تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796829941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبحانی نیا: اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت نمی‌کنند/ گزینه های دور قبل را به میدان می آوریم!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سبحانی نیا: اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت نمی‌کنند/ گزینه های دور قبل را به میدان می آوریم!
نماینده سابق مجلس معتقد است که تمام مجموعه اصولگرایی سعی دارند تا برای انتخابات سال آتی به یک وحدت حداکثری دست پیدا کنند که برای این موضوع جلسات و برنامه‌های هم تعیین شده است. اصولگرایان می‌خواهند فردی راهی پاستور شود که با نظر و دیدگاهای این مجموعه نزدیکی داشته باشد.
روز نو :  
نماینده سابق مجلس معتقد است که تمام مجموعه اصولگرایی سعی دارند تا برای انتخابات سال آتی به یک وحدت حداکثری دست پیدا کنند که برای این موضوع جلسات و برنامه‌های هم تعیین شده است. اصولگرایان می‌خواهند فردی راهی پاستور شود که با نظر و دیدگاهای این مجموعه نزدیکی داشته باشد.
به گزارش روز نو؛ حسین سبحانی نیا، نماینده مجلس نهم  در خصوص وضعیت وحدت اصولگرایان در فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصولا این اختلاف نظرها در میان جریان‌های سیاسی برای انتخابات طبیعی است و در میان اصولگرایان نیز این موضوع کاملا مشهود است.
 
تلاش برای وحدت حداکثری
 
سبحانی نیا با بیان اینکه تلاش برای وحدت در طیف اصولگرایان ادامه دارد، تصریح کرد: اصولگرایان سعی خود را می‌کنند تا بتوانند به وحدت و اجماع برسند تا برنامه‌ مشخص و تعیین کننده‌ای را برای انتخابات داشته باشند. البته این حرکت در میان این جریان و شخصیت‌ها آغاز شده است.
 
وی با اشاره به این موضوع که سعی داریم تا گزینه‌های محتمل را وارد میدان کنیم، خاطرنشان کرد: مجموعه اصولگرایی تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا دیدگاه‌های شخصیت‌های این جریان را به هم نزدیک کند، به هرحال نمی‌توان یک نظر قطعی داد و مطمئن بود که این خواسته‌ عملی می‌شود اما ما تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد.
 
تکرار روند سال 92
 
این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: محوریت وحدت بر پایه روحانیت و جامعتین خواهد بود و خوشبختانه جلساتی هم برگزار شده تا این اختلافات کمتر و دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیک شود.
 
وی با بیان اینکه سعی داریم گزینه‌های که در دوره‌های گذشته بودند را وارد رقابت کنیم، تصریح کرد:البته افراد جوان و کمترشناخته شده هم مد نظر هستند، اما همه امور تاکنون بر اساس حدس و گمان است و در مورد مصادیق صحبتی نشده است.
 
عدم اجماع بر کاندیداتوری احمدی‌نژاد
 
حسین‌سبحانی نیا با اشاره به تحرکات احمدی‌نژاد، گفت:محموداحمدی‌نژاد ممکن است به صورت مستقل بخواهد کاندیدا شود که اول باید بحث تایید صلاحیت وی مشخص شود. اما از آنجایی که اطلاع دارم بعید می‌دانم اصولگرایان بخواهند از وی حمایتی انجام دهند .باتوجه به اینکه احمدی‌نژاد در طیف اصولگرایی طرفداران و مخالفان سر سخت خود را دارد،لذا تجمیع نظر بر روی چنین فردی را محتمل نمی‌دانم.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس نهم افزود: البته تلاش‌های اصولگرایان به این معنا نیست که ما به هیچ عنوان خواهان ریاست روحانی نیستیم، اما بلاخره سعی داریم تا فردی را روی کار بیاوریم که با نظر و دیدگاه‌های اصولگرایان نزدیکی بیشتری داشته باشد.     
 
وی در پایان با بیان اینکه کشور در وضعیت خاصی  قرار دارد، تاکید کرد:با وجود مشکلاتی که کشور با آن درگیر است روحانی تاکنون نتوانسته است که توجه قاطبه مردم را به دست بیاورد، دولت در زمان باقی مانده اگر بتواند روی مسائلی همانند معیشت و اقتصاد مردم تمرکز کند،روحانی می‌تواند رئیس‌جمهور دو دوره‌ای شود، البته ناگفته نماند که رقیب وی در انتخابات هم در رسیدن وی به پاستور تاثیرگذار است.

*نامه نيوز




تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن