تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797080169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: چرا باید کنسرت گفتمان اصلی کشور شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امام جمعه شیراز: چرا باید کنسرت گفتمان اصلی کشور شود؟
برخی قلم به دستان که از دوستی با غرب سخن می‌گویند یا مسائل را درک نمی‌کنند یا از این قلم نان می‌خورند که اندک تاملی جایگاه ما و آنان را نشان می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: ایران اسلامی با 17 هزار شهید ترور از قربانیان تروریسم است.


به گزارش فارس ، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: در تمام عرصه‌ها نماز جمعه، جهاد، کار و تلاش، جهاد سازندگی و ... شهید ترور داریم و وقاحت و بیشرمی استکبار در این است که کشوری با 17 هزار شهید ترور را طرفدار تروریسم می‌خواند.


وی افزود: استکبار هر کسی که با منافع او موافق نباشد را ترویست می‌خواند چنانکه حزب‌الله لبنان را ایران را که بر سر اهداف و منافع خود ایستادگی می‌کنند تروریست می‌خواند و تروریست‌های رسمی اسراییل را که در جهت منافع استکبار کار می‌کنند حق می‌نامد.


ایمانی با اشاره به تشکیل کنفرانس برای منافقین توسط کشورهای اروپایی ادامه داد: در طول تاریخ کفار، منافقین و فتنه‌گران عامل ترور در کشور ما بوده‌اند و این به معنای آن است که همه اینها اضلاع یک تیغ و به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز نیز داعش و جبهه النصره و سایر تکفیریون توسط استکبار ساخته شده‌اند.


وی تصریح کرد: این کشورها هیچ گاه به دنبال منافع ما نبوده و نیستند و برخی قلم به دستان که از دوستی با غرب سخن می‌گویند یا مسائل را درک نمی‌کنند یا از این قلم نان می‌خورند که اندک تاملی جایگاه ما و آنان را نشان می‌دهد.


امام جمعه شیراز بیان کرد: هشتم شهریور روز شهادت شهید رجایی و باهنر است که این دو بزرگوار نمونه های اخلاص، کار و تلاش بی مزد و منت بودند و در هنگام مسئولیت چنان خوبی از خود به جا گذاشتند که تاریخ یاد آنان را فراموش نمی کند.


وی اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌های والای تعهد در برابر ولایت ولی امر مسلمین و ذوب در ولایت بودند و آنچنان مخلصانه کار کردند که شهادتشان نامگذاری یک هفته به یاد خدمات دولت را در پی داشت.


وی متذکر شد: کشور ما قربانی تروریسم بوده و هست و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بیش از 17 هزار چهره ممتاز کشور را از طریق ترور از دست دادیم.


نماینده ولی فقیه افزود: من از سر دلسوزی و نگرانی تقاضا می کنم برخی بحث‌های بیهوده در جامعه جمع شود سوال می‌کنم از 80 میلیون جمعیت چند نفر طرفدار پر و پا قرص کنسرت هستند که برای آنان بحث باز کنیم و مورد دیگر این که کنسرت های تعطیل شده چند درصد کنسرت‌های درجریان است آیا این به نان و آب و اشتغال ما بستگی دارد که گفتمان اصلی کشور شود.


وی با تاکید بر موفقیت‌های دولت در عرصه های مختلف و تلاش برای شکستن رکود خاطرنشان کرد: ما نقاط مثبت و منفی را بیان می‌کنیم و صحیح نیست که یک نماینده ولی‌فقیه از سر دلسوزی و امر به معروف ونهی از منکر بنابر قداست امام هشتم مطلبی را بیان کرده و ما به جای دردهای جامعه تنها به دنبال اینگونه سخنان هستیم و به جای توجه به درصد سفره‌های خالی که یشتر از درصد طرفداران کنسرت است به این مسائل می‌پردازیم.




۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن