تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796652354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا جایزه «مهدی طارمی» در تلویزیون گم شده؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه هفت صبح - مرجان فاطمی: بعد از اعتراض نفرات برتر مسابقه «شب کوک» به عدم دریافت جوایز، روز گذشته وکیل مهدی طارمی هم به تاخیر برنامه «دستپخت های خودمانی» در اهدای جایزه به موکلش معترض شد. آرش ظلی پور، مجری این برنامه درباره این مسئله توضیح می دهد.


درگیری برنده های مسابقه های تلویزیونی با تهیه کننده ها برای دریافت جایزه شان، ماجرای جدیدی است که حواشی زیادی برای تلویزیون ایجاد کرده است. هفته گذشته، نفرات اول تا سوم مسابقه «شب کوک» در جایگاه معترض قرار گرفتند و درباره اینکه جایزه هایشان را نگرفته اند و از طرف عوامل برنامه، برخورد بدی با آنها شده افشاگری کردند.
 
روز گذشته هم وکیل مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس، نفر اول مسابقه «دستپخت های خودمانی»، پستی در اینستاگرامش گذاشته و اعلام کرده که طارمی بعد از گذشت این همه وقت هنوز جایزه اش را که یک خودروی 206 است دریافته نکرده و تاکید هم کرده که این کارها باعث می شود مردم به تلویزیون بدبین شوند. این مسئله را در گفت و گو با آرش ظلی پور، یکی از مجریان برنامه، پیگیری می کنیم.
 


آیا جایزه «مهدی طارمی» در تلویزیون گم شده؟

 

اعتراض وکیل طارمی
 
روز گذشته کانال تلگرام روزنامه پیروزی و کانال باشگاه پرسپولیس، متنی را به نقل از صفحه اینستاگرام عبدالصمد ابراهیمی، مدیربرنامه ها و وکیل مهدی طارمی، منتشر کرد؛ متنی اعتراضی تحت عنوان «تلویزیون یا اسپانسر یا تهیه کننده؟ چه کسی پاسخگوست؟» ابراهیمی نسبت به تاخیر برنامه «دستپخت های خودمانی» در اهدای جایزه این بازیکن پرسپولیس، معترض شده و نوشته بود: «برنامه تلویزیونی «دستپخت های خودمانی»، مدت ها قبل با حضور چهره های هنری و ورزشی برگزار شد و قرار بود مراسم اهدای جایزه برنده نهایی که یک دستگاه خودرو پژو 206 بوده نیز ضبط و پخش شود.
 
بنا به اعلام سایت رسمی برنامه، مهدی طارمی برنده نهایی بود اما از آن زمان تاکنون با وجود تماس های متعدد با تهیه کننده برنامه به ما اعلام می کنند که قرار است ویژه برنامه نهایی همزمان با مناسبتی خاص مانند اعیاد ضبط و پخش شود او البته گویا هنوز آن مناسبت خاص وارد تقویم نشده است.
 
چنین تاخیری مانند آن است که فینال جام جهانی هزار و نهصد و هفتاد و هشتاد را سال دو هزار و شانزده برگزار کنند. از اسپانسر برنامه که یک شرکت تولید ماکارونی است اطلاع و خبری نداریم و درباره پاسخ تهیه کننده هم که توضیح دادم اما روی سخنم با تلویزیون است.
 
جناب آقای علی عسگری، ریاست محترم صدا و سیما، بی شک چنین خودرویی ارزش مادی چندانی ندارد اما آیا تصور نمی کنید بروز چنین رفتارهایی باعث بی اعتمادی و دوری بیشتر و بیشتر مردم از رسانه ملی شود؟ اسپانسر که سودش را با تبلیغ در کنار حضور چهره های مطرح برده ولی آنچه اکنون بر جای مانده اتفاقی است که ترجیح می دهم عنوان عامیانه آن عمل را به کار نبرم.»
 

آیا جایزه «مهدی طارمی» در تلویزیون گم شده؟
 
 



سوءتفاهم شده
 
بلافاصله مسئله را در تماس با آرش ظلی پور، مجری برنامه «دستپخت های خودمانی» پیگیری کردیم. آن طور که ظلی پور توضیح داد، گویا ماجرا چیز دیگری بوده. او تعریف کرد که بعد از پایان فصل اول برنامه، قرار بوده که برای ویژه برنامه نوروزی، از نفرات اول و دوم دعوت کنند تا به برنامه بیایند و در یک ویژه برنامه، جوایزشان را دریافت کنند. ضبط این برنامه درست با برپایی اردوی تیم ملی همزمان شده و مهدی طارمی عملا امکان حضور در برنامه را نداشته.
 
حتی آن طور که ظلی پور تعریف کرد، برای حضور طارمی با افشین پیروانی، سرپرست تیم ملی هم وارد تعامل شده تا اگر امکانش هست به این بازیکن برای یکی دو ساعت هم که شده اجازه بدهند تا در برنامه حضور داشته باشد، تقاضایی که با مخالفت پیروانی رو به رو شده است و در نهایت به همین خاطر تولید این قسمت ویژه به تعویق می افتد.
 
اهدای جوایز در افتتاحیه فصل دوم
 
وکیل طارمی در پست اینستاگرامی اش نوشته که دست اندرکاران برنامه به آنها اعلام کردند که قرار است ویژه برنامه اهدای جوایز، همزمان با مناسبتی خاص مانند اعیاد ضبط و پخش شود اما گویا هنوز آن مناسبت خاص وارد تقویم نشده و...
 
ظلی پور درباره اینکه چرا بعد از عید و در زمان حضور طارمی، تصمیمی برای ضبط برنامه و اهدای جایزه گرفته نشده، می گوید: «بعد از عید مشکلاتی به وجود آمد که ضبط برنامه مدام به تعویق می افتاد. گفتیم هر موقع خواستیم فصل جدید برنامه را شروع کنیم، به عنوان مراسم افتتاحیه، جوایز برگزیدگان فصل اول را تقدیم می کنیم اما مسئله اینجاست که مشکلاتی پیش آمد که تولید فصل دوم سریال مدام به تعویق می افتاد. برای همین هم اعطای جوایز به موقع انجام نشد.»
 

آیا جایزه «مهدی طارمی» در تلویزیون گم شده؟
 
 



اهدای جایزه همین الان
 
مسئله اصلی اینجاست که اسپانسر برنامه، از همان ابتدا هزینه جوایز را در اختیار تهیه کننده گذاشته و الان این مسائل ارتباط خاصی با اسپانسر پیدا نمی کند. به گفته ظلی پور، مدیر برنامه های مهدی طارمی چند بار پیگیر جوایز شده و تهیه کننده برنامه هم هیچ وقت نگفته خودروی وعده داده شده را اهدا نمی کند.
 
منتها درخواست کرده که خود مهدی طارمی، زمان دریافت جایزه، حضور داشته باشد و تعهد بدهد که در روز ضبط برنامه اهدای جوایز، حتما در برنامه حاضر شود و به طور نمادین، آنجا جایزه اش را مقابل دوربین دریافت کند.
 
منتها آن زمان هم طارمی خارج از کشور بوده و عملا چنین امکانی وجود نداشته. حالا بعد از اعتراض منتشرشده توسط وکیل آقای گل لیگ، ظلی پور با آنها تماس گرفته و گفته هر زمان آنها بخواهند برنامه حاضر است خودروی 206 را تقدیم کند اما به شرطی که طارمی تعهد بدهد برای ضبط برنامه بیاید.


رفع مشکلات اسپانسری
 
فصل دوم برنامه «دستپخت های خودمانی» قرار بود از عید امسال به طور مداوم روی آنتن برود. چند قسمتی با حضور نسرین مقانلو و رامین پرچمی ضبط شد و روی آنتن رفت اما بدون ذکر دلیل مشخصی، پخش آن ادامه پیدا نکرد.
 
آنطور که شنیده می شود گویا تلویزیون برای حضور اسپانسر در برنامه های مختلف، شرط و شروط خاصی گذاشته و برنامه ها ملزم به اجرای این شرایط هستند. درواقع همین شرایط جدید هم باعث شده که برنامه «دستپخت های خودمانی» ادامه پیدا نکند. حالا شنیده می شود که انگار مشکلات اسپانسرها تا حدی حل شده و ساخت آن از سر گرفته می شود.
 

آیا جایزه «مهدی طارمی» در تلویزیون گم شده؟
 
 



جایزه های شب کوک چی شد؟
 

به نظر می رسد مسئله ای که وکیل طارمی خطاب به علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما درباره اینکه بروز چنین رفتارهایی باعث بی اعتمادی و دوری بیشتر مردم از رسانه ملی می شود، بیشتر برای برنامه شب کوک کاربرد داشته باشد.
 
بعد از افشاگری برگزیدگان اول تا سوم برنامه درباره این که شکایتشان برای عدم دریافت جایزه به جایی نرسیده و مجری صراحتا گفته که باید صبوری کنند تا جایزه بگیرند و هنوز در جایگاه خواننده نیستند. هنوز هیچکدام از عوامل برنامه راجع به این افشاگری، توضیح خاصی نداده اند به نظر می رسد پرونده به تعویق افتادن اهدای جوایز همچنان باز است.




۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن