تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796883897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 1395/06/06


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فـال روزانـه - Daily Omen






فال روزانه شنبه 6 شهریور 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 6 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در رسیدن به هدف ها و رویاهای زندگی تان سخت کوش باشید و سعی کنید در مکان های عمومی صحبت و ایده های خود را مطرح کنید. زیرا کلمات شما تاثیر زیادی بر افراد می گذارد. در دو ماه آینده واقع گرا باشید و نسبت به چیزهایی که در زندگی دارید، محتاطانه رفتار کنید. بدون حرص و طمع برای پیشرفت خود وقت بگذارید. در ماه آبان انرژی از دست رفته خود را در کنار دوستان و خانواده خود دوباره بدست خواهید آورد و قادر خواهید بود تغییرات بزرگی به زندگی تان دهید. ماه آذر ماهی پر از شادی و ثروت برایتان خواهد بود. در ماه های آخر سال، عشق در خانه شما را می زند، خجالت را کنار بگذارید و آن را با آغوش باز به خانه خود راه دهید.




فـال روزانـه - Daily Omen


شاید تصور کنید که دیواری آجری مقابل تان قرار دارد به همین دلیل احساس خفقان می کنید. این روزها بیش از همیشه لجباز شده اید. اگر قلب تان را باز بگذارید، انرژی زیادی دریافت می کنید که برای انجام کارها به شما انگیزه می دهد و در آینده ای نزدیک فواید بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید اما ممکن است حرف های او را کاملا درک نکنید. شاید دلیل اش استرس زیاد شما می باشد. به او زمان دهید و برای انجام هیچ کاری پافشاری نکنید.




فـال روزانـه - Daily Omen


 
سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است که حال از شدت خستگی قادر به کنترل کردن خود نیستید. بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت رابطه را ببینید.



فـال روزانـه - Daily Omen


سعی کنید امروز از کارهای بی فایده خودداری کنید. بهتر است در خانه بمانید و فعالیتی را که فکر می کنید حالتان را خوب می کند، انجام دهید. نقاشی بکشید یا غذای مورد علاقه خود را درست کنید. شما می توانید با لبخند خود الهام بخش دیگران باشید بنابراین آن را از دیگران دریغ نکنید. اگر نتوانستید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، افسرده و دلسرد نشوید. این بدین معنی است که باید زمانی را به تنهایی خود اختصاص دهید. امروز مهربانی در شما موج می زند، این حس را به معشوق تان نیز منتقل کنید. اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا افتاده است، نباید روی شما تاثیر منفی بگذارد. زندگی کوتاه است پس از آن لذت ببرید.




فـال روزانـه - Daily Omen


ممکن است امروز با مخالفت های زیادی در راهی که پیش گرفته اید، مواجه شوید اما جنگ و دعوا راه نیاندازید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید و دید مثبت تان را از دست ندهید. شما می توانید با درک درست و احترام به دیگران تعادل را در کارهایتان ایجاد کنید. صدقه دادن یکی از راههای رسیدن به احساس امنیت و آرامش است، آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید. با عشق خود درباره موضوعی که مدت ها است شما را آزار می دهد، گفتگو و تغییرات مثبت آن را در زندگی تان مشاهده کنید. خنده دوای هر دردی است، آن را فراموش نکنید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
پازل شما امروز کامل نمی شود و حتی ممکن است دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می کنیم در مورد مسائلی که به خوبی درک نمی کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت و طرف مقابل شما نیز برای حرف هایتان ارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. به جای این که به دیگران بخندید، همراه با آنها بخندید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز خلاقیت و توانایی های شما افزایش می یابد. شما در شرایط خوبی به سر می برید طوری که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. اکنون بهترین زمان است تا هدف های بلند مدت زندگی تان را مشخص و برای آنها برنامه ریزی کنید. به چند  سال آینده زندگی خود بیاندیشید و ببینید که انجام چه کارهایی در حال حاضر می تواند بر آنها تاثیر بگذارد. امروز باید تعادل را در کارهای خود رعایت کنید. اگر برای قرار ملاقات با فردی بیرون می روید، حس شوخ طبعی خود را کنترل کنید زیرا برای او جذابیت ندارد، به جای آن در مورد موضوعی خاص و مهم گفتگو کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


 
در مورد زندگی گذشته و آینده خود دچار تضاد شده اید و برقراری تعادل میان آن دو برایتان کمی سخت شده است. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. زندگی عاطفی شما خوب است اما اگر سرزنش و نیشخند را از آن حذف کنید، بهتر هم می شود. اگر چیز ناراحت کننده ای در روابط شما وجود دارد، به جای افزودن مشکلات، آنها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 
امروز دیگران به چشم شما افرادی لجوج و یک دنده می آیند، اما مراقب باشید، شاید آنها می خواهند میزان سازگاری و تحمل شما را بسنجند. اطرافیان تان شما را فردی مهربان، دلسوز و با گذشت می بینند و در مواقع نیاز به شانه های شما تکیه می کنند. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است به جای بحث مداوم با شریک زندگی تان، کمی به خودتان فرصت دهید. توصیه می کنیم برای تغییر حال و هوایتان، دو بلیط تهیه کنید و به سینما بروید یا شام خود را در رستورانی زیبا میل کنید.





فـال روزانـه - Daily Omen


 
اگر قصد بالا رفتن از پله های موفقیت را دارید، بهتر است قدم به قدم جلو روید. با عجله و گذراندن پله ها دو تا یکی، نه تنها پیشرفت نمی کنید بلکه ممکن است از عقب نیز به پایین پرت شوید، بنابراین عجله را کنار بگذارید و قدم های خود را با احتیاط بردارید. جزییات را نیز فراموش نکنید. در مورد زندگی عشق تان نگران هستید، امروز بهترین فرصت است تا به طور جدی در مورد رفتارش با او گفتگو کنید. اما این را بدانید که موضوع آنقدرها هم که شما فکر را می کنید، اهمیت ندارد. به جای جر و بحث به دنبال فعالیت هایی باشید که خنده را روی لب هایتان می آورد.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز شانس با شما است بنابراین بهترین فرصت است تا برای مسائل مالی خود تصمیم بگیرید. شما بهتر از هر شخص دیگری به نیازهای خود آگاهید بنابراین در مورد آنها تحقیق و پس از شناخت کامل، راه خود را در پیش بگیرید. کاملا از رفتارتان پیداست که در مورد رابطه با شخصی، دو دل هستید تنها به این دلیل که رفتاری عجیب و غریب از خود نشان داده است. از یک طرف او را یکی از دلایل شادی و سرگرمی زندگی خود می دانید، از طرف دیگر برخی رفتارهای او واقعا برایتان آزار دهنده است. بنابراین فکر کنید و ببینید آیا واقعا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا خیر.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز روز متفاوتی برایتان خواهد بود، تغییرات و پیشرفت های زیادی را تجربه خواهید کرد. احساسات تان شما را به برقراری رابطه با افرادی که به آنها علاقه دارید، سوق می دهد. شاید حرکت تان در طول مسیر کند به نظر آید اما در نهایت منجر به موفقیت تان می شود. در طول راهی که در پیش دارید، جزییات را با دقت زیاد بررسی کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. باید از ثبات و روحیه محافظه کارانه خود که موجب جذابیت شما برای دیگران می شود، لذت ببرید. شاید عشق زندگی تان احساسات شما را به خوبی درک نکند اما اگر می خواهید رابطه خود را با او ادامه دهید، حرمت ها را نگه دارید و پایتان را از مرزهای تعیین شده فراتر نبرید.




فـال روزانـه - Daily Omen








موفقیت امروز شما در گرو ثبات قدم تان است. اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان احتیاج خواهید داشت، ارتباط خود را با دیگران از دست ندهید و از همین حالا شرایط را برای درخواست کمک از آنها آماده کنید. مهربانی خوب است اما نه بیش از اندازه. ممکن است فردی از این خصوصیت شما سو استفاده کند بنابراین به فکر عاقبت کارهای خود باشید.به جهان لبخند بزنید و برای چیزهایی که دارید و افرادی که اطرافتان هستند، شکرگزار باشید.





۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن