تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797013698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل نفوذی در تیم هسته‌ای دستگیر و بعد از چند روز آزاد شد/ در رابطه با حقوق‌های نجومی 15 نفر عزل یا جابجا شدند/ برگ سبز پلیس کافی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عامل نفوذی در تیم هسته‌ای دستگیر و بعد از چند روز آزاد شد/ در رابطه با حقوق‌های نجومی 15 نفر عزل یا جابجا شدند/ برگ سبز پلیس کافی نیست
 سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت در رابطه با موضوع فیش‌های حقوقی تاکنون 15نفر را عزل و جابه‌جا کرده و تعدادی هم استعفا داده‌اند.


دستگیری 2 کلاهبردار که خود را از مسئولان قضایی معرفی کرده بودند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در صد و یکمین نشست خبری که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با تبریک هفته دولت اظهار داشت: افرادی با جعل مدارک به سراغ طیف های مردم و کسانی که در قوه قضائیه پرونده داشتند می رفتند و با ادعای اینکه مسئول قضایی هستند و با افراد با نفوذ ارتباط دارند اقدام به کلاهبرداری از مردم می کردند که در این راستا هفته گذشته 2 نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: مردم به صرف اینکه فردی با یک مسئول دارای عکسی است، فریب نخورند.


سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: اگر داعش وجود نداشت، چه بسا مشکل بود که جنایات سازمان منافقان خلق را برای نسل جدید بازگو کرد، شاید جوانان امروز باور نمی‌کردند که گروهی تحت شعار حمایت از خلق جنایاتی را مرتکب شود.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: سازمان منافقان خلق اگر افراد خودشان هم مسئله‌دار می‌شدند آن‌ها را می‌کشتند و جسدشان را می‌سوزاندند، منافقان خلق کسانی بودند که سالیان زیاد کورکورانه مردم کوچه وخیابان را می‌کشتند، خرمن گندم کشاورزان را آتش می‌زدند و اموال عمومی را تخریب می‌کردند.


وی تاکید کرد: منافقان خلق، همانند داعش مردم را در مساجد و حسینیه‌ها و نمازهای جمعه با مواد انفجاری به خاک و خون می‌کشیدند و کسانی بودند که علما و دانشمندان را به صرف اینکه مردمی و متدین بودند بدون هیچ گناهی شهید می‌کردند.


سخنگوی قوه قضائیه گفت: منافقان خلق کسانی بودند که برخلاف تمام قوانین بین‌المللی با رژیم بعث که بعد از مدت کمی از انقلاب به ایران حمله کرد، همدست شده‌اند و از هیچ گونه کمکی به رژیم بعثی صدام کوتاهی نکردند، حتی اسرای ما را مورد بازجویی و شکنجه قرار می‌دادند، منافقان خلق کسانی بودند که با کمک صدام، کشورهای غربی و آمریکا علیه مردم خودشان حمله نظامی کردند.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد:‌ منافقان افراد بی‌گناه و عادی را شهید می‌کردند، متاسفانه امروز کسانی درصدد تطهیر این منافقان هستند، مسائلی وجود دارد که اگر امروز آنها مطرح شود مثنوی 70 من کاغذ خواهد شد، شاید برای جوانان ما باور این جنایات سخت باشد.


وی با اشاره به اینکه مردم و خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند تا  در دام قاچاقچیان مواد مخدر نیفتند، گفت:‌ اگر سرپرست یک خانواده پول هنگفتی را وارد خانه کرد همسر و فرزندان مراقب باشند، شاید این فرد در دام قاچاقچیان مواد مخدر افتاده باشد.


*کشف 18 تن مواد مخدر در مرداد ماه سال95



معاون اول قوه قضائیه گفت:‌ فقط در مرداد ماه 18تن از انواع مواد مخدر کشف شده است که 471 کیلو هروئین، 532کیلو مرفین و بقیه شیشه، حشیش، تریاک و سایر انواع مواد مخدر دیگر بودند.


* دادستان‌ها مبارزه با کالای قاچاق را رها نکنند

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: اگر قاچاقچی‌ فریب خورده، بداند که به اقتصاد و کشور ضربه می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: دادستان‌های کل کشور باید با قاچاق اعم از قاچاق کالا و غیره برخورد جدی داشته باشند و به هیچ عنوان اغماض نکنند، همچنین دادستان تهران و  دادستان‌های تمام شهرستان‌ها از امحای کالای قاچاق نگران نباشند و نگویند که این کالای قاچاق با ارزش و قیمت‌دار است، دادستان‌ها نگویند این ماشین با ارزش و لوکس است و می‌شود این کالای لوکس را صادر کرد، چرا که کالای قاچاق را نمی‌شود به کشور دیگری صادر کرد.

وی بیان کرد: از همین جا به همه دادستان‌ها می‌گویم که قوه قضائیه، قانون، دولت و مجلس حامی شماست و هراسی نداشته باشید، مگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را نشنیدید، بنابراین گوش کنید و به بهانه‌های مختلف مبارزه با قاچاق کالا و ارز را کم رنگ نکنید.


* در رابطه با فیش‌های حقوقی یک مورد هم از ناحیه دولت به قوه  قضائیه معرفی نشده است

سخنگوی دستگاه قضا با تاکید براینکه در خصوص فیش‌های حقوقی همه حرف‌ها را زده‌ایم اما در عمل چه کرده‌ایم، گفت: مجلس طرحی را در کمیسیون قضایی در حال بررسی دارد که امیدواریم یک قانون جامع، کامل و مناسب بازدارنده‌ای را به تصویب برسانند و در این راستا کمیسیون اصل 90 هم موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در این خصوص گفت: دولت در رابطه با موضوع فیش‌های حقوقی تاکنون 15نفر را عزل و جابه‌جا کرده و تعدادی هم استعفا داده‌اند.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه گفت:‌ دولت مصوبه‌ای را برای برخی مدیران بخشنامه کرده است که از این سقف نباید مبلغ اضافی دریافت کنند، اقدام دیگر دولت در این رابطه معرفی متخلفان به دستگاه قضا بوده است که در این خصوص یک مورد هم از ناحیه دولت به قوه قضائیه معرفی نشده که چه کسی، چه مبلغی پول برگردانده است.


سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: سوالی که در اینجا برای بنده مطرح است این است که آیا فقط 15نفر حقوق غیرقانونی گرفته بودند؟ برای من هنوز روشن نیست و باید شفاف شود که چه ملاکی بوده که تنها شامل حال این 15نفر شده است، اگر ملاک دریافت حقوق، مزایا و وام‌های نسبتا سنگین با بهره پایین بوده باز هم تعداد بیش از 15نفر می‌شود، این موضوع برای ما جای سوال دارد و بهتر است این مسئله شفاف شود.


وی با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در این رابطه تصریح کرد: به نظر بنده قوه قضائیه در این زمینه شتابی که باید داشته باشد را نداشته است، گروهی به نمایندگی از سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، معاون اول قوه قضائیه تشکیل شده است تا مبانی هر کدام از این فرض‌ها را بررسی کنند تا وقتی کار آماده شد دنبال ماده و تبصره نگردیم.


معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: فرصت کافی بوده و به تمامی دستگاه‌ها هم نامه نوشته شده است که اگر کسی پولی به ناحق و نامشروع دریافت کرده خودشان بازگردانند، چرا که اگر روزی قوه به جمع‌بندی کامل رسید از قوه قضائیه گله‌مند نباشند.

*عامل نفوذی در تیم هسته‌ای دستگیر و با وثیقه آزاد شد

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عامل نفوذی در تیم هسته‌ای وجود داشته یا خیر و آیا این فرد بازداشت شده است؟، گفت: اصل این خبر مورد تأیید است و عامل نفوذی تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد که در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده‌ است.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر ثبت، گفت: ثبتی که در نیروی انتظامی صورت گیرد کافی نیست و کسانی که به ثبت در نیروی انتظامی اکتفا ‌کنند در صورت برخورد با مشکل، از نظر حقوقی نمی‌توانند پیگیری کنند.


* در رابطه با نامه‌ مطهری به وزیر دادگستری صحبت نمی‌کنیم

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص انتشار فایل صوتی منتسب به آیت‌الله منتظری در نامه‌ مطهری به وزیر دادگستری، گفت: ما اینجا در رابطه با نامه‌ شخصی به شخص دیگر صحبت نمی‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در رابطه با اصل موضوع باید تاکید کرد که امام بزرگوار ما مقید به موازین بوده‌اند و کوچکترین تخلفی از موازین شرعی نمی‌کردند و آنچه که اجرا شده، شرعی بوده است.


*مخالفت  آیت‌الله منتظری با پخش تصاویر قتل پدر و پسر توسط  گروه مهدی هاشمی


وی ادامه داد: در سال 65 از جمله قتل‌هایی که گروه مهدی هاشمی انجام دادند، کشتن پدر و پسری بود که بنده کار پیگیری قضایی آن را انجام می‌دادم، زمانی که اعتراف‌ها گرفته شد و جنازه‌ها کشف  و از خاک خارج شدند هنوز سالم بودند که بخشی از فیلم‌  آن سال‌ها از تلویزیون پخش شد که همین آقایی که فایل صوتی از وی منتشر شده است به شدت مخالفت کردند که چرا اینگونه مسائل را مطرح  می‌کنید.


سخنگوی قوه قضائیه گفت: در این پرونده 2نفر کشته شده‌ بودند که به اعتراف عاملان جنایت حداقل یک نفر از آنها نباید کشته می‌شد، وقتی که پرونده کشف شد این شخص به شدت مخالف بود که چرا این موضوع را پیگیری کردید، این موضوع از جمله موارد در جهت تطهیر جنایات دیروز و امروز منافقان است.


*شیخ افتخاری در زندان است


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اجرای حکم شیخ افتخاری، گفت‌: این پرونده در دادسرای ویژه روحانیت رسیدگی می‌شود و بنده از جزئیات آن اطلاع ندارم، اما حکم هنوز اجرا نشده است و فرد در زندان است.

*یاسین رامین با قرار وثیقه در بازداشت است

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده کشف 52 کانتینر یخچال ساید بای ساید در تعزیرات حکومتی بیان داشت: برای پرونده در تعزیرات حکومتی حکم جزای نقدی 29 میلیاردی و رد مال صادر شده است و از اجرای حکم خبر ندارم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در خصوص پرونده شرکت دارویی هلال احمر در آلمان و یاسین رامین، گفت: پرونده در حال بررسی است و از جزییات آن اطلاع ندارم، فرد متخلف با قرار وثیقه سنگین در بازداشت است.

*توهین به مقامات جرم و قابل پیگیری است

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا توهین به رئیس جمهور جرم است و قوه قضائیه می تواند به عنوان مدعی العموم وارد شود، گفت: توهین به مقامات جرم و قابل پیگیری است و نیازی به شکایت خصوصی ندارد و مدعی العموم می تواند پرونده را پیگیری کند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: پرونده فرد توهین کننده به رئیس جمهور در صلاحیت دادسرای ویژه روحانیت است و فعلا خبر ندارم که آیا دادستان دادسرای ویژه روحانیت اقدامی انجام داده است یا خیر.

در حال تکمیل...








۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن