تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796787303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیری که خود لباس بنایی به تن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خیری که خود لباس بنایی به تن کرد
خیری که خود لباس بنایی به تن کرد خیر مدرسه‌ساز نطنزی ابتدا کار مدرسه را به پیمانکار واگذار می‌کند ولی پس از مدتی متوجه می‌شود آن‌طور که باید و شاید کار پیشرفت نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد پیمانکار را خلع‌ید کرده و راسا زمام ساخت هنرستان را به دست می‌گیرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، عصر پنجشنبه در نطنز اتفاق بسیار خاص و جالبی رخ داد که شاید در کشور نمونه آن را کسی ندیده باشد، شاید تیتر خبر عادی باشد ولی وقتی وارد هنرستان شده تا مراسم را پوشش دهیم با صحنه‌های متفاوت و جذابی روبرو شدیم که بیان آن خالی از لطف نیست.
 
هنرستان 6 کلاسه یوسف‌زاده نطنز توسط خیر ارجمند آقای یوسف علی یوسف‌زاده به‌صورت 100 درصد خیر ساخت به بهره‌برداری رسید و از اول مهر پذیرای هنر آموزان دختر خواهد بود، این هنرستان دارای 6 کلاس و همچنین اتاق سمعی بصری، کتابخانه، کارگاه، نمازخانه و سالن اجتماعات بوده و هزینه آن 25 میلیارد ریال بوده که به‌صورت کامل توسط خیر پرداخت‌شده است.
 
یوسف علی یوسف‌زاده در ایام جوانی فکر ساخت مدرسه به ذهنش خطور می‌کند و پس از جمع‌آوری مقداری سرمایه این فکر را به‌صورت عملیاتی درمی‌آورد و از تهران به نطنز آمده و برای وطن پدر و مادری‌اش تصمیم به ساخت مدرسه می‌گیرد.
 
یوسف‌زاده ابتدا کار مدرسه را به پیمانکار واگذار می‌کند ولی پس از مدتی متوجه می‌شود آن‌طور که بایدوشاید کار پیشرفت نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد پیمانکار را خلع‌ید کرده و راسا زمام ساخت هنرستان را به دست می‌گیرد.
 
این خیر خودش شخصاً به ساخت هنرستان مشغول می‌شود و از طراحی نقشه، اجرا، معماری درون و بیرون ساختمان تا نصب سرستون‌ها و برش سنگ‌ها و عملیات ساختمانی را خودش به دست خودش انجام می‌دهد.
 
در این مدت اگر مسؤولی برای بازدید پروژه آمده این خیر ارجمند را در حال کار و با لباس استاد بنایی مشاهده کرده و بعضاً تا دقایقی در پروژه دنبال خیر می‌گردیده‌اند که ایشان در مقابل مسؤولین حاضر و خودشان را سازنده هنرستان معرفی می‌کرده‌اند.
 
یوسف‌زاده در این راه سختی‌های زیادی را متحمل شد، از واژگون شدن خودرو گرفته تا زمانی که برای اتمام پروژه پول کم آورده و مجبور می‌شود از دیگران پولی را قرض کند تا پروژه به اتمام برساند.
 
ازجمله برنامه‌های جانبی افتتاح این پروژه خیرساز که توسط اداره آموزش‌وپرورش نطنز تدارک دیده‌شده بود، برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار نطنز بود که مجموعاً از 120 نفر با حضور مسؤولین سازمان برنامه‌وبودجه کشور، مدیرکل نوسازی استان اصفهان، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، نماینده نطنز، فرماندار شهرستان و جمعی از مسؤولین تقدیر به عمل آمد.
 
رونمایی از کتاب هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار نطنز و برپایی نمایشگاه گیاهان دارویی نطنز که یکی از رشته‌های تحصیلی این هنرستان در سال تحصیلی جدید خواهد بود ازجمله برنامه‌های اجرایی این برنامه بود.
 
 


منبع: فارس


95/6/5 - 12:11 - 2016-8-26 12:11:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن