تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797893942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطف اله نسب:قراردادی با فدراسیون ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لطف اله نسب:قراردادی با فدراسیون ندارم
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت:قرارداد مالی با فدراسیون تنیس روی میز ندارم و تنها با حکمی که صادر شده است در کنار تیم حضور دارم.

لطف الله نسب : قراردادی با فدراسیون ندارم
جمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از وضعیت و عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات المپیک ریو گفت.
وی ابتدا در پاسخ به این سوال که قرارداد شما با فدراسیون تا چه زمانی است عنوان کرد:قرارداد مالی با فدراسیون تنیس روی میز ندارم و تنها با حکمی که صادر شده است در کنار تیم حضور دارم. حالا هم قرار است در جلسه ای که سه شنبه همین هفته در فدراسیون برگزار می شود حاضر شوم و در مورد مسائل پیش آمده صحبت کنیم.

لطف اله نسب در مورد وضعیت ملی پوشان کشورمان پس از بازی های المپیک و توانایی آن ها برای جبران نتایج کسب شده در ریو گفت:
مسابقات المپیک حذفی است و به همین دلیل شرایط متفاوتی با دیگر بازی ها دارد . زیرا یک بازیکن برای آن که بتواند نتیجه دلخواه را کسب کند باید در شرایطی قرار بگیرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و همه شرایط مهیا باشد. من مطمئن هستم که اگر پاره ای از مشکلات در کنار تیم به وجود نمی آمد قطعا نتیجه بهتری توسط بازیکنان کسب می شد. 

وی افزود: نمی گویم که ما می توانستیم در همه بازی ها به پیروزی برسیم اما به طور قطع نتایج آبرومندانه تری کسب می کردیم  البته نباید این نکته را هم فراموش کرد که حریفان ما در المپیک بسیار قدرتمند بودند و توانایی بالایی داشتند.

به طور مثال رقیب نوشاد 45 پله از وی در رده بندی جهانی بالاتر بود و پس از آن که موفق شد نوشاد را شکست بدهد در 2 بازی دیگر در مقابل رده های 46 و 18 جهان به پیروزی رسید و در نهایت مغلوب بازیکنی شد که در جایگاه ششم جهان قرار داشت. ما باید به حریفان احترام بگذاریم و بدانیم که همه برای موفقیت در المپیک زحمت زیادی می کشند و به طور قطع نتایج کسب شده دلیلی بر ضعف ما نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان اظهار داشت:درست است که باید بازیکنان ما عملکرد بهتری را به نمایش می گذاشتند اما نباید فراموش کرد که مسابقاتی مانند المپیک جو سنگینی دارد و با حاشیه هایی که در کنار آن وجود دارد کار برای همه سخت می شود.

وی در مورد شرایط بازیکنان پیش از بازی هایشان عنوان کرد: ما در مدت زمانی که در ریو حضور داشتیم تمریناتی را برگزار کردیم و در آن تمرین ها بود که بازیکنان ما توانستند عملکردی به مراتب بهتر از تور های  کره جنوبی و ژاپن را به نمایش بگذارند و بازیکنان حرفه ای را شکست دهند. این موضوع نشان دهنده آن است که وضعیت فنی بازیکنان ما پیشرفت خوبی داشته است اما متاسفانه وضعیت روانی بازیکنان ما جالب نبود و ان ها نتوانستند مانند همیشه باشند.

لطف اله نسب در مورد ندا شهسواری هم اظهار داشت:شهسواری بازی خوبی را انجام داد و حتی اگر دچار مشکل نبود می توانست با کسب یک یا دو پوئن دیگر حریف قدرتمندش را که بسیار از وی بالاتر بود را شکست دهد. 
متاسفانه ساعت بازی ندا بسیار بد موقع بود و ما پیش از این اطلاع نداشتیم که قرار است بازی در آن زمان برگزار شود و گرنه شرایط را به گونه ای مهیا می کردیم که ندا در بازی دچار کسلی و بی حالی نشود. وی با وجود آن که سرعت کافی در این بازی نداشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با وجود 190 رده اختلاف با حریفش با نتیجه ای بسیار نزدیک شکست خورد.

سرمربی تیم ملی در مورد آینده ملی پوشان کشورمان گفت: بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند و من به آینده آن ها امیدوار هستم . به نظرم این نتایج قابل جبران است و همه می توانیم با تلاش و کوشش شرایط بهتری را در آینده بسازیم.

لطف اله نسب در پاسخ به این سوال که چرا نوشاد نتوانسته بود نقطه ضعفش را پوشش دهد عنوان کرد:ما هر کاری که می توانستیم برای رفع نقطه ضعف های نوشاد انجام دادیم . نوشاد در فورهند مشکل داشت و ما هم در تمرینات تا توانستیم روی این موضوع کار کردیم اما متاسفانه مشکل نوشاد در این سال ها تبدیل به یک عادت شده بود و تغیر یک عادت اشتباه عملا کار سخت و غیر ممکنی است.

متاسفانه ضعف نوشاد در المپیک بسیار به ضررش تمام شد و باعث شد تا با چند اشتباه تمرکزش را از دست بدهد و حتی نتواند ضربات بک هند خوبی که در آن بسیار وارد است بزند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پایان گفت: باید همه چیز را فراموش کرد و روی آینده تمرکز کرد زیرا با تمرکز بیش از حد بر روی گذشته باعث می شود تا امروز ما خراب شود.




۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن