این سامانه فقط فضای جدیدی است برای اینکه فضای کسب و کار در حوزه موسیقی رشد پیدا کند کما اینکه اعتقاد داریم جامعه موسیقی کشور بسیار پویا و فعال است و می تواند با این فضای جدید بازار جدیدی داشته باشد.
علیرضا قربانی پیش از اجرایش در مراسم افتتاحیه کنسرت آنلاین ضمن ابراز خوشحالی از حضور در مراسم افتتاحیه گفت: پیشنهاد حضور در این رویداد که برای اولین بار اتفاق می افتد برایم جالب بود و احساس کردم اجرا در یک کنسرت آنلاین تجربه خوبی باشد. ما باید از تکنولوژی در جهت پویایی هر چه بیشتر موسیقی بهره ببریم. اما متاسفانه همواره در استفاده از تکنولوژوی از سایر کشورها عقب هستیم.
وی افزود: اصلی ترین انگیزه ای که باعث شد که در این برنامه علی رقم این که هفته آینده کنسرت های دخت پری وار را داریم، حضور داشته باشیم این بود که برنامه های موسیقی را به خانه های مردم ببریم.

قربانی ادامه داد: این سامانه امکانی را در اختیار مردم می گذارد که قدرت انتخاب داشته باشند و بتوانند با بهایی بسیار نازل در کنار خانواده از موسیقی لذت ببرند. مسلما راه اندازی این سامانه میتواند موسیقی را در جامعه سیارتر کند.

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه اعضای گروهش را به این شرح معرفی‌ کرد: نگار خارکن کمانچه، سامان صمیمی کمانچه، میلاد محمدی تار، حمید خوانساری عود و ذکریا یوسفی سازهای کوبه ای.

حسن ناهید، پرویز پورحسینی، اصغر همت، سید جمال ساداتیان، پیمان خازنی، فرید شب خیز، محمد حسین لطیفی، رضا بابک، زهرا سعیدی، فرشاد رمضانی، سیامک جهانگیری، تینوش بهرامی، بهار ارجمند، رضا مهدوی و جهانگیر الماسی از جمله مهمانان ویژه مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور بودند که با اجرای سید جواد یحیوی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
  انتهای پیام/ج

95/03/12 :: 20:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن