تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797683870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:






تماس مستقیم
   02188798786 - 02188881421
09121244300






30 % تخفیف جهت دانش آموزان، دانشجویان و هنرمندان عزیز


دکتر آقازاده

- جراح و دندانپزشک ایمپلنتولوژیست از آمریکا
- دارای گواهینامه عالی کاشت دندان و لیزر از آمریکا
- عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا

خدمات ارائه شده توسط دکتر آقازاده:

مشاور دندانپزشکی زیبایی هنرمندان و بازیگران سینماارائه جدول زمانبندی درمانی (حداقل زمان) برای افراد با مشاغل حساس و بیماران مقیم خارج از کشورمجهز به سیستم استریلزاسیون مدرن، وسایل جدید ضد عفونی و وسایل یکبار مصرفدرمان کودکان مضطرب توسط متخصص دندانپزشکی کودکاندرمان ریشه توسط متخصص ریشه با دستگاه روتاریارتودنسی نامرئی توسط متخصص ارتودنسی کاشت دندان سفید کردن دندان ها جراحی لثه با لیزر توسط متخصص لثه





همکاری با متخصصین مختلف رشته دندانپزشکی و اساتید دانشگاه ها در درمان های تخصصی

لامینت ونیر (روکش بدون فلز) برای:

الف) بلند کردن دندان های کوتاه
ب) بستن فاصله بین دندان ها
ج) درمان بد رنگی و بدشکلی دندان ها بدون ارتودنسی
د) Smile Designs








 مجهزترین مرکز کاشت دندان

 در حداقل زمان با همکاری تیم علمی کاشت دندان (جراحی فک و صورت، جراحی لثه، متخصص کاشت دندان و اساتید دانشگاه)

استفاده از روش Over dentureحداقل ایمپلنتحداقل زماناحساس واقعی دندان طبیعی





مروری گذرا بر دندانپزشکی کاشت دندان Implant

از دیدگاه اصطلاح شناسی واژه Implant از دو جزء IM به معنای درون و Implant به معنای کاشتن و کار گذاشتن است. در تعریف عمومی ایمپلنت دندانی، وسیله ای است که از مخاط دهان عبور کرده و در استخوان مربوط در دهان قرار می گیرد. ایمپلنت، دارای قابلیت تطابق و سازندگی همانند دندان طبیعی بوده و حتی جهت حمایت از سایر پروتزهای ثابت و متحرک مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه ایمپلنت برای این به کار می رود که همانند یک دندان طبیعی زیبا و کاراست و دوامی برابر با دندان طبیعی دارد. شایان ذکر است که در بسیاری از بیماران، بی دندان به علت اثراتی که بر عملکرد دهانی و شرایط روحی و روانی بیمار می گذارد نوعی معلولیت محسوب می شود. مطالعات دراز مدت نشان داده میزان موفقیت عملکرد ایمپلنت در فک پایین 95% و در فک بالا 93% است.
 
 ایمپلنت از چه جنسی است و چگونه کار گذاشته می شود؟

ایمپلنت های دندانی که به فرم پیچ می شود از جنس تیتانیوم بوده و داخل استخان فک قرار داده می شوند، سپس این پیچ به استخوان جوش می خورد. در ترمیم دندان های از دست رفته بیشتر از ایمپلنت های به شکل ریشه دندان Roof form implant استفاده می شود. این نوع ایمپلنت ها سابقه تاریخی طولانی دارند و از 4000 سال قبل در چین و 2000 سال قبل در مصر و 1500 سال قبل در تمدن اینکاها از طلا به شکل ریشه دندان استفاده می شده است.







مزایا و کاربرد ایمپلنت چیست؟

با به کارگیری ایمپلنت از تحلیل استخوان در یک ناحیه بی دندان جلوگیری خواهد شد. مناسب ترین و آرمانی ترین شرایط استفاده از ایمپلنت، وجود استخوان فک به اندازه کافی کیفیت مناسب است. در شرایط کمبود استخوان در هر دو فک بیمار با استفاده با استفاده از مواد پیوندی و استخوان ساز و تکنیک های جدید امکان به کارگیری ایمپلنت های دندانی فراهم می شود.
 
 طول عمرهای ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

با پیشرفت هایی که دندانپزشکی نوین داشته انتظار می رود بیشتر ایمپلنت ها عمر نا محدودی داشته باشند البته طول عمر یک درمان ایمپلنت بستگی به عوامل متعددی دارد که بهداشت و نحوه نگهداری توسط بیمار، قطر و طول ایمپلنت، توزیع صحیح نیروها روی ایمپلنت موثرند.

برای چه کسانی نمی توان ایمپلنت گذاشت؟

در مواردی که بدن توانایی ترمیم و التیام را نداشته باشد (مانند دیابت کنترل نشده) امکان استفاده از ایمپلنت نیست. البته در صورتی که دیابت فرد تحت کنترل پزشک قرار گیرد درمان موفقیت آمیز خواهد بود. در افرادی که برای درمان سرطان ها، شیمی درمانی می شوند پس از پایان درمان های مذکور امکان گذاشتن ایمپلنت وجود دارد.
 
چه کسی عمل ایمپلنت را انجام می دهد؟

کاشت دندان از اعمال تکنیکی و علمی دندانپزشکی است و تکنیک های آن در سطح بالایی قرار دارد. هیچ دندانپزشکی نه مایل است و نه قادر استکه تمام اعمال دندانپزشکی نوین را انجام دهد. همواره تیمی از متخصصین می توانند ایمپلنت را در دهان شما جای دهند. این تیم شامل جراح دهان یا متخصص لثه، متخصص پروتز، متخصص ترمیمی یا دندانپزشکی است که آموزش دانش ایمپلنت را در سطح عالی آموخته باشند. عموما یک تیم حرفه ای برای درمان ارجحیت دارد زیرا همه ی اعضا پیش از درمان، بیمار را معاینه کرده و برای درمان، تشخیص و درمان علمی را ارائه می کنند.
 
نگهداری ایمپلنت چگونه است؟

رعایت بهداشت مطلوب بسیار حائز اهمیت است بنابر این باید استفاده از نخ های مخصوص برس های مخصوص و مسواک های واتر پیک با دقت اطراف پایه های ایمپلنت تمیز می شود که این کار توسط متخصصین آموزش داده می شود.






هزینه درمان ایمپلنت:

هزینه های درمان بستگی به نوع ایمپلنت های دندانی متغیر است اما حتی الامکان بهتر است از سیستم های شناخته شده و مورد تایید سازمان های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. سیستم های ارزان و غیر استاندارد صدمات غیر قابل جبرانی را به بار خواهند آورد ولی ایمپلنت های استاندارد طول عمر نامحدودی دارند. شایان ذکر است هزینه درمان با توجه به تجهیزات و مواد بهره گیری از تکنیک های جدید نسبت به انواع دیگر پروتز بالا نیست به گونه ای که هزینه یک واحد ایمپلنت تقریبا برابر یک بریچ سه واحدی ایده آل است.
 
آخرین دست آورد های کاشت دندان در سال 2008 چیست؟

با استفاده از روش overdenture بیماران محترم با حداقل زمان احساس واقعی دندان طبیعی را احساس خواهد کرد. روش جدید immediate implantation (کاشت سریع) که ایمپلنت درست پس از کشیدن دندان جای گذاری شود. در صورتی که ضخامت استخوان و سلامتی استخوان ایده آل باشد در حداقل زمان بیماران صاحب دندان های طبیعی و زیبا و کار آمد خواهد شد. امروز با بهره گیری از جدیدترین وسایل تشخیص از جمله توموگرافی کامپیوتری و سه بعدی و ساخت مدل راهنما کیفیت- کمیت استخوان و تعیین موفقیت درمان ایمپلنت وتعیین زاویه قرارگیری ایمپلنت به راحتی برای تیم کاشت دندان میسر است.
 
بالاخره:

بنابراین با بهره گیری از روش های جدید و تکنولوژی روز دنیا دانش ایمپلنت آن چنان گسترش یافته که بیماران نگرانی های قبلی خود را نسبت به نتیجه درمان، موفقیت درمان و یا درد و تروماهای ناشی از کاشت دندان برای همیشه فراموش خواهند کرد. در آخر همه باید بدانیم کاشت ایمپلنت توسط متخصص کار آمد سهل تر از آن تصوری است که در ذهن داریم.




مراجعه فقط با تعیین وقت قبلی

همه روزه صبح و عصر حتی روزهای تعطیل (طرف قرارداد با کلیه بیمه ها و بانک ها)

 آدرس: ولیعصر، ابتدای توانیر (روبروی بیمارستان دی)، ساختمان پزشکان شماره ۴، طبقه چهارم، واحد ۲۳




تماس مستقیم
   02188798786 - 02188881421
09121244300
www.draghazadeh.com






۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن