تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797798650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان سینمای اسپانیا برای اسکار 2017


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت فیلم نت نیوز: کمیته اسکار سینمای اسپانیا سه فیلم از جمله ساخته جدید «پدرو آلمادوار» را نامزد معرفی به اسکار خارجی 2017 کرد.

«جولیتا» به کارگردانی «پدرو آلمادوار»، «درخت زیتون» از «ایثیار بولائین» و «عروس» ساخته «پائولا اورتیز» سه فیلمی هستند که از سوی مسئولان سینمایی اسپانیا در فهرست کوتاه فیلم‌های نامزد معرفی به آکادمی اسکار برای حضور در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان این رویداد سینمایی قرار گرفتند.

این سه فیلم از سه کارگردان مولف، هر یک متعلق به یک نسل از فیلم‌سازی در اسپانیاست و هر کدام علاوه بر جنبه هنری در فروش تجاری نیز عملکرد موفقی داشته‌اند.

فیلم «درخت زیتون» هفتمین ساخته بلند سینمایی «ایثیار بولائین» است که نگارش فیلمنامه آن بر عهده «پل لاورتی» همکار قدیمی «کن لوچ» است و داستان آن الهام گرفته از مقاله‌ای در یک روزنامه است که درباره خانواده‌ای روستایی در شرق اسپانیاست که در آن پدر و دایی خانواده قصد دارند که درخت زیتون کهن با قدمت بیش از 1000 سال را علی رغم مخالفت اعضای دیگر خانواده به فروش برسانند.

اما فیلم «جولیتا» ساخته «پدر آلمادوار» که در بخش اصلی جشنواره کن امسال رونمایی شد، ظاهرا شانس بیشتری برای نمایندگی سینمای اسپانیا در اسکار 2017 خواهد داشت.

در این فیلم که بر اساس داستان‌های نوشته «آلیس مونرو» نویسند برنده نوبل کانادایی ساخته شده است، به سه دهه از زندگی یک زن اسپانیایی می‌پردازد که از دهه 1980 در مادرید آغاز می‌شود که این دهه همزمان با جنبش ضدفرهنگی «لا موویدا» در اسپانیا و ظهور «آلمادوار» به عنوان یک فیلمساز است.

در این فیلم «اما رامیرز» و «آدریانا اوگارت» بازی می‌کنند که در کنار «رزی دی پالما» گروه بازیگران زن قدرتمندی برای این فیلم تشکیل داده‌اند و «آلبرتو ایگلسیاس» همکار قدیمی «آلمادوار» نیز ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

تا کنون 20 فیلم از آثار «آلمادوار» نماینده سینمای اسپانیا در جوایز اسکار بوده‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. وی در سال 1999 با فیلم «همه چیز درباره مادرم» جایزه اسکار خارجی را برای سینمای اسپانیا به ارمغان آورد و در سال 2002 نیز با فیلم «با او حرف بزن» اسکار بهترن فیلمنامه اصلی گرفت.

وی دو بار دیگر با فیلم‌های «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» در شاخه اسکار خارجی و «با او حرف بزن» در شاخه بهترین کارگردانی نامزد اسکار شده ضمن اینکه «پنه‌لوپه کروز» در سال 2006 برای فیلم «وولور» نامزد جایزه اسکار بازیگری شد.

فیلم «عروس» به کارگردانی «پائولا اورتیز» که دیگر گزینه معرفی به اسکار از سوی سینمای اسپانیاست در واقع اقتباسی آزاد از نمایشنامه «عروسی خونین» نوشته «فدریکو گارسیا لورکا» است که از ماه دسامبر در سینماهای اسپانیا اکران خود را آغاز می‌کند.

اعضای آکادمی اسکار سینمای اسپانیا از تاریخ 23 اوت تا 6 سپتامبر درباره انتخاب این سه فیلم رای‌گیری می‌کنند و در نهایت فیلمی که در اسکار پیش رو نماینده سینمای اسپانیا خواهد بود در تاریخ 7 سپتامبر معرف خواهد شد.

پیش از این سینمای گرجستان فیلم «با دیگران»، سینمای سوئیس انیمیشن «زندگی من به عنوان یک کدو سبز»، کشور کوبا فیلم «همراه» و سینمای رومانی فیلم «سیرانوادا» را به عنوان نمایندگان خود در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار معرفی کرده بودند.

در شاخه مهم بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی) جوایز سینمایی اسکار، آخرین فرصت برای ارائه آثار از سوی کشورهای مختلف و سینماگران تاریخ سوم اکتبر 2016 (12 مهر) اعلام شده است.

فهرست اولیه 9 فیلم خارجی در جوایز اسکار 2016 روز 17 ژانویه اعلام می‌شود و پنج نامزد نهایی نیز روز 24 ژانویه معرفی می‌شوند.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 26 فوریه 2017 (یکشنبه 8 اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از 225 کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.




۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن