تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796910927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فـال روزانـه - Daily Omen


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فـال روزانـه - Daily Omen






فال روزانه سه شنبه 2 شهریور 1395




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 2 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! روز شما فرا رسیده است، پس هر کاری که دوست داشتید در گذشته انجام دهید اما قادر نبودید و حصارها دست و پایتان را بسته بودند، انجام دهید یا به دیدار افرادی که دلتان می خواهد ارتباط بیشتری با آنها داشته باشید، بروید. و از همنشینی با آنها بذت ببرید. اگر می خواهید پولی از کسی قرص کنید، امروز زمان خوبی است زیرا همه درها به رویتان باز می شود و شما می توانید با این پولیکه به دست تان می رسد، چاله های زندگی تان را پر کنید. در ماه مهر به هدفی که مدت هاست در سر دارید، نزدیک تر خواهید شد اما به این شرط که دست از تلاش برندارید. زمانی که به هدف تان برسید، از تمام سخت کوشی هایتان خوشنود خواهید شد.خودتان را آمده کنید زیرا که عشق قدرتمندتر از همیشه قدم به زندگی تان می گذارد و تمام سیاهی ها را از قلب تان پا خواهد کرد.




فـال روزانـه - Daily Omen


 امروز احساسات گوناگونی را تجربه خواهید کرد. یک لحظه خوشحال و لحظه دیگری غمگین می شوید. این نوسانات را جدی نگیرید زیرا هر چه از روزتان بیشتر بگذرد، شما نیز احساس بهتری خواهید کرد. بد نیست کمی دید خود را نسبت به مسائل تغییر دهید و کمی خوش بین تر باشید. به دارایی، توانایی و چیزهایی مثبتی که در زندگی تان دارید، احترام بگذارید و برایشان ارزش قائل شوید تا جهان نیز با شما و خواسته هایتان هماهنگ شود. اکنون زمان آن است که مقاومت بیشتر از خود نشان دهید، اگر چه این کار انرژی زیاد از شما می گیرد اما نتیجه آن خوشایند خواهد بود.




فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز روز درخشش شماست، پس بهتر است خودتان را نشان دهید و اطراف تان  را چون خورشیدی روشن کنید. قلب شما پر از عشق است و دوست دارید به طریقی آنها را تخلیه کنید. اگر متاهل هستید، زمان آن است تا عشق تان را به همسرتان ثابت کنید و اگر هم مجرد هستید، امروز نشانه ای از شروع یک رابطه عاطفی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. تا می توانید در بیان احساسات تان دست و دل باز باشید تا دیگران نیز از صداقت و عمق احساسات شما متاثر شوند.



فـال روزانـه - Daily Omen


روی هر پروژه ای که کار می کنید، حواس تان باشد که از مسیر خود دور نشوید. مسیر شما همان است که دلتان می گوید. پس انعطاف پیذیری بیشتری به خرج دهید و با گوش دادن به ندای قلب تان راهی که در پیش گرفته اید را ادامه دهید. اگر سر سخت نباشید ممکن است طوفان شما را از مسیر اصلی منحرف کند. پس احتیاط لازم را به خرج دهید و با اعتماد به نفس کافی جلو روید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان را پیدا می کنید که می تواند تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد کند.




فـال روزانـه - Daily Omen


با بیرون رفتن از خانه می توانید انرژی از دست رفته تان را به دست آورید. شما روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید و حال زمان آن است که کمی هم خوش گذرانی کنید. نترسید، هیچ مانعی پیش روی شما نخواهد بود. شما آنقدر توانایید که قادرید هر شرایط بدی را به زیباترین شکل تغییر دهید، اما قبل از هر کاری باید هر چه شک و تردید است را از دلتان دور بریزید. شاید دیگران به شما حسادت کنند اما بی توجهی به این افراد بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
امروز کمی بیشتر مراقب کلامی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است برایتان دردسر ساز شود. مثلا اگر از عشق زندگی یا حتی یکی از اعضای خانواده تان درخواستی دارید آن را با احترام بیان کنید. اگر جمله شما حالتی امری داشته باشد ممکن است که آنها فکر کنند شما می خواهید روی زندگی آنها کنترل داشته باشید. فاصله خود را با دشمن هایتان خفظ کنید واز بحث با آنها بپرهیزید. بی محلی بهترین رفتاری است که می توانید در حال حاضر از خود نشان دهید.



فـال روزانـه - Daily Omen


 
 آتش درون تان روشن شده و انرژی زیادی را در شما ایجاد کرده است اما مراقب باشید. چگونه می خواهید آن را تخلیه کنید؟ قلب تان را باز بگذارید و به او آزادی بیان دهید. اگر چه آزادی و رهایی خوب است اما حواس تان باشد که این وضعیت شریک زندگی تان را نرنجاند و موجب سوتفاهم بین تان نشود. ممکن است که او تصور کند شما به او اهمیت نمی دهید، پس قبل از هر دلخوری شرایط را با جزییات برایش توضیح دهید. امروز زمان خوبی است تا سرتان را بالا بگیرید و با اعتماد به نفس بالا راه دهید. موفقیت در راه است.


فـال روزانـه - Daily Omen


 
احتمال این که بی دلیل سر موضوعی بی اهمیت با فردی دعوا کنید زیاد است. برای جلوگیری از این کار از همین حالا سعی کنید تمرکزتان را روی چیزهای مهم تری بگذارید. به خودتان نیز بها دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید. شما مجبور نیستید خواسته های دیگران را تامین کنید در حالی که خودتان را نادیده بگیرید. با تغییر سبک زندگی تان، خواهید دید که شرایط چگونه به نفع شما تغییر خواهد کرد. خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ در رابطه با مسائل عاطفی زندگی تان آماده کنید.

 


فـال روزانـه - Daily Omen

 
شرایط امروز برایتان کمی بحرانی می شود. دیگران نیز در این موقعیت کوتاه نمی آیند و حرف خود را می زنند. بنابراین اگر کمی امروز را خودخواه باشید، ایرادی ندارد. در آینه به خودتان نگاه کنید. احساس غرور نمی کنید؟ دیگران هم همین نظر را در مورد شما دارند پس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر چه موفقیت شما تا حدودی وابسته به دیگران است اما آن که نقش اساسی را در این روند دارد، در نهایت خود شما هستید.





فـال روزانـه - Daily Omen


 
سکوت بس است، حال زمان آن است که بلندتر سخن بگویید و حتی فریاد بزنید تا دیگران حرف های شما را به خوبی بشنوند. اینگونه خواهید دید که چقدر همه چیز آسان تر پیش خواهد رفت. شما تا به حال بازی دست دیگران بوده اید اما زمان خوبی است تا کنترل زندگی و امور خود را به دست بگیرید. قلب حساس شما به مراقبت بیشتری احتیاج دارد، آن را نادیده نگیرید. عشق زندگی تان می تواند پیشنهاد های خوبی برایتان داشته باشد، مشورت با او را نیز از یاد نبرید.



فـال روزانـه - Daily Omen


از آنجا که انرژی زیادی در خود حس می کنید، دوست دارید که مانند پروانه ای در آسمان پرواز کنید. شما امروز بیشتر از همیشه خواهید درخشید پس زیباترین لباس هایتان را به تن کنید و به بیرون از خانه بروید. برای شاد بودن حتما لازم نیست اتفاق بزرگی رخ دهد، پس فرصت های کوچکی که در مقابل تان قرار می گیرد را نیز از دست ندهید. در رابطه عاطفی خود، دچار سردرگمی شده اید، یادتان باشد که شما لابق بهترین ها هستید، پس تنها برای پر کردن خلا تنهایی تان تن به هر رابطه ای ندهید که بعدها پشیمان خواهید شد.


فـال روزانـه - Daily Omen


روزهای شما به نور بیشتری احتیاج دارید. پرده خانه تان را کنار بزنید، دلتان را باز بگذارید و با افراد بیشتری در ارتباط باشید تا روشنی به زندگی تان نفوذ کند. شاید صحبت کردن از آنچه در درون تان می گذرد در حال حاضر برایتان سخت باشد اما با کمی اعتماد به نفس قادر به این کار خواهید بود. نگذارید دیگران چون عروسکی با شما بازی کنند. آنچه مهم است خوشنودی شماست نه دیگران. پس با خودتان صادق باشید. میهمانی در پیش دارید، آن را از دست ندهید زیرا پیشنهادهای خوبی به شما می شود.




فـال روزانـه - Daily Omen








آنقدر انرژی تان زیاد است که آرام و قرار ندارید و دوست دارید مدام از این سو به آن سو بپرید. اما مراقب کلام تان باشید زیرا می توانند تاثیر عمیقی بر دیگران بگذارند. شما اخیرا از پذیرفتن مسئولیت های جدید فرار می کنید، اگر به دنبال پیشرفت هستید، این رفتار شما نتیجه ای ندارد. دوستی پیشنهاد کاری خوبی به شما داده است، اگر آن را قبول کنید شرایط مالی تان دگرگون خواهد شد. منتظر یک سورپرایز از طرف یکی از اعضای خانواده تان باشید.





۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن