تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797652831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذر‌خواهی فغانی از معاون وزیر ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:   داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گلایه‌هایی نسبت به رفتار برخی از مسئولان ورزش کشور به زبان آورد و البته از معاون وزیر ورزش عذرخواهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی که موفق شده بود فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو را قضاوت کند، حرف‌هایش را این طور آغاز کرد: در کشورمان پتانسیل علمی و ورزشی زیادی داریم، فقط این جوان‌ها و اصلاً‌ همه ما نیاز به توجه و نگاه ویژه برای پیشرفت داریم.
وی افزود: قبل از اعزام ما به المپیک، یک مراسم بدرقه برای حاضران در المپیک برگزار شد که داوران هم به این مراسم دعوت شده بودند. با اینکه ما هم آنجا بودیم، ولی در آن مراسم فقط در مورد ورزشکاران بحث شد و همه چیز در مورد آنها بود. حتی مبلغی به‌عنوان پاداش برای ورزشکاران در نظر گرفتند، اما هیچ صحبتی در خصوص پاداش سایر اعضای حاضر در المپیک نشد. ما نیاز داریم که شأن‌مان حفظ شود که متأسفانه این طور نبود.  فغانی با گفتن این جمله که «باید از نصرالله سجادی عذرخواهی کنم» اضافه کرد: وقتی سهراب مرادی مدال طلای وزنه‌برداری را به دست آورد، سجادی به سمت او رفت و به صورت عرق‌زده این ورزشکارمان بوسه زد. ما هم انتظار داشتیم بابت قضاوت در فینال و موفقیتی که برای ایران کسب کردیم، یک تشکر ساده از من و تیمم شود. البته ایشان گفتند قرار شده به اندازه ورزشکاران طلایی به ما هم پاداش تعلق بگیرد، اما ما احترام می‌خواستیم. در واقع دوست داشتم استقبال گرم‌تری از ما توسط سجادی انجام شود. این موضوع را در فرودگاه هم گفتم که باعث ناراحتی سجادی شد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم، اما من چیزی را گفتم که در ذهنم بود.  فغانی که با برنامه ورزش و مردم به صورت تلفنی صحبت می‌کرد، گفت: ما در ابتدا باید به این نتیجه برسیم که دنیا از انجام فوتبال به‌دنبال چه چیزی است؟ همه در پی لذت‌بردن و گذراندن اوقات فراغت هستند. در ماراکانا 70 هزار تماشاگر بدون لیدر به تشویق تیم‌ محبوب‌شان مشغول بودند. همه به‌دنبال تفریح بودند. هوادار آلمانی می‌توانست در بین هواداران برزیلی، تیم خودش را تشویق کند. مدیر، بازیکن و حتی داور در پی لذت بردن از فوتبال بودند. وی ادامه داد: من با تمام وجود از قضاوت در المپیک لذت بردم. باید بگویم بعد از قضاوت در فینال جام باشگاه‌های جهان فکر نمی‌کردم چنین بازی مهمی را به من بسپارند، چون معمولاً فینال تورنمنت‌های مهم بین داوران در قاره‌ها تقسیم می‌شود، اما با تلاش زیاد و لطف خدا که شامل حال ما شد، توانستیم در دومین تورنمنت مهم دنیا سوت بزنیم. حتی یکی از مسئولان داوری فیفا در جمع داوران گفته بود شاید خیلی از شما اسم ایران را نشنیده باشید، اما این داوران ایرانی با تلاش خود توانستند به این نقطه برسند. این فرد داشت تلاش می‌کرد با نام بردن از ما و تلاشی که داشتیم، به داوران دیگر انگیزه پیشرفت بدهد. داور بین‌المللی کشورمان با اشاره به تشکر ویژه حسن روحانی رئیس جمهور ایران از تیم داوری فوتبال در المپیک، در نهایت گفت: دیروز که کلیپ فرمایشات رئیس جمهوری را برایم ارسال کردند، افتخار کردم و برایم لذتبخش بود. با شنیدن این حرف‌ها و پشتیبانی‌ها، امید و انگیزه‌ام چند برابر شد. حالا امیدواریم پیشرفت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم در ساختن داوران جوان هم کمک کنیم.


۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن