تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796997768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«بابا لنگ دراز» ایرانی ساخته می‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
«بابا لنگ دراز» ایرانی ساخته می‌شود!
«بابا لنگ دراز» ایرانی ساخته می‌شود! این کار شبیه به مجموعه‌های «همسران» و «خانه سبز» خواهد بود ولی جنس کمدی آن کمدی سیتکام است و نام این مجموعه را نیز «بابالنگ‌دراز» انتخاب کرده‌ام.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ بیژن بیرنگ؛ کارگردان مجموعه‌های «همسران» و «خانواده سبز» دو طرح جدید را به سازمان صداوسیما بنا به در خواست آنها ارایه داده است.بیرنگ در این باره به «صبا» توضیح داد: چندی پیش به سازمان دعوت شدیم تا طرح‌هایمان را ارایه دهیم. من نیز یک طرح تاک‌شو و یک کار داستانی با برداشتی از داستان «بابالنگ‌دراز» را ارایه کردم. این تاک‌شوی اجتماعی که درون‌مایه اجتماعی دارد مانند برنامه‌ای است که من در سال86 به‌نام «باز هم زندگی» داشتم.بیرنگ در ادامه از ویژگی‌های تاک‌شو اجتماعی‌اش گفت: وقتی می‌گوییم برنامه‌ای اجتماعی است، قطعا نمی‌توان موضوعات و دغدغه‌های اجتماعی را در آن عنوان نکرد. فعلا هم تصمیم قطعی برای استفاده از کارشناس گرفته نشده است اما توسط خودم اجرا خواهد شد. این کار فعلا در مرحله ارایه طرح است و منتظر تصمیم سازمان هستیم تا کارمان را شروع کنیم.

وی با بیان کار داستانی «بابالنگ‌دراز» مطرح کرد: این کار شبیه به مجموعه‌های «همسران» و «خانه سبز» خواهد بود ولی جنس کمدی آن کمدی سیتکام است و نام این مجموعه را نیز «بابالنگ‌دراز» انتخاب کرده‌ام.

تهیه‌کننده «تولدی دیگر» با بیان این‌که تلویزیون از گوشت و خونش است گفت: من همیشه به تلویزیون علاقه داشتم و دارم. همه جا هم گفته‌ام که ما از بچه‌‎های تلویزیون هستیم. ما همه این مدیوم و این مدیا را دوست داریم و دلمان می‌خواهد در رسانه‌ای که پوشش بزرگی دارد کار کنیم و این رسانه به‌نوعی از گوشت و خونمان است. هر وقت موقعیت مناسبی برای کار پیش آمد ما با جان دلمان خواستار همکاری شدیم. البته این ویژگی و علاقه به تلویزیون تنها در من نیست، اکثر کسانی که در این سال‌ها در تلویزیون کار کرده‌اند تقاضاها و دعوت‌ها را با کمال میل می‌پذیرند و قطعا این همکاری بستگی به شرایط هم دارد. در حال حاضر همین اتفاق هم افتاده و پیشنهادی بود که ما قبول کردیم و اگر شرایط مناسبی برای کار باشد، قطعا کار خواهیم کرد. بیژن بیرنگ فیلمی موزیکال می‌سازد.
بیرنگ همچنین در پایان گفت: فعلا مشغول فکر کردن هستم و تمام تمرکزم را روی پروژه سینمایی‌ام گذاشته‌ام. من سناریویی دارم و دلم می‌خواهد که این اثر سینمایی را به‌خوبی کار کنم. یک کار کمدی موزیکال عاشقانه که سناریو آن آماده است و می‌خواهم روی موزیک‌های آن کار کنم و اگر آن چیزی که می‌خواهم در بیاید قاعدتا کار را کلید می‌زنم. در کارهای موزیکال پیش از هر چیزی باید موزیک‌‎هایش آماده باشد ما هم فعلا روی موزیک‌های این اثر متمرکز شده‌ایم. شروع کار ما نیز دقیقا به همین بستگی دارد. البته عجله چندانی ندارم و تا موزیک‌ها را نشنوم و تست نکنم و شرایط تولید و چیزی که می‌خواهم پیش نیاید، کار را شروع نمی‌کنم. ساخت کار موزیکال اصلا راحت نیست به هر حال خواننده دارد و باید روی کار بخواند و اعضای این کار و بازیگرانش پیدا شود. من مشکل کلید زدن ندارم بلکه مشکلم آماده شدن زمینه ساخت است.

منبع: مشرق


95/6/6 - 15:51 - 2016-8-27 15:51:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن