تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796351929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید فرآورده‌های نوترکیب و واکسن «ب ث ژ»


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مهمترین اقدامات انستیتو پاستور ایران در دولت یازدهم به مناسبت هفته دولت اعلام شد که از آن جمله می توان به تولید فرآورده های نوترکیب و واکسن های «ب ث ژ» و ویروسی اشاره کرد.

به گزارش تراز ،در سه سال اخیر محلول های تزریقی کلرور پتاسیم ۱۵ درصد، کلرور سدیم ۵ درصد، دکستروز ۵۰ درصد، دکستروز ۲۰ درصد، لیدوکائین ۲ درصد، سولفات منزیم ۵۰ درصد و سولفات منزیم ۲۰ درصد، فرآورده های نوترکیب، واکسن «ب ث ژ»، واکسن های ویروسی، آنتی ژن واکسن ضد هاری دامی و محصولات بخش علوم حیوانات در فهرست تولید این مرکز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در دولت یازدهم ۴۰ فقره اختراع ثبت داخلی و  تعداد ۲۹ طرح فناورانه حمایتی و ۱۵ طرح فناورانه وام مصوب شده است.

همچنین به منظور  تشخیص بیماری های لپتوسپیروز، لیشمانیوز، توکسوپلاسموز، قارچ های عمقی، سل، بروسلوز، تب و راش عفونی، بورلیوز، بوتولیسم، سیاه زخم بسترسازی استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ۱۵۱۸۹ در آزمایشگاه ها برای ایجاد آزمایشگاههای مرجع و همکار با توجه به نیاز کشور صورت گرفته است.

ایجاد دو آزمایشگاه تشخیص قبل از تولد و هاری و یک آزمایشگاه انفلوانزا، ایجاد شبکه آموزش در سایت انستیتو برای آموزش آبشاری کارکنان بهداشتی سراسر کشور، استقرار سیستم مدیریت بیوریسک در آزمایشگاهها، برگزاری چهار کارگاه مدیریت حمل و انتقال امن و ایمن نمونه با همکاری آزمایشگاه مرجع سلامت از دیگر اقدامات انستیتو پاستور ایران است.

تأسیس اولین پارک فناوری سلامت و همکاری با ۴۰ شرکت دانش بنیان برای تولید علم به ثروت،  کسب رتبه اول در جشنواره رازی برای انتشار مقاله های علمی، ایجاد شبکه آموزش کشوری برای ارائه خدمات تخصصی به مرکز مدیریت بیماریها و آزمایشگاه مرجع سلامت، راه اندازی کمیته تحقیقات دانشجویی و برگزاری ۹ کارگاه آموزشی برای ارتقاء دانشجویان نیز از جمله این اقدامات است.

ارائه خدمات استقرار سیستم مدیریت کیفیت توسط کمیته مدیریت تضمین کیفیت با استفاده از استراتژی استقرار سیستم های دهگانه شامل سیستم آزمایشگاهها و ارائه خدمات، سیستم پذیرش و جوابدهی، حفاظت از اطلاعات بیمار و سیستم بازنگری مدیریت به صورت درون سازمانی از جمله خدمات تخصصی این مرکز بوده است.

براساس این گزارش با پایه ریزی و استقرار این سیستم  تعداد آزمایشگاه های مرجع و همکار مرجع انستیتو پاستور ایران از تعداد ۲ مورد در پایان سال ۱۳۹۰ به ۱۲ مورد در پایان سال ۱۳۹۴ رسید.

همچنین تولید دانش، توسعه فناوری و نوآوری به منظور کمک به پیشگیری، شناسایی، تشخیص زودرس و کمک به درمان مراقبت و دیده بانی بیماری های عفونی و صعب العلاج در راستای نیازهای نظام سلامت. پژوهش های کاربردی در راستای تولید واکسن، دارو و فرآورده های بیولوژیک با اولویت بیماری های مسری و صعب العلاج و پایش بیماری های نوپدید و بازپدید از مهمترین ماموریت های پژوهشی انستیتو پاستور ایران در دولت یازدهم بود.

حوزه تحقیقات، فناوری و آموزش انستیتو پاستور ۲۶۶ طرح  مصوب ، ۲۹ جلد کتاب تخصیص امتیاز شده ،چاپ ۱۴۲۷ مقاله در مجلات ISIو Pubmed:  را نیز در سه سال اخیر در کارنامه خود دارد .

دریافت جایزه ملی کیفیت غذا و دارو ISO) ۹۰۰۱) در سطح اشتهارد سطح۱ ستاره سال ۹۳ (۲۰۰۸)، در یافت جایزه ملی کیفیت غذا و دارو در سطح اشتهارد ۲ ستاره  سال ۱۳۹۵ و دریافت ۱۸ مجوز  صادراتی  CPP , FSC از سال ۹۲ تا ۹۵ از جمله دستاوردهای انستیتو پاستور ایران در حوزه تولید بوده است.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 7 شهريور 1395 - 11:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن