تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796785742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دائم الخمر فوتبال ما در لیگ قهرمانان اروپا!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دائم الخمر فوتبال ما در لیگ قهرمانان اروپا!
روز نو : پائیز سال 1393 قرار بود سرمربی تیم ملی امید شود. مردی که گرچه در پرسپولیس توقعات را برآورده نکرد اما با سپاهان اصفهان خوش درخشید. ستاره سابق دیناموزاگرب که با راپیدوین به مقام نایب قهرمانی جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۸۵ نیز رسیده بود و با هدایت تیم ملی کرواسی در اروپا اسم و رسمی داشت، مشتاق بود به حسرت تقریباً نیم قرنه حضور تیم ملی امید ایران در المپیک خاتمه دهد اما ... 

چقدر فوتبال ایران «اما» دارد. «اما» وزارت ورزش و جوانان او را فاقد صلاحیت نشستن روی نیمکت امیدها تشخیص داد. به صورت رسمی اعلام نشد اما نمی شد رازی تا این اندازه بزرگ را زیر فرش یا توی کشوهای ده قفل و هزار کلید اداری قایم کرد. 

رسانه ها نوشتند که او «دائم الخمر» بوده. واژه ای که آدم را یاد تلو تلو خوردن بازیگران فیلمفارسی های عصر سیاه و سفید می اندازد. آنها که که گرچه «راست» می گفتند اما «کج» راه می رفتند و به در و دیوار می خوردند و پهن کوچه و خیابان می شدند. 

زلاتو کرانچار از دور اتوکشیده و مرتب نشان می داد. خوش پوش و بدون اضافه وزن. دوربین ها  هم تصویری از تلوتلو خوردن یا پرت و پلاگویی معمول مست جماعت از او ثبت نکرده بودند. ولی حالا متهم بود که سراغ خمره می رود و آنقدر لب تر می کند که دائم الخمر می شود.

علی رغبتی عضو کمیسیون مربیان خارجی در تماس تلفنی ای که با برنامه نود داشت مدعی شد که زلاتکو کرانچار در تمرینات و زمین فوتبال مشروبات الکلی مصرف کرده که این خلاف قوانین فوتبال و البته موازین شرعی در ایران است. وقتی عادل فردوسی پور سماجت کرد و مدرک خواست، رغبتی جواب داد:« بله ما مدارکی داریم که ایشان در رختکن و زمان تمرین الکل مصرف کرده اند». 

دائم الخمر فوتبال ما در لیگ قهرمانان اروپا

طبیعی بود که انتظار نمی رفت عادل فردوسی پور به سبک پلیس از او بخواهد بطری های خالی و خمره های شکسته را بیاورد و جلوی دوربین نشان دهد اما همین حرف ها هم کم بازخورد نداشت. اعلام جرم علیه کسی که حتی فرصت دفاع به او داده نشد آن هم از رسانه ای که مدام درس اخلاق به خلایق می دهد غافلگیر کننده بود.

محمد مایلی کهن که معمولاٌ صریح حرفش را می زند همان روزها با دفاع از این تصمیم گفت: «کرانچار سرمربی تیم مقدونیه هم بوده و به خاطر موضوع شرب خمر کنار گذاشته شد.» 

اتهام  آنقدر دُرشت بود که نمی شد از او دفاع کرد. چطور می شد از زلاتکوی شرابخوار، مردی که بوی الکل می داد و قرار بود جوان های مثل دسته گل ما زیر دستش کار کنند دفاع کرد؟ البته کم نبودند کسانی که گفتند او گزینه مورد علاقه حبیب کاشانی بوده و اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باعث شد این اتهام بزرگ را به او ببندند. اتهامی که دهان همه را بست.

کرانچار اما در واکنش ترجیح داد ضمن تشکر از «مردم خوب اصفهان» و مسئولان سپاهان با ادبیاتی دیپلماتیک بگوید: از رسالت دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش بسیار تعجب زده و مایوس شده ام.

قصه تمام شد. مرد دائم الخمر بعد از تجربه کوتاهی در قطر به زادگاهش برگشت و سرمربی تیم دینامو زاگرب کرواسی شد. او شب گذشته بعد از حذف سالزبورگ اتریش گفت: خیلی خوشحال هستیم و در رختکن اشک شوق ریختیم. صعود دینامو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دوران مربیگری‌ام است.

دائم الخمر فوتبال ما با دیناموزاگرب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و تیم ملی امید ایران با محمد خاکپور مثل چهل سال گذشته شکست خورد و به المپیک ریو راه نیافت.
 
سوال اما هنوز بی پاسخ است؛ یعنی تنها دائم الخمر فوتبال ایران زلاتکو کرانچار بود، باقی بازیکنان و مربیان خارجی فقط آب معدنی و نوشابه گازدار می خورند یا دستور رسیده؛ لازم نیست دهان شان را ببویند مبادا الکل خورده باشند؟!




تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن