تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797748749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تندیسی ...» سکوت دارکوب را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت موسیقی ما: «دارکوب» بالاخره سکوت طولانی‌اش را می‌شکند.  ترانه این اثر توسط «روزبه بمانی» سروده شده و موسیقی آن هم اثری از گروه دارکوب به سرپرستی «همایون نصیری» است. این گروه در حالی فصل جدید فعالیت‌های هنری خود را آغاز می‌کند که آخرین آلبوم آنها به نام «نوکوب»، تابستان سال گذشته به بازار عرضه شد. در حالی که انتظار می‌رفت آنها فعال‌تر از گذشته ظاهر شوند، فقط یک اجرا در برج میلاد تهران را روی صحنه بردند. اما ظاهراً این بار باید منتظر دوران پرکاری این گروه پرطرفدار باشیم. خصوصاً آنها با ترانه‌سرا و خواننده‌ای جدید دوباره پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند.


گروه «دارکوب» پس از ماه‌ها سکوت «تندیسی از سراب» را منتشر می‌کند



همایون نصیری درباره جدیدترین اثر گروه «دارکوب» به ما» گفت:«قطعه جدید ما «تندیسی از سراب» نام دارد. ترانه توسط «روزبه بمانی» سروده شده و خواننده آن هم «محمد ذاکر حسین» است. من، «دارا دارایی»، «مسعود همایونی»، «آرین ملیکیان» و «آرش مقدم» در ساخت این قطعه حضور داشته‌ایم. ضبط در استودیو «تم» مازیار مرتاضیه و ضبط درامز هم در استودیو «کسری ابراهیمی» انجام شده است. «آرش پاکزاد» هم وظیفه میکس و مسترینگ کار را بر عهده داشته و طراحی و گرافیک این کار هم اثری از «هومن نصیری» است.»

او سپس خواننده جدید گروه را اینگونه معرفی کرد:«محمد ذاکرحسین اهل شیراز است و از طریق دوست شاعرمان آقای «داود غلامی» با ایشان آشنا شدیم. با این خواننده خوب مشغول کار هستیم و ایشان موزیسین توانایی هم هستند. تار و سه‌تار می‌نوازند و در زمینه آهنگسازی هم فعالیت می‌کنند و همکاری ما با ایشان در این قطعه، خوب از آب درآمده است. همچنین محمد ذاکرحسین حیطه تخصصی فعالیتش، موسیقی سنتی است.»

سرپرست دارکوب درباره همکاری با روزبه بمانی و اینکه آیا قطعه جدیدشان مثل «تُرُش‌رو» یا «دست برآریم» هیت می‌شود هم گفت: «ترانه‌های روزبه بمانی به آلبوم «نوکوب» نرسید اما در فصل جدید کارهای گروه «دارکوب» با او بیشتر همکاری خواهیم داشت. در حال کار بر روی چند ترانه او هستیم ولی «تندیسی از سراب» به عنوان اولین همکاری ما منتشر می‌شود. ترانه و فرم کار کاملاً مدل همیشگی «دارکوب» است. در این قطعه هیجان و ریتم «دارکوب» وجود دارد. از همان اول که کار شروع می‌شود امضای گروه در موسیقی و ترانه وجود دارد و فکر می‌کنم الان موقع مناسب برای آغاز همکاری ما با روزبه بود. در این مدت لازم بود که همدیگر را پیدا کنیم و حرف‌هایمان را یکی کنیم و نتیجه کار هم خیلی خوب از آب در آمده است. ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا بهترین اثر ممکن را ارائه کنیم و امیدواریم که این کار هم مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.»

نصیری سوال مبنی بر اینکه چرا در فصل بهار و تابستانی که اکنون به پایانش نزدیک می‌شویم اجرای زنده نداشتند را هم اینگونه پاسخ داد: «قصد داشتیم در ماه شهریور کنسرتی را برگزار کنیم و حتی سالن هم رزرو کرده بودیم ولی در حال آماده‌سازی کارهای جدید هستیم. دیدیم بهتر است کارهای جدید آماده شود تا کنسرت جدید را با این آثار به علاوه کارهای هیتی که از قدیم داشتیم برگزار کنیم. به این نتیجه رسیدیم که رپرتوار کنسرت هم جذاب‌تر می‌شود و شاید وقفه زمان برگزاری کنسرت یکی دو ماه بیشتر شود اما می‌توانیم اجرای خوبی را روی صحنه ببریم. تصمیم گرفتیم در ماه آذر و پس از ایام محرم و صفر با قطعات جدید در تهران اجرای برنامه داشته باشیم.»

همایون نصیری در پایان گفت:«در حال تولید هستیم ولی الان برای هر تک‌آهنگ مجوز می‌گیریم و منتشر می‌کنیم تا اینکه آلبوم آماده شود و فکر می‌کنم مجموعه جدید «دارکوب» برای فصل زمستان آماده انتشار باشد. ترجیح دادیم به دلیل پخش بد آلبوم‌ها و مشکلاتی که در پخش آلبوم «نوکوب» داشتیم، فعلاً چند تک‌آهنگ منتشر کنیم و به گوش مخاطبان برسانیم و سپس برای انتشار آلبوم برنامه‌ریزی داشته باشیم. به این ترتیب فکر می‌کنم کارها بهتر به گوش مخاطبان برسد تا اینکه دو سال برای یک آلبوم زحمت بکشیم و نهایتاً با یک پخش بد، کار شنیده نشود. نهایتاً باید بگویم که تا پیش از محرم یک قطعه دیگر و کلیپ تصویری «تندیسی از سراب» را منتشر خواهیم کرد.»





۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن